arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

فتح الله زاده: کيروش تاب انتقاد ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه استقلال با طرح اين مدعا که در فدراسيون فوتبال کارلوس کي‌روش تصميم‌گيرنده است، گفت:‌ تا به کي‌روش مي‌گوييم بالاي چشمت ابروست، داد و فرياد مي‌کند و از ما ايراد مي‌گيرد.
 

علي فتح‌الله‌زاده درباره شکست 2 بر يک استقلال مقابل الشباب عربستان و حذف اين تيم از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، به نقل از تسنيم، اظهار داشت: نه تنها کارشناسان داوري ما، بلکه کارشناسان شبکه دبي اسپورت هم اعلام کردند که داور نبايد براي الشباب پنالتي مي‌گرفت. متأسفانه داور بحريني زهر خود را ريخت و تيم ما را بازنده کرد. بازيکنان الشباب در دقيقه 95 هم به دليل جلو آمدن دروازه‌بان ما، گل نامردي به ثمر رساندند، در غيراينصورت آنها حريف‌مان نبودند.

از داور بحريني شکايت مي‌کنيم

وي با طرح اين مدعا که استقلال خيلي بهتر از الشباب عربستان بازي کرده است،‌ افزود: در مجموع داور به ما ظلم کرد و پنالتي ناحقي به ضرر استقلال گرفت. اين مسئله نشان مي‌دهد که ما آدم‌هاي خود را در آسيا نداريم و بازهم تيمي از ايران مظلوم واقع شد. با اين وجود تنها راهکاري که مي‌توانيم براي نشان دادن اعتراض خود داشته باشيم، شکايت از داور بحريني است که اقداماتي در اين خصوص صورت گرفته و فردا نامه اعتراض خود را از طريق روابط بين‌الملل باشگاه به AFC ارسال خواهيم کرد.

ناکامي استقلال به دليل ميانگين سني بالا نيست

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد انتقادهايي که به ميانگين سني تيم استقلال مي‌شود، تصريح کرد: موافقم که ميانگين سني تيم استقلال در فصلي که گذشت بالا بود اما اين موضوع دليل نتيجه نگرفتن ما نبوده و نيست. تيم ما اگر در اواسط فصل نتيجه نمي‌گرفت، مي‌توانستيم ميانگين سني بالا را دليل ناکامي تيم بدانيم اما استقلال تا روز آخر بازي‌هاي ليگ، مدعي قهرماني بود. ما بيشترين لطمه را از مصدوميت بازيکنان خورديم. در بازي با فولاد خوزستان همه بازيکنان را در اختيار داشتيم و ديديد که تيم فولاد را در حضور 50 هزار تماشاگر اهوازي شکست داديم.

جريمه بازيکنان و مربيان استقلال به قوت خود باقي است

فتح‌الله‌زاده در مورد کسر 20 درصد از رقم قرارداد بازيکنان و مربيان استقلال عنوان کرد: با توجه به اينکه جايگاه استقلال در اين فصل در حد هزينه‌هاي انجام شده نبود، اين جريمه به قوت خود باقي مانده و از قرارداد بازيکنان کسر مي‌شود.

دوست داريم منصوريان، مجيدي و پاشازاده در کادر فني استقلال حضور داشته باشند

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص شايعه حضور عليرضا منصوريان، فرهاد مجيدي و مهدي پاشازاده در کادر فني استقلال براي فصل آينده گفت: هنوز تکليف مديرعامل و هيئت مديره باشگاه استقلال مشخص نشده است که بخواهيم در اين باره تصميم بگيريم. البته ما دوست داريم اين افراد در کادر فني استقلال حضور داشته باشند، چون امير قلعه‌نويي هم دوست دارد از تمام بضاعت باشگاه استقلال و پيشکسوتان اين باشگاه استفاده کند.

چرا کي‌روش تمرکز استقلال را به هم ريخت؟

فتح‌الله‌زاده در خصوص حضور بازيکنان استقلال در اردوي تيم ملي خاطرنشان کرد: در اين زمينه فردا (شنبه) تصميم‌گيري خواهيم کرد اما سؤالم اين است که اين 3 روزي که ملي‌پوشان استقلال در اردوي تيم ملي حضور نداشتند، چه اتفاقي افتاد؟ چرا کي‌روش اين همه جو به راه انداخت و تمرکز تيم استقلال را بهم ريخت؟

تا به کي‌روش مي‌گوييم بالاي چشمت ابروست، داد و فرياد مي‌کند

وي با انتقاد از رفتار سرمربي تيم ملي ادامه داد: کي‌روش تمرکز تيم ما را به هم ريخت ولي تا به او مي‌گوييم بالاي چشمت ابروست، داد و فرياد مي‌کند و از ما ايراد مي‌گيرد. تمام دنيا مي‌دانند که تيم ملي بر پايه حضور بازيکنان استقلال به جام جهاني صعود کرد ولي فدراسيون فوتبال به جاي حمايت از استقلال به دفاع از سرمربي ناحق‌گوي تيم ملي پرداخت.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه علي کفاشيان گفته ديگر با باشگاه‌هاي استقلال و سپاهان همکاري نمي‌کنيم، گفت: عيبي ندارد. اگر همکاري اين است که تمرکز استقلال به هم بريزد، اشکالي ندارد. با تيم ملي تعامل کرده بوديم اما حضور نداشتن ملي‌پوشان استقلال در اين 3 روز چه تاثيري داشت؟ وقتي تيم‌هاي ما در آسيا احتياج به حمايت دارند، چرا بايد تمرکز آنها را به هم بريزيم؟ واقعا نمي‌دانم چه بگويم.

در فدراسيون فوتبال کي‌روش تصميم‌گيرنده است

فتح‌الله‌زاده تصريح کرد: فدراسيون فوتبال هر چيزي که کي‌روش مي‌گويد، انجام مي دهد. در واقع در فدراسيون فوتبال کي‌روش تصميم‌گيرنده است نه مسئولان فدراسيون فوتبال.

از هواداران استقلال عذرخواهي مي‌کنم

وي در پايان گفت: از هواداران استقلال بابت اين نتايج عذرخواهي مي‌کنم. هواداران استقلال با اين تيم سال‌ها در آسيا حضور داشتند ولي امسال تيم محبوب آنها در آسيا نيست. با اين وجود آنها بدانند که استقلال سال گذشته به جمع 4 تيم برتر آسيا رفت، قهرمان ايران شد و 2 سال پيش هم قهرماني جام حذفي را به دست آورد. با اين حال در اين فصل همه دست به دست مي‌دهيم تا سال آينده بهترين نتايج را بگيريم.
نظرات بینندگان