arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

پرسپوليس5درصدازقراردادوينگادارابه‌دارايي‌نداده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس بايد 5 درصد از مبلغ قرارداد وينگادا را علي‌الحساب کسر و به دارايي پرداخت مي‌کرد که اين اتفاق رخ نداده و مشکل ورود وينگادا هم به همين دليل است.
 

مصطفي شکري در خصوص مشکل به وجود آمده براي حضور وينگادا در ايران به دليل بدهي مالياتي باشگاه پرسپوليس در زمان حضور اين مربي در اين تيم گفت: باشگاه پرسپوليس با وينگادا مشکلاتي داشت که بر اساس قرارداد، اين مشکلات مالي حل شد و اندازه‌اي که ايشان طلبکار بود به او پرداخت شد اما طبق هر قرارداد و قواعدي که حاکم است فردي که در ايران کار مي‌گيرد و به عنوان نيروي مولد کار شناخته مي شود بايد ماليات درآمد کارش را بپردازد که بر اساس قرارداد، باشگاه پرسپوليس بايد 5 درصد از مبلغ قرارداد وينگادا را علي‌الحساب کسر و به دارايي پرداخت مي‌کرد که اين اتفاق رخ نداده و الان اين 5 درصد و جرايم قانوني آن وجود دارد.

  فارس، وي ادامه داد: از طرف ديگر هم وينگادا موظف بوده به تناسبي که درآمد داشته مالياتش را پرداخت کند اما متأسفانه دارايي زنگ خطري که در اين راه مي‌دهد زماني است که اين افراد خارجي به کشورشان بازگشته‌اند و اين خلائي است که بايد برطرف شود. وينگادا زماني که قراردادش را فسخ کرد، از ايران رفت اما دارايي به احتمال زياد همان مبلغ عنوان شده در قرارداد را در نظر گرفته اما چون او قراردادش را فسخ کرده طبيعتا مبلغ قرارداد هم کم شده است و درباره افشين قطبي هم شرايط به همين گونه است.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس افزود: در حال حاضر بايد نماينده‌اي از طريق وينگادا به دارايي برود تا ميزان بدهي‌ها و اجزاي آن مشخص شود تا معلوم گردد که ميزان واقعي تعهدات به دارايي چقدر است و به آن رسيدگي شود. باشگاه پرسپوليس هم اين آمادگي را دارد تا مشکل ورود وينگادا به کشور حل شود تا به فوتبالي ملي کشورمان کمک کند.
نظرات بینندگان