arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

پورحيدري: فتح الله زاده توهيني به کي روش نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدير فني تيم فوتبال استقلال گغت: کي‌روش مربي حرفه‌اي و فني است و اي کاش از اول با حضور بازيکنان در باشگاه‌هايشان موافقت مي‌کردند.
 

منصور پورحيدري در خصوص معطلي کاروان استقلال درهنگام ورود به عربستان اظهار داشت: من همراه تيم به عربستان نرفتم و در تهران ماندم. به هر حال در هنگام ورود به اين کشورها انگشت‌نگاري صورت مي‌گيرد اما مي‌توان اين کارها را زودتر انجام داد تا تيم معطل نشود. آنها واقعا تيم را اذيت مي‌کنند و دوست دارند مشکلاتي را به وجود آورند تا نتوانيم نتيجه لازم را کسب کنيم.

 فارس، وي در مورد صحبت‌هاي کي‌روش مبني بر اينکه فتح‌الله‌زاده به او توهين کرده و همچنين بازگشت بازيکنان ملي‌پوش به باشگاه‌ها تاکيد کرد: من موضوع توهين را به هيچ عنوان قبول ندارم. دوست ندارم هر شخصي که مديرعامل باشگاه استقلال باشد بخواهد بد صحبت کند. کي‌روش چند وقت پيش در يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني هر چه دلش خواست در مورد فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي گفت. صحبت‌هاي او توهين‌آميز بود. در مجموع دوست ندارم به کسي بي‌احترامي شود.

مديرفني استقلال افزود: کي‌روش مربي‌ حرفه‌اي است و اگر عده‌اي برخي مسائل را در مورد او عنوان مي‌کنند شرايط را درک نکردند اما کي‌روش مربي فني است. اي کاش او زودتر اين کار را مي‌کرد و بازيکنان را زودتر در اختيار باشگاه‌ها قرار مي‌داد. از روز اول همين حرف را مي‌زد تا مشکلي پيش نيايد.

پورحيدري در مورد صحبت‌هاي کفاشيان مبني بر اينکه اعلام کرده تيم‌ها در آسيا نتيجه نمي‌گيرند و بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار دهند و همچنين گفته اگر تيم‌ها در آسيا نتيجه نگرفته، مسئوليت‌شان را مي‌پذيرد، گفت: حضوردر ليگ قهرمانان آسيا انگيزه خاص خود را دارد. مگر قرار است همه تيم‌ها قهرمان شوند؟! اگر آسيا مهم نيست چرا اينقدر مي‌جنگند تا سهميه‌هاي ما افزايش پيدا کند؟ به هر حال استقلال يکي از 3-4 باشگاهي است که توانسته افتخارات زيادي کسب کند يا سپاهان و ذوب‌آهن که تا مرز قهرماني پيش رفتند.

وي افزود: شما ببينيد فينال جام حذفي انگليس 27 ارديبهشت برگزار مي‌شود و فينال ليگ قهرمانان اروپا هم 22 و 23 ارديبهشت برگزار مي‌شود. آيا تيم ملي آنها نمي‌خواهد در جام جهاني شرکت کند؟ به هر حال ما اين فشارها را تحمل کرديم اما نمي‌توانيم در آسيا بدون بازيکنان اصلي‌مان حاضر شويم. تيم ملي مي‌توانست يک هفته ديرتر اردويش را برگزار کند. بازيکنان لژيونر که در ارديبهشت به تيم ملي اضافه مي‌شوند و بهتر بود برنامه‌ريزي اصولي صورت مي‌گرفت.

مدير فني استقلال در مورد اينکه در صورت از دست دادن امتياز آبي‌پوشان در ديدار فردا مقابل الشباب اين تيم شانس صعود را از دست خواهد داد و اگر اين اتفاق رخ دهد ملي‌پوشان به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام خواهند شد، تاکيد کرد: مسلما ما بايد سه امتياز بازي فردا را کسب کنيم. به هر حال شرايط ما به گونه‌اي است که همواره تلاش مي‌کنيم به تيم ملي کمک کنيم. واقعا ما مقابل تيم ملي قرار نگرفتيم بلکه کنار تيم ملي بوديم. هميشه دوست داريم تيم ملي موفق باشد و به دنبال اين بوديم که اين تيم در جام جهاني بازي‌هاي آبرومندانه‌اي انجام دهد. اينکه حالا اردو يک هفته ديرتر يا زودتر برگزار شود، بهانه است. شما ببينيد اگر تيمي بتواند به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند، چگونه مي‌خواهد کار کند.

پورحيدري در مورد اظهارش به کميته انضباطي گفت: نمي‌دانم در مورد چه مسئله‌اي احضار کردند اما قطعا حاضر خواهم شد تا علت آن را بدانم. تاکنون چيزي به دست من نرسيده است. من در تهران حضور دارم و به باشگاه مي‌روم اما چيزي در اين زمينه به دست من نرسيده است.
نظرات بینندگان