arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۲۱
تعداد نظرات: ۱۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

تشکیل ستاد «بلی به یارانه»؟ /هدف ؛ القای تقابل دولت و ملت/ از جوک های پیامکی تا تبلیغات تحریک آمیز در تلویزیون!/ آقای ضرغامی و دوستان! منافع ملی فدای منافع گروهی ؛ چرا؟

طبق نظر رییس جمهور، ثبت نام هر شهروند ایرانی برای یارانه، حق مسلم آنان است ، اما اینکه این جریان درصدد است با چنین اقدامات تحریک آمیز و پخش شعارهای نامفهوم، مردم را از «لج دولت به ثبت نام در یارانه» ترغیب کند ، از عجیب ترین روش های این ستاد جنگ روانی به شمار می رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در شرایطی که بحث و مسئله یارانه ها به منافع ملی و مردم گره خورده است ، خبرنگار «انتخاب» از تشدید فعالیت جریان مسنجم ضد دولت که برخی آن را ستاد ضددولتی «بلی به یارانه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ پس از آنکه دولت با وجود تلاش های بسیار زیاد موفق نشد نظر مجلس را برای تعویق فاز دوم فدهمندی - به دلیل شرایط اقتصادی مردم - جلب کند ، جریان ضددولتی که البته تمام تلاش خود را برای زمین زدن دولت در حوزه های مختلف به کار گرفته است، اینک با تشکیل شاخه «بلی به یارانه» درصدد است ضربه ی دیگری را متوجه دولت کند تا به زعم خود، محبوبیت رییس جمهور را تحت الشعاع قرار دهد.

نه به یارانه، آزمون محبوبیت رییس جمهور؟

این ستاد یا جریان مسنجم و ضددولتی «بلی به یارانه» که در راس آن صداوسیما قرار دارد ، با تبلیغات تحریک آمیز و پخش مکرر و جهت دار سخنان رییس جمهور در مورد یارانه، ضمن تلاش برای ثبت شعار «انصراف از یارانه» به نام رییس جمهور، درصدد است محبوبیت روحانی را برابر با «تعداد انصراف دهندگان از یارانه» معرفی کرده و از از این نگرانی و برخی مخالفت های مردم با ایده «نه به یارانه»، نهایت بهره برداری را کرده تا به نتایج دلخواه خود برسد.

این درحالیست که شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که تماس های مکرری از سوی نزدیکان و مشاوران رییس جمهور با ضرغامی ، معاونین و حتی خبرنگاران این سازمان و همچنین مسئول برخی رسانه های ضددولت گرفته شده و صراحتاً از آنان خواسته شده از چنین اقدامی جلوگیری کنند و اجازه ندهند منافع ملی و ملت، فدای منافع گروهی برخی جریان های خاص شود!

خبرنگار «انتخاب» برای اطمینان از این موضوع با محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهور تماس گرفت و او نیز با تایید این خبر گفت: با رییس، معاونین و حتی خبرنگاران این سازمان تماس گرفته شده و خواستار توجه بیشتر به این موضوع شده ایم.

از جوک های پیامکی تا تبلیغات تحریک آمیز در تلویزیون!

این جریان منسجم ضددولت به جز آنکه نقش برجسته ای در برنامه سازی ها و اخبار خاص رادیو و تلویزیون داشته است، سعی کرده در شبکه های اجتماعی ، سایت های خبری ، رسانه های مکتوب و .... تبلیغ «بلی به یارانه» را به صورت غیرمستقیم، مطرح کند.

البته، طبق نظر رییس جمهور، ثبت نام هر شهروند ایرانی برای یارانه، حق مسلم آنان است ، اما اینکه این جریان درصدد است با چنین اقدامات تحریک آمیز و پخش شعارهای نامفهوم، مردم را از «لج دولت به ثبت نام در یارانه» ترغیب کند ، از عجیب ترین روش های این ستاد جنگ روانی به شمار می رود.

پخش صدها مدل جوک و شعر و پیامک (SMS) در حمله به رییس جمهور و شعار «نه به یارانه» که با تیراژ میلیونی میان مردم منتشر شده ، تنها بخشی اندک از پروژه جنگ روانی این ستاد علیه دولت است.

این حجم انبوه و بی سابقه پیامک نیز این ذهنیت را ایجاد می کند که کمیته ای متشکل از چندین چهره ی فرهنگی برای سرودن شعر و همچنین ساخت جوک در مورد ایده «نه به یارانه» و مسائل مرتبط تشکیل شده است.

این همه تلاش و همت بی وقفه، برای مردم است؟!

این همت و تلاش بی وقفه و مخلصانه این جریان یا ستاد منسجم در شرایطی در حال وقوع است که پروژه ی «هدفهمندی یارانه ها» یک پروژه ملی است که هیچ ربطی به هیچ جریان و گروهی ندارد. این پروژه ملی، قرار بود در دولت گذشته انجام شود اما بنا به دلایلی تعویق افتاد و به همراه شرایط وخیم اقتصادی، به دولت یازدهم ارث رسید. با این حال، دولت با خصیصه «قانونگرایی» ، خود را موظف به انجام آن می داند، چرا که اجرای صحیح آن را به سود اقتصاد ملی و توسعه پایدار می داند.

آفت امروز کشور ، جریان گرایی و بی توجهی محض به مصالح نظام است، آنهم مدلی متفاوت که برای زمین زدن یک دولت، منافع ملی و ملت را به خطر می اندازند.

اگر این تلاش ها برای مردم و خدمت به کشور بود، ستودنی بود و قابل تقدیر ، اما وقتی امکانات و تلاش هایی چنین بی وقفه، تنها برای کوبیدن یک دولت استفاده می شود، مذموم است و قابل سرزنش! آنهم دولتی که مهمترین اشکالش، شرایط اقتصادی وخیمی است که از دولت قبل به ارث برده است!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۱۰۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۹
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
37
282
همه می دانند که صدا و سیما در لوث کردن همه موضوع استاده! اما بقیه مواردی که شما با"تشکیل ستاد بلی به یارانه"و... یاد می کنی ازش، به توهم توطئه نزدیکتره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
خدا وکیلی صداوسیما اگه تبلیغ و زیرنویس و گزارش نمی داد ، نمیگفتین همکاری نمیکنه ؟!!!
چرت نگین دیگه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
انشاالله بزودی همه این کسانی(اصولگراهای تندرو و پایداریها)که این جو مسموم را بر علیه دولت به راه انداخته اند رسوا خواهند شد و دولت سربلند از این کار بیرون خواهد آمد.حالا شما از احساسات مردم سواستفاده کنید تا مردم در انتخابات مجلس جوابتان را بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
11
252
آقای روحانی و تیم اقتصادی محترم دولت، به نظر بنده ایده انصراف از یارانه یه مقدار زود ارائه کردید و جامعه امادگی پذیرش اون رو نداره. در ضمن عنوان کرده اید چقدر درامد دارید، نگفتید چقدر قسط، اجاره و.... می پردازید. باور بفرمایید هزینه های زندگی کمرمان را شکسته. قادر به تامین بخشی از هزینه ها هم نیستیم. درامد دیگر جوابگو نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
واقعا درک این موضوع که هر کس تمکن مالی داره انصزاف بده برای ماها اینقدر سخته؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
24
142
متاسفانه اولين قدم اشتباه بزرگ اين دولت مطرح كردن
انصراف مردم از يارانه بود اقاي روحاني كه ظاهرا از سفره هاي پر درد وخالي مردم خبر دارند تحمل حتي حرفش
هم براي مردم سر سام اور بود وهست لذا با اين تعرفه ها وتورم حتي از قشر داراي دارامد خوب هم انتظار نداشته باشيد...
اي كاش به فكر چگونگي افزايش اين مبلغ ارزند بوديد.
پاسخ ها
بهادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دوست عزیز اولا که قرار نیست یارانه به افرادی که نیاز دارند پرداخت نشه انچه مسلم هست در صد قابل توجهی از مردم این مبلغ تاثیری در زندگیشون نداره ولی قطعا جریان افراطی که به چیزی جز منافع شخصی و باندی فکر نمی کنند دوست دارند از این قضیه دولت رو تخریب کنندو برا ی خودشونی نمدی ببافند من یک معلم هستم و چون با همسرم دوحقوق میگیریم برای اعتلای کشورمون ( حتی به قدر ذره ای ) برای یارانه ثبت نام نخواهم کرد
unknown
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
95
82
خدایا اینا تا کجا می خوان ادامه بدن؟؟؟؟فقط به فکر خودشون و ضربه به دولتند،مردمم که کشک!!!!!
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
25
113
به نظم دولت اشتباه کرد و سامان دهی یارانه رو باید عقب مینداخت و اجازه میداد تکلیف 5+1مشخص می شد،بعد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
برنامه اصلی دولت همینه.
البته فقط !
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آقا معلم این از برکات مجلسه!!فشار مجلس به دولت بود که دولت مجبور شد مرحله دوم رو اجرا کنه!!همین مجلسی که زمانی دکی احمدی مخالف اجرای این مرحله بود و فقط در جهت فشار به این دولت رو مجبور به اجراش کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
27
133
آدم منصف،مسلمون!!چرا معنی این یارانه ی لامصبو عوض میکنید؟؟؟روز اولی که گفتید اینو برمیداریم و دستی میدیم بهتون.چرا با عوض کردن معنی کلمات دارید منت میذارید.یعنی یه آدمی که با زحمت خودش ماهی 5میلیون درمیاره باید همه چیز رو استاندارد جهانی تهیه کنه بدون سوبسید دولت در حالیکه هیچ چیز تو این کشور در حد استاندارد جهانی نیست.نه ایجاد شغل نه امیت شغلی .
دولت روراست باشه،بیاد بگه یارانه حق همه ی ملت از فقیرترین تا غنی ترین ،منتها برای کمک به دولت اونایی که میتونن انصراف بدن و به دولت کمک کنن.نه اینکه هی هر روز یه تحلیل کنن که یارانه نباید به همه برسه یارانه فقط به فقرا میرسه .طرف فتوا میده شرعا استفاده از یارانه درست نیست.یکی نیست به این بابا بگه الان که یارانه بطور کامل یرداشته نشده حکم استفاده از باقیمانده ی یارانه ی کالاها چیه؟؟!! تو این کشور هیچ کس با صداقت رفتار نمیکنه.همون بهتر که از سال 88 دیگه گول هیچ انتخاباتی رو نخوردم.و ان شا الله نخواهم خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
آقا شما که 5 میلیون درمیاری 45 هزار تومان حتی یک درصد درآمدت هم نمیشه، می‌خوای با این یه ذره چی کار کنی؟
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
یه جور مردم از یارانه حرف می زنند، انگار دارند راجع به چند میلیون تومن حرف می زنند.
آدم منصف، مسلمون!! این همه یارانه گرفتی، به کجات خورد؟ ده برابرش رو جای دیگه به زور خرج کردی.!!!!
بوتيك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
10
84
جوك رو كه براي همه مي سازن ! اين به معني آزادي بيانه !!؟
اما خب عرصه به همه تنگ شده و فشار اقتصادي قراره شديد تر بشه ! بالاخره همه مردم نظرات خودشون رو دارن ! البته آقاي روحاني و تيم شون دارن زحمات خودشون رو مي كشن ولي خب مردم شايد يكم نگران آينده باشن ! من كه به شخصه نگران آينده هستم ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
75
74
تنها راه موفقیت دولت داشتن رسانه تلوزیونی است.
تا وقتی که صدا و سیما و بسیاری از سایتهای خبری حیات خلوت اصول گرایان است راه به جایی نخواهید برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
هرچی می خواستن که گفتن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اشتباهات دولت رو توجیه نکنین لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
56
77
باید به فکر یه تلویزیون خصوصی بود چون صدا و سیما تبدیل شده به بلندگویی برای تندروهای مخالف دولت، اصلاح طلبان، و اکثریت مردمی که مثل ضرغامی فکر نمی کنند یعنی اکثریت جامعه مخاطب آن نیستند و هیچ ارتباطی با برنامه های آن به خصوص بخش خبر و تفسیر آن احساس نم کنند من مطمئنم اگر این شبکه خصوصی و کاملا بی طرف ایجاد شود، در مدت کوتاهی صدا و سیما باید کلا بساطش را جمع کند!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
این حرف شماروقبول ندارم چون انصافاصداسیماتاحدزیادی درست عمل می کنه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
19
104
یارانه نگیرید تا خزانه پر بشه برای خاوری و زنجانی امثالهم چون اونا پول خیلی دوست دارن یارانه نگیرید این چهل وپنج تومان مبلغ ناچیزیه ولی وقتی روی هم جمع بشه خیلی میشه من که به نفع آقای زنجانی(امثال زنجانی)انصراف میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
منم به نفع سرمایه دارا انصراف میدم تا تو فقر له بشم و زنجانی ها شاد و خرم به ریش همه بخندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
انصراف ندین اصلا و ابدا .
نظر من اینه .با پول نفت و گاز هیچ کاری نکردن حالا با یارانه میخواد مملکت اباد بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
126
110
اگر دولت احمدی نژاد بود هم همین جملات ملتمسانه رو مینوشتی ..روحانی واصلاح طلبان به آخر خط رسیدن برو بین مردم از هر صد نفر ۹۹ نفر میگن کاش احمدی نژاد برگرده صد رحمت به مشائی میخواستن نفری ۲۵۰ بدن اینا ۴۵ تومن رو با منت تحقیر میدن ..سبد کالا که افتضاح بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احمدی نژاد برگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!اون 99 نفر کین ک فقط جنابعالی میبینیشون؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من دست خدا را در روی کار آوردن روحانی دیدم . جریانی که با کمک خارجی و تحریم ها در صدد قیچی کردن انقلاب و جریان انقلابی بود حالا خودش وسط میدان گرفتار شده و دارد قیچی می شود .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
43
57
دولت اقای روحانی در شرایط بسیار بدی قرار گرفته خیلی از مردم که بالای 45 سال سن دارند فکر می کنند این اتفاقات مربوط به دولت ایشان بوده در حالی که کارهای اقای احمدی نژاد دولت را ناخواسته به این سمت کشانده و از سویی اجرای فاز دوم در این شرایط قطعاً اثراتی بر تورم می گذارد و اینها کارکرد دولت رو در چشم مردم خوب نشان نمی دهد. اما ایشان باید بتوانند در ابتدا کرسی های مجلس را در دست گرفته و در یک سال باقی مانده بعد از انتخابات مجلس شرایط را تلطیف بخشند و دوباره محوبیت کنونی شان را ارتقا دهند. برای ایشان و همکارانشان ارزوی موفقیت دارم.
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
17
45
به نظرم اشتباه خوددولت تو این موضوع بارزتر هست.
دولت خودش باید تصمیم می گرفت و یه شرایطی رو تعریف می کرد که بر اساس اون یارانه پرداخت کنه.مثلا می تونست قسمت عمده حقوق بگیرهای دولت رو حذف کنه و حتی یک قسمت از حقوق بگیران تامین اجتماعی که دریافتی مناسبی دارند نیز رو حذف می کرد.یا نفراتی که شغل های آزاد مثل مغازه دارند از یارانه حذف شوند و یا نفراتی که در محللات خوب شهر ها ساکن هستند حذف شود و ....
وقتی خودش قادر به تصمیم گیری نیست نتیجش اینه که وایسه به صدا و سیما و مخالفاش التماس کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
32
43
از ماست كه بر ماست عليرغم گذشت هشت ماه از استقرار دولت يازدهم هنوز مديران دولتهاي نهم و دهم در رأس كار هستند و يكي پس از ديگري ابقاء مي شوند مسلماً كارشكني مديراني كه تا پاي جونشون به دولت آقاي احمدي نژاد وابسته بودند قطعاً در ايدولت كارشكني خواهند كرد اين موضوع به روشني در استان اصفهان مشهود است پس منتظر جوسازيهاي جديتر باشيد مگر اينكه دولت به مديراني را كه همفكر دولت نيستند بيشتر از اين فرصت جولان ندهد در غير اين صورت دولت يازدهم اولين دولتي خواهد بود كه مدت رياست جمهوري براي آن به مدت چهار سال بعدي تكرار نخواهد شد پس دولت بجنبد و بيش از اين با دست خود خويشتن و مردم را گرفتار اقدامات مديران احمدي نژاد كه بعنوان مديران ارشد استانها بخصوص استان اصفهان نكند
هموطن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
79
60
روحانی بیش از پیش دوستت داریم و با تمام نیرو به یاریت می شتابیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نکنه یارانه های مردم رو چند به صورت وام میخوان به شما بدن که جشن گرفتی
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
26
33
برداشت من هم این هست که این همه تاکیدات مکرر در تلویزیون برای مثلا "نه به یارانه" خیرخواهانه نیست و با علم به این امر انجام میشه که تکرار مداوم یک موضوع موجب تحریک مردم بر ضد اون میشه. البته به نظر شخصی من مطرح کردن این موضوع از همون ابتدا اشتباه بود و از اون اشتباه تر اعلام اینکه افراد شاخص (مثل بازیگران یا سیاستمداران) میخواهند از دریافت یارانه انصراف دهند. چون حتی در بهترین حالت تعداد انصراف دهندگان به 10% هم نخواهد رسید.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
اگر صداوسیما تبلیغ نمیکرد متهم به عدم همکاری میشد حالا هم که هر شبکه ای را میزنی در حال مصاحبه با مردم وتشویق به انصراف میباشد باز هم متهم به تبلیغ به زعم شما جهت دار میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
7
50
كدوم شبكه است كه پيام انصراف از يارانه ها نده؟!!!!
چند تا سريال تبليغ انصراف از يارانه ها رو كردن؟!!!!
همين سريال پايتخت كه بيشترين مخاطب داشت هم كه تبليغ كرد
ايول دارين واقعا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
8
25
باسلام
امیدوارم طرفداری از دولت ما را از دیدن واقعیت ها دور نکنه.
من خودم از افرادی هستم که برای یارانه ثبت نام نکردم و تا تونستم با توضیحاتی که به ذهنم میومده، افراد دارای توان مالی رو منصرف کرده ام.
اتفاقا میزان انصراف می تواند یک واقع نگری به دولت بدهد تا بیش از حد روی رای دهندگان به خودش حساب نکنه.
تعداد کم انصراف دهندگان را می توان تا حدودی به عدم حمایت عملی از دولت نفسیر کرد. البته این موضوع ناشی از عدم اعتمادی است که مردم به دولت های گذشته پیدا کردن و دولت باید سعی کنه اول این اعتمادو برگردونه تا بعد میوه اش رو بچینه.
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
متاسفانه وقتی پای پول وسط باشه برای خیلیا طرفداری معنی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من به روحاني راي ندادم ولي هم انصراف ميدم و هم هركي ببينم كه توان مالي داره متقاعدش ميكنم كه انصراف بده
مهدی
|
Germany
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
12
90
سلام من یارانه نگیریم که اونوقت میلیارد میلیارد بدهند بازیکنان پرسپولیس واستقلال نه جونم
پاسخ ها
فرزند ایران زمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آن کس که نداند و نداند که نداند/در جهل مرکب ابد و دهر بماند.داداش چرا همه چیز رو با هم درهم برهم می بینی و تفسیر می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
و البته حمایت از سرمایه دارا
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اصلا منو ترکوندی با این حرفت شدیدا موافقم . یارانمو بدین ...............
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
9
63
بخشی از این برخوردها مقصر خود دولت است این خانم سخنگو یک بار میگه حسابها را چک میکنیم بار دیگر میگه اگر اشنباه اطلاعات بدهید قابل اصلاح نیست و از این قبیل مسائل باعث عصبانیت مردم میشود مردم این یارانه را از دولت قبلی میگرفتنذ حالا این دولت داره خط و نشون میکشه مثل اینکه آقای روحانی یک مشاور دارای اندیشه ندارد و یا اینکه آقایان مشغول خوردن هستند و حواصشان نیست
سید احمد حسینی
|
United States of America
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
16
آقایان همه جانبه در حال ضربه زدن و استفاده از موقعیت های متفاوت هستن
اما بعضی مسائل مردمی هست ، بلی به یارانه رو من درک نمیکنم
میتونه پیامک ها و جوک ها هم مردمی (مردم طرفدار اصولگرایی و یا مردم عادی) باشه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
38
21
ایکاش دولت یارانه همه راقطع میکردوبه مستمندان ازطریق کمیته امداد وبهزیستی کمک میکرد.که این به صلاح همه بود
روستازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
27
تیم رسانه ای واطلاع رسانی دولت بسیار بسیار ضعیف عمل کرده تاکنون . در همه زمینه ها؟!! 2 همانطوریکه بار ها گفته شده دولت در خصوص حذف.کسر. حتی تبلیغ وتشویق از انصراف یارانه ها برای دولت بسیار گران تمام خواهد شد. وتاکنون اثر منفی بسیار بزرگی هم گذاشته است؟! وتعجب میکنم چرا دولت در این خصوص اشتباه پی در پی میکند؟!! مخالفین دولت نهایت استفاده کردند از این اشتباهات؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
18
37
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست
آقایان نوبخت ، طیب نیا ، ربیعی و نهاوندیان مشاوران اقتصادی و آشنا و صادق مشاوران رسانه ای رئیس جمهور فاقد سابقه اجرایی قابل توجهی هستند و این آش را پخته اند . شما هم بی جهت گناه برای صدا و سیما ننویسید . آقایان همه قایم شده اند و خانم جوان و بی تجربه ای را سخنگو کرده اند و صدا و سیما هم از این بی تدبیری استفاده می کند و 24 ساعته به این خانم تریبون می دهد و ایشان سمبل گاف های دولت شده است . فردا هم صدا و سیما آمار خواهد داد که این خانم چقدر روی آنتن بوده و دهان منتقدان را خواهد بست ! ما هم برای پیروزی آقای روحانی تلاش کرده ایم بدمان نمی آید بعد از قضیه سبد کالا و این قضیه ، تا دیر نشده سر دولتی ها به سنگ بخورد و به خود بیایند .
پاسخ ها
فرزند ایران زمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واقعا فکر میکنید این آقایانی که نام بردید سابقه اجرایی ندارند؟؟؟؟؟!!!!آ
siroos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
13
68
دیگه دارید وارد فاز توهم توطئه می شوید!
مردم یارانه را حق خود می دانند و ربطی هم به روحانی یا هر رییس جمهور دیگه ای هم ندارد، من مطمئن هستم اگر یارانه ی هر خانواده ای به هر دلیلی حذف شود در دور بعد به روحانی رای نخواهد داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
7
55
کار دولت برای ثبت نام مجدد برای یارانه کار اشتباهی است اگر دولت واقعا می خواهد کاری بکند باید از انصراف دهندگان ثبت نام بعمل می آورد نه اینکه همه مردم رو درگیر یه کار واهی بکند. دولت جز استرس به مردم کار خاصی انجام نداده است که الان شما دارین طرفداری می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کاملا با ابن نظر موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدا واسه کافی نت ها ساخته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
28
متاسفانه مهمترین دلیل برای عدم توسعه کشور همین کوته نگری تشکل ها و گروها است...الان در کشور امریکا دو حزب جمهوری خواه و دموکرات با هم رقابت دارند اما در منافع ملی شون یک صدا هستن ...اما ما باید بیشتر مراقب پشت سرمان باشیم که خنجر نخوریم تا جلو؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
43
22
اگه آقای ضرغامی و تیمش غیر از این میکرد تعجب می کردیم این که چیز طبیعی هست
پاسخ ها
فرزند ایران زمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
گل گفتی
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
52
26
اقای روحانی شما در قلب مردم جا ی دارید ما به این باور رسیدیم که شما برای ملت واقعا صادقانه زحمت می کنهشید ما به شما و تیم زحمت کشتان افتخار میکنیم واز صمیم قلبمان از زحمت های اقای ظریف تشکر می کنیم اقای روحانی از اینکه ارامش را به بازار به کشور وبه زندگی مان اوردیداز شما ممنونیم به خدا مردم نه کورند ونه کر خودمان اخباررا میخوانیم و تفاوت را نسبت به قبل در زندگی مان می بینیم هیچ کس نمی تواند شما را از شما بیاندازد حق نگهدارتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آهای اونایی که منفی دادین خجالتم خوب چیزیه مگه دروغ گفته!؟ واقعا تو بازار و زندگیمون آرامش روانی نیومده؟ مگه یادتون رفته اون تلاطمهای وحشتناک دلار و طلا؟ اون اختلاسهای میلیاردی منصورآریا. زنجانی. تامین اجتماعی و... که هر روز مردمو ناراحتودلسرد میکرد یادتون رفته؟ بی ارزش شدن پول ملی. تورم لجام گسیخته. بیکاری شدید ایناهم یادتون رفته!؟ این دولت فقط وارث این مشکلات بوده نه ایجاد کننده این بدبختیها... یک ذره انصاف هم خوب چیزیه! به فرموده امام حسین (ع) اگر مسلمان نیستید آزاده باشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
6
43
کاش حد اقل یک نمونه و مصداق می گفتید!!؟
فکر کنم دست پیشا گرفتید پس نیوفتید! آخه معلوم بود مردم خیلی انصراف نمیدن!!
بعدم ما مردم ایران عادت داریم مدام یه عده ای برای رئیس جمهورمون جو سازی کنن!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
47
... چرا از گران شدن دلار در واقع از بی ارزش شدن پول ملی چیزی نمیگویید. این کار رسانه های طرفدار دولت باعث شده که من که به آقای روحانی رای داده ام. تصمیم بگیرم انصراف ندهم. دولت روحانی در قبال گران شدن دلار سکوت کرده است همان کاری که دولت احمدی نژاد میکرد. آن زمان شما انتقاد میکردید ولی الان شما هم به سکوت پیوسته اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
11
53
بابا صداوسيماي بيچاره كه يكسره به نفع دولت تبليغ مي‌كنه و مردم را به انصراف از يارانه تشويق مي‌كنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
53
مردم دیگر خسته شده اند
و شعار هیچ یک از مسئولین را قبول ندارند
این مرحله 2 و 3 و 4 و.. حذف یارانه ها تا کی ادامه می یابد؟
آیا منتظر 0% شدن تورم هستیم؟
مادامی که تورم وجود دارد قیمت سوخت ما از قیمت سوخت حوزه خلیج فارس ارزانتر می شود ولابد باید مرحه 100 ام حذف یارانه ها برای آن اعمال کرد


ما یارانه را حق خود می دانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
33
بیچاره مردم که تو این بازیهای سیاسی مث توپ چهل تیکه اینور اونور شوت میشن اکثریت هم از این بازیها بی خبرند .
علي بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
16
51
من به شخصه پشيمون هستم چرا به اقاي روحاني راي دادم مطمن باشيد با اجراي فاز دوم يارانه ... محبوبين اقاي روحاني بسار كم ميشود..
پاسخ ها
فرزند ایران زمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آقا جان چه ربطی به روحانی و دولتش داره؟؟؟چرا سرتون زیر برفه؟؟این مجلس اصولگراست که پاشو تو یه کفش کرده که باید فاز دوم هدفمندی باید اجرا بشه.دولت همین الانشم معتقد به اجرای فاز دوم در این مقطع زمانی نیست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
35
انتخاب جان من قبلا از مخاطبان پروپاقرص سایت شما بودم ولی از روزی که دولت یازدهم روی کار اومد تو هم محافظه کار شدی! ومن دیگر کمتر رغبت می کنم انتخاب را انتخاب کنم!
ما با امید به بهبودی ومعیشت معیشت مردم به آقای روحانی رای دادیم.
خواستیم روابطمان با غرب گسترش یابد و مردم طعم حداقل های رفاه را بچشند ولی حال با گرانی و... مواجهیم.
مردم خود خوب آگاهند وبهتر است دولت فقط وفقط به فکر مردم خود باشد و به جای قطع کردن حق مردم جلوی رانت خواری ها، دزدی ها و بذل وبخشش هابه کشورهای بیگانه را بگیرد!
رضا
|
Hong Kong
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
38
چرا جوسازی ومضلوم نمایی الکی میکنید مگه تو دولت قبل که همه حضرات ثبت نام کردند ای مسائل نبو د اگه گرفتن یارانه برای بعضیها بدبود نباید فرق بین دولتها باشد آقایان میخواستند یک بلایی س احمدینژاد بیاورند حالا سر خودشون اومده چاه مکن بحر کسی اول خودت دومم خودت میدونم نظرمو نمیزارین اشکال نداره فقط محظ اطلاع شما بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
10
اين را هم رصد كنيد
http://www.boursenews.ir/fa/pages/?cid=121296
کمپین انصراف از دریافت یارانه به منظور حمایت از بابک زنجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
35
انتخاب واقعا جانب حق رو رعايت ميكني؟؟؟
اگه همين كا را رو دولت احمدي نژاد كرده بود،چپ و راست مي كوبيدش
ميدونم چاپ نميشه ولي بايد ميگفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
39
واقعا که خیلی بی انصافیه
خداوکیلی صدا و سیما برای انصراف مردم و کمک به دولت سنگ تمام گذاشت
علی رضا ماهبنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
10
7
این روزها سیمای ضرغامی شده است یزرگترین اسپانسر تیم ملی فوتبال؛ از جیب خبلی خرج تیم ملی فوتبال می کند خداخیرش بدهد خیلی هم ادم خوبیست؛ انتخاب اینهمه سمپاشی تکن تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد انوفت شما از یارانه حرف می زتید!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
21
خداوند جای حق و عدالت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
33
والا اون چیزی که ما از اخبار و گزارش ها دیدیم ....به نظرم صدا و سیما داره از دولت حمایت میکنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
51
تلویزیون که خودشو خفه کرد از بس گفت از یارانه ها انصراف دهید از زیر نویس بگیر تا برنامه زنده و سریال و جمع کردن یه عده پشت دوربین و مصاحبه های مسخره همه تشویق کردند که انصراف بدید.مراجع هم گفتند این مال مشکوک است انصراف دهید!!!!!!!!!!!! از مراجع بگیر تا اون خانم چینی تو سریالشون و به قول خودتان ساندیس خورانی! که پشت دوربین مصاحبه های تلویزیون قرار می گیرند همه را این صدا و سیما کشید وسط که بگه تو را به خدا یارانه نگیرید. دیگه چی کار باید بکنند تا شما و جناب روحانی راضی بشید؟ هیچ وقت صدا وسیمای میلی اینقدر با دولت هماهنگ نبود که الان هست. دیگه این حرف های مسخره را نزنید که صدا و سیما همکاری نکرده لطفا. صدا و سیمای میلی فعلا میلش طرف روحانی کشیده مطمئن باشید. جوک ها و پیامک های طنز هم همیشه بوده انگار شما 8 سال گذشته و پیامک ها را فراموش کردید؟ در ضمن یارانه حق ما است شما ها خیلی دوست دارید برید انصراف بدید راستی روحانی مچکریم هم یادتون نره. حتما موقع انصراف این شعار را بدهید. و خدمت ارزنده ای به دولت تدبیر و امیدتان بکنید. اگر مردم بخواهند انصراف دهند با این جوک ها و پیامک ها نظرشان برنمی گردد مطمئن باشید. هر کسی هم ثروتمند باشد با این تهدیدات دولت چه بخواهد چه نخواهد ثبت نام نمی کند. انتخاب جان خیالت راحت زیاد حرص نخورید:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
30
انتخاب زیادی به خودت فشار نیار. شوهای نمایشی برای انصراف به اندازه کافی فراهم است.
حسام الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
12
4
با سلام خواهشمندام این عکس دکتر روحانی به اینجانب باعث آزرده بودن من می شود ممنونم یه عکس دیگه با یه ژست دیگه بذارید درست نیست
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
13
انتخاب مشکل مردم ایران این است که به دولت ها اعتماد ندارند البته این بی اعتمادی در جریان دولت احمدی نژاد به اوج رسید و اکنون نیز مردم همان ذهنیت را دارند. بنده به عنوان کسی که بیش از 5 ملیون توام در ماه در آمد دارم می توانستم از دریافت یارانه انصراف دهم ولی انکار را نکردم می دانید چرا؟ چون به این سیستمی که در کشور است اعتماد ندارم. چرا باید به سیستمی اعتماد کنم که فساد در آن فراگیر است و کسی هم یافت نمی شود که واقعا بخواهد با این مفاسد مبارزه نماید. چرا باید پولی بیشتری در دست دولت باشد تا عده ای دیگر به غارت ببرند. با صدها میلیارد دلاری که در دولت قبل به مسیری نامعلوم رفت چه کردند؟؟؟؟
پس اعتماد مردم ربطی به محبوبیت این دولت و آن دولت ندارد. من به روحانی رای دادم و نتها رای دادم بلکه برای ایشان تبلیغ زیادی کردم اما هنوز اعتمادی به سیستم فسادی که در این کشور مسلط است ندارم. سال ها تلاش صادقانه با دستان پاک لازم است که ملت بخواهند اعتماد نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
10
الکی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
14
3
امیدواریم که دولت دکتر روحانی علیرغم عدو با تأیید خداوند متعال و تدبیر در کارهای خطیر خود همچون همیشه سربلند و موفق باشد و جز ناکامی و رسوایی چیزی نصیب بداندیشان نگردد؛ زیرا این خاصیت باطل و باطلگرایان است که تلاش و سعی شان در تباهی باشد. همه مردم برای این دولت دعا می کنند و از مکر دشمنان آنها آگاهند «و مکر اولئک هو یبور: و مکر آنان هماره در تباهی است» قرآن کریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
21
كدوم شبكه است كه پيام انصراف از يارانه ها نده؟!!!!
چند تا سريال تبليغ انصراف از يارانه ها رو كردن؟!!!!
همين سريال پايتخت كه بيشترين مخاطب داشت هم كه تبليغ كرد
ايول دارين واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
9
چرارئیس جمهور تصمیم به قطع کلی یارانه ها نمی گیرد بهتراست ازلج اقای ضرغامی به هیچ کس یارانه ندهد یکباربه همه بگوید درجهت رشد اقتصادی کشور یارانه فقط به تولید اول از همه فکر ضرغامی راحت شود
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
20
این که شما دارید این حرفها را بر علیه رسانه ملی مملکت راه می اندازید مصالح ملی را در خطر نمی اندازد؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
15
7
رسانه برادر ضرغامی ، آدمِ اصولگرایان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
24
سلام
تا بوده همین بوده مگه در دوران احمدی نژاد این پیامک ها در حجم وسیع فرستاده نمیشد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
32
دریافت یارانه حق مسلم مردم است . یارانه ، صدقه دولت به مردم نیست . پول نفت همین مردم است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
19
متاسفانه دولت تدبیر ، در مسائل اقتصادی داره بد عمل میکنه و آب رو به آسیاب اصولگرایان می ریزد .
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
10
سلام مردم به مسئولین اعتماد ندارند این یارانه بدرستی برنامه ریزی نداشته باشند وهدایت نکنند وکمافی السابق نظارت نیز نداشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
22
آفرین به درایت مردم . حضور سبز ملت ، پای کامپیوتر ها چشمگیر بود و تعجب رسانه های بیگانه را به خود جلب کرد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
14
5
انتخاب دمت گرمممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
19
10
درود بر رئیس جمهور محبوب جناب دکتر روحانی ایشون فرمودند برای کمک به دولت وحمایت از تولیدملی افراد که یارانه تاثیری در زندگی آنها نداردبا نظر خود از دریافت این مبلغ اندک صرف نظر کنند.مطمئناتا چند سال آینده وبا درایت های جناب دکتر در بهبود شاخص های اقتصادی از جمله کاهش تورم/رشد اقتصادی خوب/نرخ اشتغال/جذب سرمایه گذاری خارجی و...تمام اقشار جامعه ازدریافت یارانه بی نیاز می شوند
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این ها شعار راهپ‍یمایی بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
12
8
وظیفه‌ی شما رسانه‌هاست که اینطور مطالب را بازگو کنید. بدین ترتیب محبوبیت دولت بیشتر نیز خواهد شد. مگر رأی خاتمی در سال هشتاد کمتر شد؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
20
10
حدود 50 شبکه رادیو و تلویزیون رسانه ی میلی در اختیار جناح موسوم به اصولگرا و مخالف دولت قرار دارد.
پیشنهاد بنده اینست که از اینهمه شبکه های رنگارنگ که با بودجه دولت و از جیب مبارک ملت تامین اعتبار می شوند، فقط و فقط یک ساعت در شبانه روز و فقط یکی از شبکه های تلویزیون و یکی از شبکه های رادیویی در اختیار دولت منتخب مردم قرار گیرد تا دولت بتواند سیاست ها و برنامه های خود را آنطور که خودش می خواهد به اطلاع مردم برساند.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
7
33
گند زدین به عزت مردم حالا دارین ماست مالیش می کنین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با اختلاسهاي دولت پاك مردم به هيچ كسي اعتماد ندارند وانصراف نمي دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
37
رو که نیست
همه چی رو گرون کردند و میخواهند بکنند اونوقت میگن یارانه نگیر!

شماها میلیاردی ندزدید
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
17
6
ضرغامی که احمدی نژادی دیگر است.اما من هنوز نمیدونم چرا در تمام کشور های جهان دولت برای گرفتن مالیات میتونه به اطلاعات اقتصادی افراد وارد بشه ولی در ایران انقدر حساسیت در مورد این موضوع هست؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
25
10
اقاي روحاني با خزانه خالي شده و اين همه كارشكني فقط خدا پشتيبانته.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
24
3
افراطیون که معلوم الحال اند ولی اگه روحانی خیلی زود به سمت اصلاح طلبان چرخش نکنه مطمئن باشید به هیچ کجا نمیرسه. مملکت رو ول کرده به امون خدا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
20
7
توجه:
از مردم عزیز و فهیم انتظار می رود که با هشیاری نسب به عقیم نمودن این جریان و خواسته های نا صواب و مغرضانه ای که در پشت این جریان مخفی است هیچ پیامکی چه جدی چه طنز و چه آماری در مورد یارانه را انتشار ندهند و برای دیگران ارسال نکنند
این بهترین پاسخ برای اینگونه غرض ورزی هاست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
18
بابا دیگه صدا و سیما چیکار کنه؟
اون موقعی که احمدی نژاد میگفت انصراف بدین همه قر میزدن
الان چی شده
البته ما انصراف دادیم
امیدوارم مردم غیر محتاج هم انصراف بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
17
برای چندمین بار این مطلب را مینویسم بنده خود از طرفدارن دکنر روحانی هستم ولی به نظر بنده روحانی برای جلوگیری از ریزش رای باید دو اقدام مهم در زمینه اقتصادی انجام دهد
1- در زمینه یارانه باید حذف مردم از یارانه فقط برمبنای خود انصرافی باشد.
2- دولت باید منابع به دست آمده از فاز دوم را به طور نقدی با افزایش یارانه ها انجام دهد تا تبلیغات مخالفان خنثی شود
پاسخ ها
کوکب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مردم دارن له میشن تو به فکر ریزش رای هستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
14
3
شک نباید کرد اگر نیت دولت برای مردم خیر باشد ،اینگروه هرچه تلاش کنند بیشتر دچار مشکل خواهند شد..
ماجرای "گازانبر " مثال خوبی است
پاسخ ها
مملی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اولا نیت دولت خیر نیست دوما خیر هم باشه وقتی مدیریتش ضعیفه نباید گناه رو گردن کسی دیگه انداخت
آذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
20
چیه دست جلو گرفتین که پس نیافتین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
21
با اینکه طرفدار آقای روحانی هستم ،نحوه توزیع سبد کالا و انصراف از یارانه اشتباه محض دولت بود . چون تعداد منصرفا خیلی کمه و دولت مجبور میشه که خودش وارد عمل شه و این به ضررشه و به نفع جناح مقابل . بهتر بود از همه کم میکردن و مردم رو بیمه تکمیلی میکردن یا خدمات میدادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
15
5
فاعتبرو یا اولی الابصار...

