arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

گزارشی از ثبت نام یارانه ها در روز جمعه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روز سوم نام‌نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی با استفاده کامل از امکانات مراکز ثبت‌نام حضوری مردم و بدون اشکال خاصی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه سرپرستان خانواری که شماره سمت راست کارت ملی‌شان عدد 2 است نسبت به نام‌نویسی اقدام کرده‌اند.

طبق اعلام رسمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با هماهنگی‌های صورت گرفته در سراسر کشور، مراکز خدمات حضوری به متقاضیان دریافت یارانه در روزهای تعطیل نیز به شکل شبانه‌روزی فعال هستند و شش مرکز رسمی دفاتر پیشخوان، پلیس +10، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، دفاتر ict روستایی و دفاتر پست و پست بانک در روز جمعه نیز به صورت کامل به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

هم‌چنین کلیه‌ شعب بانک ملی ایران نیز در روز جمعه تا ساعت 14 نسبت به نام‌نویسی متقاضیان اقدام کرده و شعبه‌های این بانک تا روز 29 فروردین‌ همچنان نسبت به ثبت‌نام سرپرستان خانوار خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز بار دیگر تاکید کرده که متقاضیانی که بنا به دلایل مختلف نتوانسته‌اند در روزهای مشخص شده ثبت‌نام خود را در فاصله 20 تا 29 فروردین‌ در سامانه رفاهی به آدرس www.refahi.ir نهایی کنند، می‌توانند با مراجعه به همین آدرس در روزهای 30 و 31 فروردین‌ نام خود و اعضای خانواده‌شان را در فهرست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت کنند.

همچنین طبق اعلام رسمی، افرادی که در طول یک ماه گذشته چهار تغییر اصلی تولد و فوت، ازدواج و طلاق را داشته‌اند که در سامانه رفاهی ثبت نشده می‌توانند از اردیبهشت‌ و با بازگشایی مجدد بخشی که نسبت به ثبت تغییرات خانواده‌ها اقدام می‌کند، تغییرات خود را ثبت کرده و در گام دوم یارانه بگیرند تا آن زمان افراد می‌توانند طبق اطلاعات ارائه شده در گام نخست هدفمندی یارانه‌ها و در قالب خانواده‌های سابق خود یارانه دریافت کنند.

نظرات بینندگان