arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

هشدار دبیرکل موتلفه: اگر با تمام ظرفیت وارد صحنه نشویم، مجلس را به رقبا واگذار می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال آینده، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت اصولگرایی برای وحدت استفاده کرد.
 
محمدنبی حبیبی در جمع دبیران استان‌ها و معاونان مطالعات و برنامه‌ریزی حزب موتلفه در
سراسر کشور، ضمن تبریک سال جدید و ایام ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: حزب موتلفه اسلامی ناچار از توسعه و تعمیق کار کیفی در سال جدید است.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و اگر از امروز ما و تمام اصولگرایان با تمام ظرفیت وارد صحنه نشوند، مجلس را به رقبا واگذار خواهیم کرد.

حبیبی با بیان اینکه "اگر چتر بزرگان بر سر اصولگرایان باشد می‌توانیم از ظرفیت عمده اصولگرایی استفاده کنیم"، گفت: متأسفانه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته تعدد نامزدهای اصولگرایی موجب شکست آنان شد و اگر اصولگرایان با تعدد و تفرقه وارد انتخابات مجلس آینده نیز شوند، شکست می‌خورند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اضافه کرد: ما به عنوان یک حزب برای عملی شدن شعار سال باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و آن را طراحی و اجرا کنیم. باید یکسری افعال حزبی انجام شود تا دستگاه‌های مختلف در کشور به خود آمده و شعار سال را عملی کنند.

وی همچنین با اشاره به چشم‌انداز حزب موتلفه اسلامی گفت: ایدئولوژی، یکی از محورهای مهم کار تشکیلاتی و حزبی است که ما بر اساس چشم‌انداز باید با تعمیق باورهای اسلامی و تقویت فکر تشکیلاتی و ارتقای سطح آگاهی ایدئولوژیک در رسیدن به استحکام ایدئولوژیک حرکت کنیم. من معتقدم یکی از دلایل مهم عدم انشعاب و انشقاق موتلفه اسلامی در طول 50 سال عمر خود محکم بودن مبانی فکری آن است.

حبیبی در ادامه با تاکید بر کادرسازی اظهار کرد: همانگونه که یک پزشک برای بیمار نسخه می‌نویسد، ما برای اداره کشور باید نسخه و کادر داشته باشیم. همه افعال حزب باید با چشم‌انداز آن ارتباط داشته باشد و در غیر اینصورت کار خوب، بی‌ربط می‌شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: ما در حزب لابد از دو نوع توسعه کیفی و کمی هستیم و باید در زمینه این دو نوع توسعه همت ویژه داشته باشیم. حزب در مقابل رفع همه نوع مطالبات مردم باید برنامه داشته باشد. ارتباط با مردم موجب می‌شود که توسعه کمی و کیفی تحقق یابد و باید در این زمینه کار کنیم.

وی در پایان، تاکید بر قدرت موج‌آفرینی اصولی منطبق با موازین نظام را ضروری دانست و گفت: اگر تمام تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را در انتخابات به کار ببریم اما جو کشور در دست اصولگرایان نباشد، فایده‌ای ندارد. متأسفانه رقبای اصولگرایی سازمان یافته در جهت عدم کارآمدی جریان اصولگرایی کار می‌کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان