arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

دلایل ناکامی استقلال از زبان دین‌محمدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

آنالیزور استقلال می‌گوید با توجه به مشکلات مالی تیمش پر کردن جای خالی برخی از بازیکنان جدا شده از تیمش دشوار بوده است.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره شکست تیمش برابر تراکتورسازی که به پنجمی تیمش منجر شد گفت: به هرحال ما دو برد پیاپی بدست آورده بودیم و فکر می‌کردیم که تراکتورسازی بی انگیزه است اما اینگونه نبود و آنها با تمام قدرتشان حاضر شدند. ما با وجود داشتن چند مصدوم دیروز خیلی تلاش کردیم اما نشد و در نهایت شرایط استقلال و مشکلات مالی این تیم به گونه‌ای شد که با رتبه پنجمی لیگ را به پایان بردیم.

او افزود: به نظرم در مقابل تراکتورسازی خیلی خوب کار کردیم اما تراکتورسازی روی ضد حملات برنامه داشت و در مجموعه جمعه روز ما نبود. در فوتبال مسائل زیادی رخ می‌دهد که قابل اجتناب نیست. پنجم شدن ما هم بر این اساس است.

آنالیزور استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می‌پذیرد که پنجمی استقلال اتفاق خوبی برای آبی‌پوشان نبوده است، اظهار کرد: بله می‌پذیرم که هواداران از ما پنجمی را قبول نمی‌کنند چراکه آنها همیشه می‌خواهند ما قهرمان باشیم. اما چرا در نظر نمی‌گیرید که اگر برخی بازیکنان که از ما جدا شدند، در تیم می‌ماندند می توانستند خیلی به ما کمک کنند؟ مشکلات مالی و مصدومیت‌ها را هم کنار این بحث بگذارید تا ببینید چقدر کارمان سخت بوده است.

او در پاسخ به این انتقاد که چرا استقلال برای بازیکنانی که از تیمش جدا شده‌اند، جایگزین‌های مناسبی را نیاورد، عنوان کرد: برخی بازیکنان خوب جایگزین‌ پیدا کردن برایشان سخت است. از طرفی ما مشکل مالی داشتیم. اگر این مشکل وجود نداشت قطعا جایگزین‌های بهتری می‌گرفتیم و دست کادر فنی هم برای انتخاب بازتر بود. اگر بازیکن خوب می‌خواهید باید پول خوب هم بدهید که این در توان ما نبود.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با وضعیت فعلی استقلال می‌توان انتظار داشت که این تیم در دو بازی آسیاییش عملکردی متفاوت داشته باشد، گفت: ما امسال سهمیه آسیایی نگرفتیم و بعد از سال‌ها حضور متوالی در آسیا یک آنتراک هم بد نیست (باخنده). ما دو بازی سخت داریم اما باید جبران کنیم و کار سختی پیش روی داریم. مردم از ما ناراحت هستند و ما هم از این مسئله ناراحت هستیم و باید با برتری در دو بازی پیش روی مردم را خوشحال نگاه داریم.

او در ادامه با اشاره به لیست تیم ملی افزود: من اعتقاد دارم که در این لیست جای سه بازیکن استقلال خالی است. محمد قاضی، مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده که در این فصل گل‌های زیادی را با وجود مدافع بودنش برای ما زده خیلی موثر بودند و می‌شد در این لیست باشند.

آنالیزور استقلال در پایان با تمجید از هواداران تیمش گفت: من روز جمعه چیزی را دیدم که خیلی از آن لذت بردم. دیدم که در استادیوم آزادی وقتی بازی تمام شد همه تماشاگران بلند شدند و برای ما دست زدند. من وقتی یاد آن صحنه می‌افتم واقعا احساساتی می‌شوم. ای کاش این فرهنگ همیشگی باشد و روزی برسد که وقتی یک نفر می خواهد کرنر بزند با تماشاگران تنها یک متر فاصله داشته باشد.
نظرات بینندگان