arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

فتح‌الله‌زاده: جواب کي‌روش را نمي‌دهم

مديرعامل باشگاه استقلال به خاطر منافع و حمايت از تيم ملي فوتبال کشورمان پاسخي به اظهارات اخير کي‌روش نخواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه استقلال به خاطر منافع و حمايت از تيم ملي فوتبال کشورمان پاسخي به اظهارات اخير کي‌روش نخواهد داد.
 

علي فتح‌الله‌زاده درباره واکنش‌هايي که به انتشار ليست قراردادهاي بازيکنان استقلال مي‌شود، اظهار داشت: هر بازيکني قيمت خودش را دارد. آندرانيک تيموريان از يک تيم پيشنهاد 6 ميلياردي داشت ولي ما توانستيم با قيمت پايين‌تر اين بازيکن را به استقلال بياوريم. با پيشنهادهايي که آندو دارد و رقم‌هايي که به اين بازيکن پيشنهاد مي‌شود، کسي نمي‌تواند امسال او را نگه دارد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: ما مي‌گوييم حق فوتبال را بدهند تا پولي از بيت‌المال برداشته نشود. استقلال و پرسپوليس تيم‌هاي بزرگي هستند و ما چون «زير و رو» نداشتيم، ليست قراردادهاي اعضاي تيم را اعلام کرديم اما از وزير صنايع خواهش مي‌کنم که ليست قراردادهاي تيم‌هاي تحت پوشش اين وزارتخانه را هم اعلام کنند. همچنين از وزارت ورزش مي‌خواهم ليست قراردادهاي اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس را که مورد تاييد علي پروين است، منتشر کند چون مشخص نشد ليستي که پيش از اين اعلام شد درست بود يا نه.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره هزينه 22 ميلياردي استقلال در فصلي که روبه اتمام است، تصريح کرد: البته دوستان جرايم اين فصل را لحاظ نکرده‌اند. اگر 20 درصد جرايمي که براي اعضاي تيم در نظر گرفته شده را لحاظ کنند هزينه‌هاي استقلال در اين فصل 16 ميليارد و نيم مي‌شود. دوستان بهتر است اشتباه نکنند و نگويند هزينه‌هاي ما در اين فصل زياد بوده است. از طرفي ما در دو سال اخير در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته‌ايم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات کارلوس کي‌روش که گفته بود از شکايت فتح‌الله‌زاده ترسي ندارد و او نبايد از پست مديرعاملي استقلال سوء‌استفاده کند، به تسنيم گفت: به خاطر منافع و حمايت از تيم ملي فوتبال کشورمان تصميم گرفته‌ام که در اين زمينه صحبت نکنم.
نظرات بینندگان