arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

یک نماینده مجلس: کار تفحص از عملکرد استانداران پیشین اردبیل آغاز شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: کار تفحص از عملکرد استانداران 12 سال گذشته اردبیل در کمیسیون شوراهای مجلس آغاز شده است.
 
جلیل جعفری عصر امروز در دیدار با مردم از عملکرد خود در مدت نمایندگی مردم خلخال و کوثر در مجلس گزارشی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از عملکرد استاندارهای اردبیل در خصوص اعتبارات و سایر زمینه‌ها از حقوق مسلم نمایندگان مجلس است گفت: ما نیز با توجه به این حق کار تحقیق و تفحص از عملکرد استانداران 12 سال گذشته اردبیل در کمیسیون شوراهای مجلس را آغاز کرده‌ایم و به تحقیقات خود ادامه خواهیم داد و اگر نمایندگان نیز به این موضوع در مجلس رای بدهند قطعا اگر قصوری در این زمینه انجام شده باشد این حقوق احقاق خواهد شد.

این مسئول گفت: بنده وظیفه خدمت به مردم خلخال و کوثر را دارم و در این راه نیز ذره‌ای از وقت خود را حتی برای خانواده نیز نگذاشته و شبانه روز پیگیر مشکلات عمده از جمله راه اندازی کارخانه سیمان، سدهای معیشتی، راه‌های مواصلاتی و غیره بوده‌ام و این تلاش همچنان ادامه خواهد داشت.

جعفری افزود: اگر بنده در شرایطی قرار گرفتم که هیچ راهی به غیر از استعفا نیافتم صرفا جهت احقاق حقوق مردم خلخال و کوثر در جلوگیری از کم و یا حذف شدن بودجه شهرستان در جداول مختلف بودجه‌ای بود. و این استعفای بنده در راستای جدیت و خدمات‌رسانی مطلوب بوده و بنده برای احقاق حقوق و محرومیت‌زدایی از این منطقه این کار را کردم و در سنگر خدمتگزاری به مردم همچنان استوار تلاش خواهم کرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: شهرستان خلخال استعداد‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی دارد که متاسفانه تاکنون مردم خلخال ذره‌ای از آن منتفع نشده‌اند و ما پیگیری‌های لازم برای توسعه همه جانبه خلخال و کوثر را در برنامه اولویت‌دار خود ادامه خواهیم داد.

وی به دو سفر کاری نخستین روزهای نوروز سال 1393 به گیلان و دیدار با نمایندگان و مسئولین شهرستان‌های همجوار با شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: جاده‌ها از اصلی‌ترین عوامل توسعه شهرستان بوده و در بحث‌هایی که با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان خلخال در تالش و فومن انجام شد بهسازی و رفع معایب و تلاش برای تعامل بیشتر و ارتباطات مردم خلخال و گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

جعفری نگاه به آموزش پرورش و توسعه بسترهای آموزش عالی در شهرستان را از اولویت برنامه‌ای و راهبری برشمرد و گفت: در تلاش هستیم تا شعبه از دانشگاه‌های فعال در زمینه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران را در خلخال فعال سازیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان