arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

ثبت نام یارانه با آخرین رقم کد ملی سه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ثبت نام سرپرستان خانوار و متقاضی دریافت یارانه نقدی که رقم سمت راست کد ملی آنها سه است از ساعت 24 بامداد آغاز شد.

به گزارش انتخاب، ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها از بیستم فروردین از طریق سایت رفاهی به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد،بهزیستی،دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها آغاز شده است.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها صفر بود روز اول و یک روز دوم ( 21 فروردین) اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کردند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که طی 10روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند.

ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکان پذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

برای ثبت نام یارانه به سایت رفاهی http://www.refahi.ir مراجعه کنید.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
عباسقلی میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
0
یارانه ام را اشتباه قطع شده لطفن پیگیری کنید
نظرات بینندگان