arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

واکنش پولادي به کسر 30 درصد قراردادش

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها در شرايطي باشگاه مي‌تواند مرا جريمه کند که علي دايي آن را تاييد کند و پروين هم موافق باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها در شرايطي باشگاه مي‌تواند مرا جريمه کند که علي دايي آن را تاييد کند و پروين هم موافق باشد.
 

به گزارش انتخاب ،مهرداد پولادي در واکنش به جريمه 30درصدي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: دست‌شان درد نکند، 9 ماه به خاطر پرسپوليس با مصدوميت دست و پنجه نرم کردم و با لطف و بزرگواري علي دايي تحت هر شرايطي بود بازي کردم تا به تيمم کمک کنم اما امروز آقايان مزد زحماتم را در باشگاه دادند.
 
وي افزود: البته من اين راي را قبول ندارم، در شرايطي اين راي مي‌تواند درست باشد که علي دايي به باشگاه نامه بزند و سپس پروين هم موافق باشد که اين راي را براي من در نظر گرفته‌اند. به نظر من يک جلسه دور همي بوده و اين تصميم را گرفته‌اند.

پولادي گفت: آقايان نه به من زنگ زدند و نه به من نامه‌اي دادند. به نظر شما چطور بايد بدانم کميته انضباطي کي برگزار مي‌شود. من زياد دوست ندارم در اين‌باره حرفي بزنم اشکالي ندارد حتما خواستند با اين کارشان خودشان را راضي کنند.

پولادي خاطرنشان کرد: هنوز آقايان طلب پارسال و امسال من را نداده‌اند و من را 30 درصد جريمه کرده‌اند اشکالي ندارد طلب من را بدهيد 30 درصد براي خود شما اما سوال من اينجاست آقايان که ديگر کارشان در باشگاه تمام شده چطور اين جلسه و حکم را صادر کردند؟ من در شرايطي اين حکم را قبول مي‌کنم که دايي و پروين آن را تاييد کرده باشند.


نظرات بینندگان