arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳

پدیده شاندیز مشهد قهرمان لیگ دسته یک فوتبال ایران شد

تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد در دیدار نهایی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و قهرمان این رقابت ها شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد در دیدار نهایی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و قهرمان این رقابت ها شد.
 

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی لیگ دسته یک عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار شد و تیم پدیده شاندیز مشهد با گل دقیقه (1+90) وحید عسگری از سد میزبان خود گذشت و قهرمانی لیگ دسته یک را جشن گرفت.

تیم های پدیده شاندیز مشهد و نفت مسجدسلیمان پیشتر با قرارگرفتن در صدر گروه های اول و دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بودند.

دیدار نهایی لیگ دسته یک به صورت تک بازی و با انجام قرعه کشی به میزبانی نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران، با حضور 26 تیم در دو گروه 13 تیمی پیگیری شد و تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ برتر فوتبال صعود کردند و برنده دیدار تیم های دوم (سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران) هم در مرحله پلی آف برای صعود به لیگ برتر فوتبال با تیم چهاردهم لیگ برتر (فجر سپاسی شیراز) مسابقه خواهد داد.

در پایان این مسابقه ها در مجموع 6 تیم (گهر دورود، الوند همدان و شهرداری یاسوج از گروه نخست و پرسپولیس شمال، ابومسلم مشهد و بدر بندرکنگ از گروه دوم) سقوط کردند و با صعود چهار تیم از لیگ دسته دو به این رقابت ها، تعداد تیم ها برای فصل آینده به 24 تیم کاهش خواهد یافت.
نظرات بینندگان