arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

رهاد فخرالدینی: برای نجات موسیقی ملی آماده ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرهاد فخرالدینی آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده ملی کشور گفت: همچنان به قول خود وفادارم و با تمام توان برای نجات ارکستر ملی ژا به صحنه می گذارم .

فرهاد فخرالدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه موسیقی ایرنا افزود: با اعلام قبول سمت رهبری ارکستر ملی ایران از سوی مسوولان موافقت خود را اعلام داشتم تا بتوانم فعالیت خود در این ارکستر را پس از ملت 4 سال از سر بگیرم .

وی ادامه داد : این موافقت بنده بر اساس قولی بوده که مسوولان و معاونت هنری و دفتر موسیقی داده بودم تا بتوانیم به کمک هم ارکستر و موسیقی ملی ایران را از این دوره رکود نجات بدهیم .

فخرالدینی با بیان این جمله که ˈ ارکستر ملی ایران نزدیک به پنج سال درسردرگمی به سر می برد، ˈ گفت : در سالهای اخیر آن طور که باید به موسیقی و به خصوص این ارکستر اهمیت داده نشده بود که امید است با روی کار آمدن مدیران جدید این کار تحقق یابد .

وی در ادامه افزود: یک وزشکار اگر به صورت مداوم تمرین نکند آمادگی خود را از دست خواهد داد ، گروه های موسیقی نیز از این مهم مستثنی نیستند و باید اعتراف کرد که ارکستر ملی با روزهای آماده خود فاصله دارد .

فخرالدینی با طرح این پرسش که چه کسی پاسخ گوی ظلمی که در چند سال اخر به این ارکستر شده است ، خواهد بود ؟

ادامه داد : اما امروز حرف های تازه و امیدوار کننده ای در خصوص موسیقی گفته می شود که امیدوارم به همراهی هنرمندان و مسئولان به سرانجام برسد .

سازنده موسیقی فیلم امام علی (ع) خاطر نشان کرد: برنامه های ارکستر ملی باید در جلسات با مسوولان و شورا بررسی شود و در آن زمان بطور رسمی اعلم خواهد شد .
نظرات بینندگان