ولی حیف که کم هستند عبرت گیرندگان از تلاش هایی مانند تخریب روحانی در انتخابات و گاز انبری که سر آخر دامان خودشان را گرفت
این نیز بگذرد...
پاسخ ها
مملی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
توجیه نکن
حسن
|
Finland
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
14
بنده اعتقاد دارم همه مردم انصراف بدهند اما دولت ریالی به قیمتهای کالاها اضافه نکند و همجنین با افرادی که اموال بیت المال را به تاراج بردند بر خورد و از انان کرفته شوذ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
17
آقاي رئيس جمهور بخدا ما مردم عادي دلمان يارانه و صدقه دولت را نميخواهد ولي در اين وضعيت بد اقتصادي ميگوئيد چه کنيم اجناس مصرفي مردم ضعيف از زمان آمدن شما ارزانتر که نشده بلکه گرانتر هم شده شما بگوئيد نخوريد و بميريد ولي وقتي در کشور شما ميلياردها ريال ولخرجي همايشهاي دولتي ميشود ما چگونه از اين چندر غاز که حداقل يک قسط يا کرايه خانه يک خانوار 4نفري را تامين ميکند بگذريم پس چگونه توقع داريد ما به يارانه نه بگوئيم به قول قديمي ها يک سوزن بخودتان بزنيد و يک جوالدوز به مردم شما اگر فکر مردم بوديد برابر تورم چند ساله بايد يارانه ها را افزايش هم ميداديد و در ثاني با ثبت نام جديد شديدا" با کساني که متمکن هستند برخورد نمائيد تا ديگر کسي هوس دروغ گفتن در جامعه را نداشته باشد ولي اگر مردم واقعا احتياج دارند مردانه بايستيد و حقوق ملت را از حاکميت بستانيد
یوسف اویسی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
10
اقای رئیس جمهور این یارانه برای افزایش قیمت نان از 600 به 6000 ریال وبنزین از 1000 به 4000 ریال و0000 بود تا ارد وسوخت و0000 قاچاق نشود و افراد دارا زیادی مصرف نکنند بواسطه دزدی ها وعدم مدیریت در دوران احمدی نژاد ارزش پول ملی یک سوم شد در نتیجه دو باره قاچاق شروع شد ونان مردم از سفره ها دزدیده شد . اکر می خواهید با اجراء فاز دوم قیمت های انرژی ونان و0000 افزایش بدهید باید یارانه ها را برای تمام ملت زیاد کنید یا همه قیمت ها ودستمزد ها را واقعی کنید . یارانه باید فقط مال افراد پیر بی سرپرست ومعلول وناتوان باشد . برای افراد فقیر باید بجای یارانه تنبل درست کن باید کار فراهم نمود . چرا باید برای گرفتن یک مجوز هر کاری باید ده ها صحفه کاغذ در ادارات مختلف فایل شود و با رشوه چند ماه یا سال باید فرد متقاضی در ادارات جلوی کارمندان گردن کچ کند و0000
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
2
با سلام. هرکس با یه رصدی خیلی ساده بین اطرافیان متوجه حجم بالای ثبت نام اشخاص با اطلاعات غلط و دروغ میشه. شخصا فکر نمی کردم دروغ تا این حد تو جامعه و حتی آدمهای ظاهرالصلاح نهادینه شده باشه. اگه به همین منوال پیش بره باید منظر یه نارضایتی گسترده بود. دولت باید باید فکری به حال ارائه اطلاعات غیر واقعی بکنه.
سعيد از مشهد
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
20
2
البته به اين شوري که شما گفتين هم نيست. مردم کار خودشون رو ميکنن. من ديروز روستا بودم و توي روستا خيلي ها انصراف ميدادن و دفاع ميکردن از نگرفتن يارانه نقدي. شما که با دولت ارتباط خوبي دارين بهشون پيشنهاد کنين که رسانه مستقل داشته باشن. يه شبکه تلويزيوني مثل شبکه دولت خيلي ميتونه تاثيرگذار باشه. اگر هم راه اندازيش در حال حاضر مقدور نيست، دولت کليپ بسازه و با حجم مناسب براي موبايل و اينترنت منتشر کنه. خيلي موثر خواهد بود. دولت بايد براي دفاع از طرح خودش بيشتر فعاليت کنه و نبايد بيشتر از اين از رسانه اي که در اختيار افراطي ها هست توقع داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
18
3
دوستان: خواهش میکنم هیچ پیامی رو در باره یارانه انتشار ندید تا اینهایی که منافعشون تو نارضایتی مردم هست خیلی بسوزن
خواهش می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
7
باسلام
فقط خدا عاقبت همه ختم به خیر کند
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
15
ولی یه چیز پول حاصل از افزایش قیمت ها به جیب کی می رود؟بنزین؟یارانه هم همون45تومن؟ انتظار می رود در صورت افزایش قیمت ها یارانه هم افزایش یابد
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
10
25
من پشیمونم رای به روحانی دادم
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من بیشتر
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
26
خوب خود شما هم زمان احمدی نژاد میکردید.
چیزی که عوض داره گله نداره که....
تازه شما مگه نمی گفتید گدا پروری.....
پس سبد پروری ......
مصطفی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
25
با توجه به متن شما پس پیامک های دوران محمود کی مینوشت؟؟نکنه بعضیاااااا؟؟
ول کنید مردمو بابا...
ینی حق خندیدن هم ندارن؟؟؟
مظلوم محمودددددددددددد
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
محمود جان کجایی ؟ دوباره میایی؟
mpt باسواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
22
با تمام احترامی که برای آقای روحانی و دولت با خدمتگزار ایشان قائلم، متاسفانه بر خلاف انتظار، بعضی از سیاست های ایشان بزرگترین کمک به مخالفان و ضربه به دولت تدبیر و امید است. مثل توزیع سبد کالا که کمترین کار فکری برای اجرای آن نشده بود و مردم را ناراحت و البته موجب سوء استفاده مخالفان برای دور کردن مردم از دولت شد و نابخردی است که ادعا کنیم مخافان دولت تا حدودی در این پروسه موفق نشدند! و اکنون هم با به زحمت انداختن مردم و خصوصا مردمی که به رایانه دسترسی نداشتند موجب دوری مردم از امید به دولت تدبیر و امید شده اند. و درصد بسیار زیادی از آمار انصراف دهندگان همین محرومینی هستند که دسترسی نداشته اند. و ای کاش به بهانه نبود توان پرداخت به کلی یارانه کل مردم حذف می شد و خسارت آن مطمئنا کمتر از این سیاست انصراف دلخواه بود.
و یک سوال اینکه: پرداخت هزینه انرژی مردم نسبت به قبل از اجرای هدفمندی 6برابر معادل 600درصد افزایش یافته. بعنوان مثال: خود من هر دوره حدودا 50هزار تومان هزینه انرژی داشتم و بعد از هدفمندی به بیش 350هزار تومان رسیده. سوال اینجاست که مابه التفاوت پرداختی مردم کجاست.
در شروع هدفمندی ادعا شد که پرداختی دولت به مردم جزیی از یارانه ایست که صرف انرژی و ... همین مردم می گردد. و سیاست هدفمندی، مدیریت مردم بر هزینه یارانه سهم خانوار است. پس آن ادعاها چه شد.
من از دوست داران دولت جناب آقای رو حانی هستم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و به احترام ایشان از گرفتن یارانه انصراف دادم. ولی باید از سر دلسوزی یک سری حقایق را به دوستان گفت. و آن اینکه ادعا ها نباید ضد و نقیض باشد! مردم خیلی خوب می فهمند.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
18
4
آقای دکتر روحانی حتما توجه دارند که از این صدا وسیما هیچ انتظاری نباید داشت ولذا درصدی از همت خودشان را برای راه اندازی تلویزیون های خصوصی صرف نمایند وتا شبکه های خصوصی در این کشور بکار نیفتاده صدای دولت تدبیر بگوش کسی نخواهد رسید .
پاكدست مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
18
6
تشكر از تحليل زيباي انتخاب و تاييد آن
نمونه پيامك هاي مخرب پيامك هايي است كه از طرف نماينده اصولگراي مجلس آقاي دكتر طلا با سامانه پيامكي شماره 9830004130 و به نام "روايت" در مناسبت هاي مختلف تخريب دولت را بصورت فراگير در دستور كار خود دارد كه لازم است مسئولين پيگيري كنند چرا يك نماينده مجلس مي تواند موج تخريب و افراطي گري عليه دولت را ايجاد نمايد.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
14
11
بهتره آقای روحانی یه گفتگوی تلویزیونی داشته باشه تا جلوی این چیزا گرفته بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
16
مثل اینکه اصلا رسانه های داخلی را نمی بینید هر شبکه ای که می زنیم چه رادیویی و چه تلویزیونی دارند مردم را ترغیب به انصراف می کنند در مورد پیامک هم خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
6
22
ضرب المثلی هست که می گن گهی زین به پشت و گهی پشت به زین .... و به قولی کاری که عوض داره گله نداره ... جناب مدیر محترم سایت یادمه شما هم در 8 سال گذشته کوتاهی نمی کردید
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
20
این جوک و اس ام اس ها تازگی نداره دولت های قبل هم از این چیزا داشتن. بقول ارسطو حساس نشو. ضمنا شما که میگی آزمون محبوبیت رییس جمهور! محبوبیت رییس جمهور چه ربطی به جیب خالی ما داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
8
به نظر می رسد عده ای احتمالا از سر خلوص در بدنه دولت به کارهایی نظیر مورد بالا همت می نمایند البته کاش مجلس پیام انتخابات 92 را شنیده بود بهر حال دولت فعلی از طرفی قیمت آب وبرق را گران می کند (ادامه سیاستهای غلط دولت قبل) در قبض گاز چند مورد جدید می آورد نظیر هزینه دریافت نشده ماه های اول سال قبل و یا عوارض گاز و .... بطوری که هزینه اعلام شده یکبار گاز مصرفی زمستان 92به اندازه کل سال قبل(91) می شود
این ناهماهنگی بین مطالبات دولت (نظیر قیمت آب و برق و گاز و...)و ومطالبات مردم(نظیر درخواست عدم ثبت نام مردم برای مرحله دوم یارانه) سوالی است که کسی پاسخ گو نیست.
بنده از سر امید به آقای روحانی رای دادم اما برای خرید جهیزیه دخترم حتی با حقوق دریافتی دوسالم نمی توانم بخشی از آنچه در زمان خاتمی میتوانستم
تهیه کنم الان تهیه نمایم
امروز بجای خرید ظرف کریستال باید ظرف پلاستیکی از نوع چینی فاقد کیفیت بخرم
یک سبد تخم مرغ زمان تحویل دولت اصلاحات (سال 84 )حداکثر یک هزار پانصدتومان بود امروز کمتر از چهار عدد تخم مرغ این قیمت است ومتاسفانه کسانی که بطور پنهان و آشکار از رفتار غیرکارشناسی دولت قبل حمایت میکردند امروز برای شکست دولت امید هرکاری میکنند و تریبونهای غیر پاسخگو بنام مردم از تبلیغات علیه دولت منتخب مردم کوتاهی نمی کنند
بهرحال و بطور کلی اولا بین آنچه دولت از مردم میگیرد مثلا بالا بردن قیمت بنزین و آنچه به مردم می دهد و نرخ تورم هیچگونه تعادلی نیست و ما هنوز در دام تورم 40 درصدی دولت قبل گیرافتاده ایم و بسیاری از کالاها طی چندروز اخیر حداقل 20درصد افزایش قیمت داشته اند و درصورت افزایش قیمت بنزین معلوم نیست برسر ما واین دولت چه خواهد آمد.
ثانیا افرادی که خلاف کرده اند چه در قانون گذاری و چه در اجرای قانون انچنان احساس مصونیت می کنند توگویی که دراین مملکت انتخاباتی صورت نگرفته است
دولت فعلی باید توجه داشته باشد که این 4 سال یا 8سال تمام میشود اما نباید این تصور ایجاد شود که در ایران ،مردم باید قربانی دولتها شوند و در کشورهای دیگر دولت خدمت گذار مردم است
فکر می کنم تا چند سال دیگر در توازن بین قدرت حکومت و قدرت ملت ، از افغانستان هم عقب بیفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
28
با نهایت احترامی که برای انتخاب قایلم و نهایت تنفر از صدا سیما،
این تحلیلتون بنظرم اشتباه است!
صداسیما تو این یه مورد تبلیغ زیادی برای انصراف از یارانه میکنه!
تحلیلتون منصفانه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
11
به نظر من کشور با این کارها (تفرقه و تخریب) که از 9 سال پیش آغاز شده نه تنها به جایی نمی رسد بلکه پسرفت هم خواهیم کرد همانطور که در 8 سال گذشته شاهدش بودیم. بزرگان مملکت باید کاری بکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
16
باسلام
لطفا شما هم شفاف صحبت کنید و بگید چه تبلیغاتی جهت دار در صدا و سیما پخش شده است مبهم حرف نزنید مصداق بدهید من اخبار را دنبال می کنم ولی چنین موردی ندیدم اگر بوده لطفا کاملا شفاف و بی پرده بگید و گر نه شما هم متهم می شید!! ..... حالا دوست دارید منتشر کنید ... دوست دارید هم فقط این را بدانید....
عادل فرحانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
19
انتخاب جان لطفاً توجه فرمایید:
1- جناب اقای رئیس جمهور در زمان تبلیغات و حتی بعد از پیروزی در انتخابات و در چندین مرتبه قول داده بودند تا حقوق کارگران بر اساس نرخ تورم افزایش یابد، اما در عمل شاهد چه چیزی بودیم؟ به بهانه اینکه نرخ تورم سال آینده را که قرار است به زعم دولتیها به 25 درصد برسانیم (یک وعده بیهوده ) ، حداقل حقوق کارگران نیز به همین اندازه افزایش یافت در حالیکه آنچه در قانون آمده این است که تورم سال قبل باید در نظر گرفته شود و نه سال بعد از آن ؛ چرا سایت شما تاکنون از چنین موضوعی سخن به میان نیاورده است؟
2- برای چندمین بار باز هم این سوال را مطرح می کنم مگر دولت چند سال است که یارانه به مردم می دهد ؟ قبل از آن دولتهای محترم این مبالغ را صرف چه کارهایی می کردند که اگر مردم از گرفتن یارانه انصراف دهند حالا دولت تدبیر و امید می خواهد انجام دهد؟ مطمئناً هیچ کاری و دوباره روز از نو ، روزی از نو!
3- دولت محترم ببیند که چقدر معوقات بانکی دارد؟ چرا نمیرود و مطالبات خود را از بدهکاران بانکی بگیرد؟ آن 3000 معروف را که یادتان می آید؟ آقای ب ز را چطور؟
4- نهایتاً مگر نه اینکه دولت محترم وعده داده بودند که شرایط اقتصادی را سر و سامان دهد ؟ شما که به زعم خودتان همه اوضاع به هم ریخته بود ، درستش کنید ، انتخاب شدید برای همین کار! نجات بخش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
8
بسمه تعالي
حقير كارمند شركت ملي صنايع مس ايران مي باشم. سال گذشته از يكي از روساي شركت شنيدم كه پارامتري تحت عنوان كمك به ستاد هدفمندي يارانه ها در امور مالي شركت وجود دارد و بر خلاف قانون مصوب مجلس كه بخشي از مبالغ يارانه بايستي صرف توليد شود اينجا برعكس و خلاف قانون عمل ميشود و شركتهاي بسياري نيز وجود دارند كه طبق فرموده بايد اين كار را انجام ميدادند تا دولت احمدي نژاد بتواند ماهانه پرداخت نمايد. از طرفي مجلس هم قدرت اعتراض نداشت. لذا پيشنهاد مي شود از طرف وزير اقتصاد به عنوان يك سوال شرعي از رهبري سؤال شود كه به روال سابقه ادام يابد يا خير؟؟؟؟؟؟!!!!!!
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
9
شاید کمتر کسی فکر میکرد که رئیس‌جمهور روحانی، برای چیزی مورد انتقاد قرار گیرد که سال‌ها خود از همین طریق رئیس جمهور احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار داده بود. بله! در مورد سبد کالا صحبت می‌کنم؛ یعنی همان صف‌های طویلی که عکس‌های گرفته‌شده از آن، حقیقتا مورد دستاویز رسانه های بیگانه و به نوعی موجب وهن نظام شدند.
در پاسخ باید بگویم که مقصر اصلی بی تدبیری های احمدی نژاد و روحانی، نه احمدی نژاد است و نه روحانی!. مقصر اصلی این بی تدبیری ها، عاملی پشت پرده است که با مشاوره غلط خود به آنها، موجب بی تدبیری های آنها گردیده است. البته اشتباه نکنید! منظورم افرادی نظیر مشایی یا ترکان نیست!.

پس شاید بهتر باشد هر چه زودتر، همه ما، از برنامه ریزان عزیز کشور گرفته تا خود من، به جای ساعتها فکر درون اتاقهای دربسته، چند دقیقه ای هم پای خود را درون دنیای واقعیات بگذاریم تا بتوانیم بیشتر در مورد همین جزئیاتِ از قضا استراتژیک آگاهی کسب کنیم؛ و شاید بهتر باشد هر چه زودتر با عامل پشت پردۀ تمام بی تدبیری های کشور (و بی تدبیری-های بعدی!) یعنی «جدایی فکر از عمل» خداحافظی کنیم. به امید یکی شدن فکر و عمل؛ و به امید داشتن لحظاتی هیجان انگیز با جزئیات استراتژیک!
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
22
خداییش تلویزیون ورادیو از سر صبح داره تبلیغ انصراف از یارانه میکنه و تو این مورد کاملا در اختیار دولت بوده حالا سایتهای خبری قضیش جداست
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
19
بهتره بجای محکوم کردن مردم و ملت و دنبال دلیل گشتن برای این اس ام اس ها و جک ها دنبال علل این واکنش ها در درون خود دولت فخیمه باشید. دولتی که قرار بود کلید بیاره داره با داس همه رو درو میکنه. کم کم مشخص میشه که در این کشور هیچ فرقی بین احمدی نژاد و روحانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
22
توهم توطئه, فقط همین رو دارم بگم
حامد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
6
25
زدی ضربتی ضربتی نوش کن!
یاد پیامکهایی که برعلیه احمدی نژاد راه میفتاد بخیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
19
13
درود بر روحانی
etemad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
5
پیشنهادی دادم به سایت شما هم فرستادم . یارانه مستقیم یکی از بدترین شیوه ترمیم اقتصادی است این روش، از سوی اقتصاد دانان بانک جهانی و سازمان تجارت جهانی بر تکنوکرات ها زمان آقای هاشمی دیکته شد و در بدترین شکل در زمان آقای احمدی نژاد با کپی برداری از شعار اقتصادی کروبی اجرا کرد.دولت برای توقف برنامه هدف مندی یارانه باید برنامه اصلاحی به مجلس می داد. چون ابزار لازم برای تحقق آرمان بعد از یارانه را ندارد. دولت عملا در دام دولت و قوانین قبلی افتاد . در آمدن از این وضعیت واقعا سخت است.دولت از جای از مردم را دعوت به انصراف می دهد . که مردم نسبت به 3 سال پیش فقیرتر تر شده اند. ببینید با افزایش 70 درصدی حقوق هم دولت 200 درصدبه کارمندان بدهکار است . دقت بفرماید.در طول سال های اول اجرای هدفمندی یارانه دولت از بانک مرکزی پول استقراض می کرد.یارانه پرداخت می کرد ولی از زمانی که دلار را تا مرز 4000 تومان رساند و اکنون در 3000 تثبیت کرده است. یارانه ها را از جیب کارمندان پرداخت می نماید. چون کارمندی که 700000 تومان حقوق دریافت می کرد با دلار 1000 تومانی 700 دلار حقوق می گرفت. الان با دلار 3000 تومانی باید دومیلیون صد هزار تومان بگیرد درصورتی که کمتر از یک میلیون سیصد هزار تومان می گیرد . یعنی دولت با یک ترفند از جیب کارکنان به مردم یارانه می دهد. بر این دولت گناهی نیست ولی مشاورین دولت با حمایت از نظام پوپولیستی احمدی نژادی دارند قبر دولت را حفر می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
23
جوکها رو خود مردم ساختن! صداوسیما زیادی هم از این دولت حمایت کرده(نمونش در مساله مذاکرات هسته ای)
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
17
12
ما چه ثبت نام بکنیم چه نکنیم طرفدار دولت هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
6
21
آقای عزیز مگر حسن روحانی قبل از انتخابات نگفت به همه یارانه می دهیم؟ پس ثبت نام مجدد برای چیست؟ هرکس دوست دارد خودش می رود انصراف می دهد.
کاظمی تورک اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
19
چرا بهتون بر می خوره 10 برابر این را برا احمدی نژاد درست می کردن. درضمن عدم انصراف از یارانه ربطی به محبوبیت رئیس جمهور نداره تو این 8 سال مردم نسبت به دولت بی اعتماد شده روحانی نمی تونه تو این 6 ماه همه این اعتمادهای صلب شده را ترمیم کنه. مردم یارانه هاشونو می خوان چون بهش نیاز دارن.
تــــرنـــــم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
9
9
نیش عقرب نه از ره کین است؛ اقتضای طبیعتش این است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
18
6
خدا ضرغامی وهمفکرانش را هدایت کند.
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
19
ما عضو هيچ گروه و جرياني نيستيم، به شدت هم طرفدار و حامي روحاني بوده و هستيم (مراجعه كنيد به آرشيو نظرات امثال من در دوران انتخابات) و همين حالا هم در شبكه هاي اجتماعي تلاش داريم نظرات منفي مردم رو به نفع روحاني تعديل كنيم، اما درباره ي يارانه ها گلايه داريم از همه ي كساني كه در دستگاه حاكم بر ايران فعاليت دارند، آيا امثال بابك زنجاني و رؤساي پشت پرده اش كه درآمد نفتي يك سال مملكت را به جيب زده و معلوم نيست الان كدام گوري هستند به اقتصاد مملكت ضربه مي زنند يا دوزار و ده شاهي يارانه ي مردم بدبخت كه همه را دو دستي بابت هزينه ي قبض آب و برق و سوخت بايد تقديم كنند؟ كمي منصف باشيد و اينقدر مردم را اذيت نكنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
24
تلویزیون که 24 ساعته داره تبلیغ می کنه یارانه نگیرید....

در مورد جوک ها هم که اون وقت هایی که راجع مسئولین نظام جوک می سازن و پخش می کنن اگر کسی بگه کار دشمنه می گین دچار توهم شدین و مردم فقط می خوان بخندن حالا چی شده که سر جوک های یارانه یه سری دست تو کاره؟!
...
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
24
سایت انتخاب
اگر میزان انصراف از یارنه ها خیلی زیاد خود شما تیتر نمی زدید که : ملت به خواست رئیس جمهو آری گفت
شماها دیدی مردم زیاد ثبت نام کردند میخواهید تقصیر رو بندازید روی صدا و سیما؟ رئیس جمهور و معاون خودشون از مردم خواستند
و معاون اول هم از صادا و سیما در برنامه که با آقای حیدری داشت تشکر کرد
امیدوارم این کامنت منتشر بشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
5
24
اتفاقا فعلا که صدا و سیما دربست در اختیار دولته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
20
خوب دولت خودش بهونه میده دست اونها انتظار دارید اونها چکار کنند؟ اشتباهات خود را اصلاح کنید نه فراکنی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
22
انتخاب تو هم که صدا و سیما و ... هر کاری کنه صدای نقت توی آسمونه! اگر تبلیغات دولت رو پیش ببره که میشه این اگر هم نبره که خدا رحم کنه!

خداییش کمی غضبناک و غیر منطقی پیش نمیری؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
7
28
حالا اگه احمدی نژاد بود خودتون این کمپین رو راه می انداختید
ثانیا" بعد 35 سال از وعده پول نفت بخشی از اون محقق شد حالا با ارعاب و تهدید میخواهید مردم از حقشون بگذرند؟!‍!!!
نباتلخ
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
23
به نظر من صدا و سیما واقعا اومده پای کار و داره دولت رو در این امر حمایت میکنه...
اینکه حالا یک تیزر با صحبت های رئیس جمهور پخش بشه یا نشه و تعبیر به حمایت یا ضدیت با دولت بشه بیشتر تفسیر با رای و اعمال سلیقه است نه نظر کارشناسی
طنز و لطیفه جزیی از فرهنگ مردم ایرانه که به وسیله پیامک منتشر میشه...حالا میخواد جام جهانی فوتبال باشه، خبر تیراندازی یک مداح، اشتون و جلیلی یا هدفمندی یارانه...مردم به سرعت طنز پردازی میکنند و منتشرش میکنند
به نظرم باید واقع بین تر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
14
ضرغامی+روحانی+ضرغامی!
پیوندتان مبارک

صداسیمای ضرغامی در تحقیر مردم ید طولایی دارد. از پنجاه نفر که مصاحبه می کنند 48 نفر از یارانه انصراف می دهند!! اکثرا بازاری و ورزشکار و مدیر ...یک پیرمرد بازنشسته ای هم هست که دغدغه ثبت نام را دارد. یک نفر هم دارد تصمیم می گیرد. آیا واقعیت جامعه این است آقای ضرغامی؟ والا شما ملت ثروتمند ایران را بدبخت کردی آقای ضرغامی!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
24
دولت هم خوب داره جواب اعتماد ملت را پس می ده.دستشون درد نکنه.این همه داد و بیداد بخاطر 45000 تومان؟آقای روحانی مگه مردم حق خودشون نیست که تهدیدشون می کنید به جریمه؟این شان ملت ما نیست
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
4
8
حذف سوبسیدها که در ایران به نام هدف مندی یارائه ها اجرا می شود سیاست دولت نیست ، این سیاست به دولت دیکته شده است به همین دلیل است که دولت دهم آن را اجرا کرد و دولت یازدهم هم آن را اجرا می کند و حذف یارانه ها نتیجه ای جز فقر بیشتر برای مردم نخواهد داشت و در حال حاضر دقیقا متضاد با منافع ملی است . البته دولت باید به مردم پاسخ دهد چرا کاری که بر ضد منافع ملی و مردم است را انجام می دهد و به اجرای آن اصرار دارد .آیا جلوگیری از 15 تا 20 میلیارد دلار قاچاق کالا به کشور بیشتر ضرورت ندارد ؟ آیا واردات سه میلیارد دلار خودرو در سال گذشته و با مجوز دولت مطابق منافع ملی است ؟ چرا دولت توانش را صرف مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواری که دانه درشت ها انجام می دهند نمی کند ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
13
اقامایارانه نمخواهیم ولی درعوض حاملهای انرزی وخدمات دولتی گران نشود نمیشه که دولت همه چیزراگران کند وبعدازمردم انتظار گذشت داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
10
دولت اگر صداقت داره نظارت دقیق بر کسانی که متقاضی دریافت یارانه هستند داشته باشد نه اینکه این موضوع هم مثل مالیات فقط به ضرر کارمندهای بیچاره باشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
15
من به عنوان یک ایرانی از حق نفتم که شما میگید یارانه نمیگذرم
حق نفتی که اولش 45 دلاز بود و الان 15 دلار هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احسنت
شده بذارم تو بانک بمونه بهش دس نزنم ولی انصراف نمیدم
گلپور
|
Kazakhstan
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
9
چطور قانونی که افزایش حقوق کارکنان را براساس نرخ تورم بلنک مرکزی باید افزایش پیدا کند رییس چمهور قبل و فعلی رعایت نکردند و هیچ کس هم جریمه نشد علیرغم اینکه حتی بعضی از افراد از جمله خودم رای دیوان عدالت را در دست داشته ودارم ولی هیچ اعتنایی نمی کنند . ولی حالا که باید از ته مانده بیت المال حق آنها را بدهنداول این همه بر مردم منت می گذارند و در مورد یارانه هم تهدید به جریمه سه برابری می کنند با کلی مبهم گویی در اجرای یارانه . آیا باز هم فرار است مردم را به نحوی سرکیسه کنند ؟ وافعا متاسفم به عنوان یک
یرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
19
انتخاب عزیز همه ی 77 میلیون هم انصراف بدن هیچ تغییری ایجاد نمیشه شک نکن.
ناشناس
|
France
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
13
هزینه ی یارانه برای همه ی 75 میلیون نفر مردم ایران می شود ماهانه 1.125 میلیارد دلار ، خاوری 3 میلیارد دلار را با خود برد و بابک زنجانی هم نزدیک به ده میلیارد دلار را خورد ، به عبارتی این دو نفر پول یارانه ی همه ی مردم ایران در یک سال را بردند و خوردند . البته این نوک کوه یخ است و بقیه اش نا پیداست . حالا میلیاردها دلار صادرات نفت و گاز و محصولات پتروشیمی و فروش مواد خام و حتی فروش خاک کشاورزی ایران به عرب ها و ... بماند . واردات 20میلیارد دلار کالای قاچاق بماند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
6
صداوسیما ودولت بجای پرداختن به تبلیغات یارانه بهتراست برای پایین اوردن قیمت تمام شده انرژِی،سوخت ،اموزش ،بهداشت......نظارت کامل داشته باشد.عملکر د دولت باید باکاهش قیمت تمام شده تولیدونهایتا باکاهش هزینه های عمومی باید سنجید شود .ودرضمن دولت میتواندباکمک به ایجاداشتغال توسط بخش خصوصی ونظارت بررابطه دستمزذ کار و سود کارفرما ،شکاف درامدی نیروی کار وسرمایگذار را تعدیل نماید.
بنابرین انصراف وزرا ،استانداران ، .... کارسازنمیباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
15
باشه انصراف میدیم
نه با اجبار بلکه با طیب خاطر
اما........ صحبتی هم دارم که خوبه بشنوید
خانواده ما 4 نفره است در مبلغ جزو خانواده های پر درآمدیم دو فرزند پسر تحصیل کرده بیکار که یکی سرباز هم هست داریم
ازدواج هم نکرده اند که البته در صورتی که تصمیم به ازدواج بگیرند ما باید کمکشان کنبم
قسط اتومبیل کهنه شان را ما باید بدهیم
هزینه های روزمره شان را ما باید تامین کنیم
پرسش من این است... آیا از فرزندان ما حمایت خواهد شد؟
آیا برای آنها شغلی متناسب با تخصصشان تدارک دیده خواهد شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
aشما که نباید انصراف بدید
منظور شما نیستید
مرتضی
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
17
هم دوست دانشتن وهم دوست نداشتن هردو افت قضاوت است من نه روحانی را دوست دارم ونه دوست ندارم فقط جند تا کاری را که از بدو شروع این دولت انجام شده ارزیابی میکنم
1- جریانات مذاکرات و 1+5 :متاسفانه توفیقی بدست نیامت بلکه در سطح بین الملل کلاه سرمان گداشته شد
2_توزیع سبد کالا : متاسفانه انهم ابرو ریزی بین المللی در پی داشت
3_بحث تکدی گری دولت برای انصراف مردم برای دریافت یارانه :این موضوع هم نه در شان مردم ونه در شان دولت این مردم است
4- در بحث فرهنگی تا به انجا دولت گل به خودی زده که سر وصدای بزرگان نظام را در اورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
14
3
هدف مندي يارانه دست گل دولت قبل بود براي درست كردن كشور بأيد كمي گذشت داسته باشيم حتما مطلعيد كه براي پرداخت يا انه نقدي چندين دولت تحت فشار است شركت ملي گاز شركت ملي پالايش و پيش و توانير طلب زائدي إز ستعاد هدف مندي دارنا كه إمكان وصول أن كم است بهترين رآه قطع كامل يارانه و استفاده إز دراما براي الداني كشور و رفاه مريم مثل ارتقا تحصيلات إفرايم بيمه و خدمت رساني است بأيد إز دولت حمايت كرد اين كشور ماست نگذاريد بيتر تأسفنا بخوريم
سلیمی
|
United States of America
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
12
واقعا جای تعجب است. یعنی اقای روحانی واقعا نمی داند با کاری که شروع کرده دور بعدی رای نخواهد آورد؟ علم اقتصاد محترم اما باید دانست تئوری اقتصادی را در چه مکان و شرایطی می خواهیم اجرا کنیم. امثال آقای نوبخت در جریان سبد کالا نشان دادند چقد کاربلد هستند.
په نه په
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
14
تو را خدا کسی که در پشتکوه زندگی میکرد وخر خونی کرده تا مدرکی بدون سهمیه ای اونهم دانشگاهای غیر دولتی به قیمت از دست دادن آسایشش وفرصتهایش از بس که چند شیفت کار میکرد تا سر پناهی با وام درست کنه به قیمت دیسک کمر -گردن وناراحتی قلبی ومغزی واعصاب ودندونهای خراب با چندین اولاد دم بخت ,تا بیشتر در آمدشه بده جهزیه تا شاید......اگه فرضا" بعد از این همه جون سقطی وبد بختی وآخرهای خدمتش با احتساب تمام سنواتش دوباره ببرنیش به اول ماجرا چند باید بگیره تا اقساط وام وجهزیه ها ودانشگاهشونه توی این گرونی بده. کی باید فرصت یکم استراحت وتعمیر بدن تحلیل رفته شو پیدا کنه اگه کارمند باشه وپارتی نداشته هرگز رئیس نمیشه که بتونه براحتی از اموال دولتی امثال خونه سازمانی وماشین اداری وتلفن ومأمریتهاشون واشتغال فامیلاشون وخلاصه تمام رانتها استفاده کنه اون هم رئیسهای ریاکار وبی تخصص و تعهد که اگه کس بی صاحبی انتقاد کنه به همه چیز متهم میشه وتوسرش میزنن ما که میگیم اوری ها نامسلمونند ولی اگه مسلمونی همراه با عمل حقیقی نباشه .......ودیگر هیچ .اما به کی بگیم . اما برادر نه تا اسم پشتکوه توش باشه کامنتو نذاری واینجا هم بدبختم کنی
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
گل گفتی داداش،منم میگم اون بدبختی که کلی از وقت نوجوونی و جوونیشو گذاشته پای درس خوندن وخدا رو شکر الان حقوق خوب میگیره که نباید از دریافت یارانه محرومش کرد،کجای این عدالته؟آقای رییس جمهور ما که تا الان پات وایستادیم دیگه جون من تو خرابش نکن،
رضا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
8
وقتی پیام انصراف از یارانه توسط استاندار و فرماندار و هنرپیشه های مطرح و فوتبالیست ها رو پخش می کنید، خوب معلومه من کارمند یا معلم یا بازاری که خودم رو از این قشرها نمی دونم به ثبت نام مصمم تر میشم.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
2
ایکاش دولت قبل از اعلام انصراف یارانه به صورت تشویقی ازمردم نظرخواهی میکرد وبهترین را اجرایی میکرد اما نظرمن بایدکسانی که مایلندانصراف دهند سایتی برای ان درنظر می گرفتند انگاه هر استانی که بیشترین انصراف را داشت بروزه ای با رونق اشتغال یا اقتصاد تعریف وبه سرعت اجرایی میکردند یقینا اینگونه اثار اثر فوق العاده ای خواهد داشت وضمن عزت مردم استقبال خوبی می شد
دیپلماسی اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
8
همه ما ایرانیان ثبت نام میکنیم ونه محمکم به این سیاست ها مگوییم.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
1
سلام ازاینکه نظرات بنده رابه نمایش نمیگذارید متاسفم بنده قصد اصلاح دارم نه تخریب وانتقادسازنده دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
3
2
آقای روحانی عزیز توی هر جمله ای که میگه از کلمه باید استفاه میکنه ..مردم به این یارانه عادت کردن ..
امیدوارم دولت از این گردنه سخت به سلامت عبور کند .خیلیها منتظرن دولت زمین بخوره ...
ناشناس
|
Slovenia
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
8
کلا صدا و سیما بد است حتی اگر مردم را تشویق به انصراف کند. اینجوری بگو خیال همه راحت میشه! انتخاب اینقدر هم رسانه زده نیستیم.
مهدی
|
India
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
0
بعضی ها چقد ساده اندیشند.ولی انصراف از یارانه نباید ما رو از هدفمون دور کنه.میدونی که این یارانه ای که دولت پرداخت میکنه چقدتورم ایجادمیکنه.سود حاصل از مهار تورم بیشتره یا این چهل وپنج هزار تومان؟بنده معلمم با درامد ماهیانه یک تومن ولی میگم اگه برای دولت مشکلی حل میشه هیچ اشکالی نداره که یارانه ماقطع بشه.ما بلوچیم واگر روحانی یارانه همه ما بلوچ ها رو قطع کنه بازم ازش حمایت میکنیم ورییس جمهور محبوب ماست
غلامرضا رزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
8
سلام. من نمی دانم چرا باید انصراف داد؟ وقتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال میلیاردها تومان از بیت المال هزینه می کنند ما چرا باید انصراف دهیم؟ انصراف دهیم که میلیاردها تومان ار پول بیت المال صرف این دو باشگاه شوند؟ اگر دولت این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند با پولی که به این دو باشگاه می داد می تواند یارانه حداقل 15000 نفر را تامین کند. دولت اگر می خواهد مردم از ذریافت یارانه انصراف دهد اول یه سوزن به خودش بزنه بعد یه چوالدوز به دیگران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
7
الان من در آمدم بالاي 2 ميليون باشه و انصراف بدم آيا تضميني هست من كه به صورت قراردادي هستم اين حقوق ادامه پيدا كنه وقتي نمي دونم تا سه ماه ديگه سر كارم هستم يا نه چطور درآمدم رو بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
9
آقای روحانی لطفا درک کنید که مردم هنوز به دولتمردان اعتماد ندارن. من که مطمئن نیستم این پولها برگردن تو کشور خودمون . اصلا کشوری که داره نفت میفروشه اونهم با افزایش قیمت دلار میشه 3 برابر قبل مالیات هم که میگیره و قیمت ها رو هم بالا برده دیگه دنبال چیه. لابد هزینه جاهای دیگر رو هم میخواد بده یا امثال بابک خوان زیادند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
12
ببینین با این مقاله ها فرار به جلو نکنین به شعور مردم توهین نکنین وقتی دارین مقاله ای رو مینویسین لطفا بدونید چی مینویسید مردم رو تحریک نکنید صداو سیما این همه داره تبلیغ و زیر نویس میره تو شیکه هاش حتی تو فیلمهاشم به مردم توصیه میکنه از یارانه ها انصراف بدن حالا شما دارین کلا قضیه رو برعکس جلوه میدین متاسفم برای شما با این طرز فکر
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
10
روحانی داره ضعف نشون میده تحملم حدی داره
بی نام
|
United States of America
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
13
2
گرفتن یارانه یعنی گداصفتی یعنی نه به آزادی ودموکراسی.یعنی ملت بدبخی که با یک قرن میشه احمق فرضشون کرد یعنی پول بگیر وخفه شو
alabd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
12
پس صدا و سیما برای انتخابات و راهپیماییها مدام تبلیغ میکنه میخواد مردم لج کنند ؟
جان من جواب منو بده !
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
6
فقط بایدبگم خداخودش بخیرکنه خیلی همه چی درهمه
نوبخت ازقائمشهر
|
United States of America
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
11
اول اینکه بقول دکتر محمود این پول امام زمانه !تبرک هم که شده ما میخواهیمش!دوم اینکه این پول دقیقابدون کم وکاست صرف پرداخت حاملهاوبرق وگاز وتلفن واب میشه ،اگه قطع بشه احتمالا کشور دچار خاموشیهای گسترده وبی اب وگازی میشه وسوم اینکه ...بماند همین دوتاش فعلا بسه
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
15
یارانه صدقه نیست که به اقشار ضعیف تعلق بگیره حقه و مال همه ملت ایران است آقای دکتر
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
1
13
دولت سه سال ونیم فرصت دارد تا با پرهیز از این جو موجود خودش را اثبات کند. هنر مردان بزرگ همین است که با وجود همه مشکلات کارهای بزرگ می کنند. اگر همه چیز بر وفق مراد باشد(تحریم نباشد، فروش نفت عالی باشد، مخالفت داخلی نباشد و...) که نیازی به تدبیر و امید نبود.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
5
21
خدا عاقبت روحانی رو بخیر کنه. کشورداری داری کشکی نیست . این دولت برنامه نداره. از سبد کالا معلوم بود. فقط میخوان افکار عمومی رو کنترل کنن. مردم بیدارند
نظرات بینندگان