arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

دیوید مویس از سرمربیگری منچستر برکنار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرانجام انتظار هواداران منچستر به پایان رسید و باشگاه همکاری‌اش با دیوید مویس را خاتمه داد تا عامل تیره‌روزی‌های شیاطین سرخ از این باشگاه رفتنی باشد. هواداران شیاطین سرخ فصل کابوس‌واری را با مویس تجربه کردند و با از دست دادن همه جام‌ها هم اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر جزیره قرار دارند.

به گزارش تابناک، شاید دیوید مویس انتخاب پر خطری داشت وقتی تابستان سال گذشته به درخواست سرآلکس فرگوسن برای جانشینی‌اش پاسخ مثبت داد. انتخابی که همه دوران ورزشی موفق‌اش را تحت تاثیر قرار داد و دیگر کسی او را با اورتون درخشان نمی‌شناسد همه یک منچستر رنجور و نزار را با هدایت دیوید مویس به خاطر دارند.

اما سرانجام باشگاه منچستر دقایقی پیش بیانه‌ای صادر کرد و ضمن تشکر از همکاری صادقانه مویس از قطع همکاری با او خبر داد. پیشتر هواداران منچستر برای رسیدن چنین روزی لحظه شمای می‌کردند. آنها که روزی مجسمه فرگوسن را مقابل باشگاه نصب کرده بودند در آخرین اعتراضشان با لباس مرگ به استقبال مویس رفتند و در گودیسون پارک تماشاگری با شمایل نمادین مرگ در چند قدمی مویس نشست.حالا همه اعتراض‌ها به ثمر نشسته و مدیران باشگاه سرانجام تصمیم به اخراج مویس گرفته‌اند.

از چندی پیش اخباری مبنی بر جانشنین‌های مویس منتشر شده بود که گزینه‌های چون کارلوس کی‌روش، یورگن گلوپ و لوئیس فن‌خال را برای جانشینی وی مطرح کرده بودند. البته باشگاه منچستر اعلام کرده که معرفی سرمربی این تیم به بعد از جام جهانی موکول شده و در حال حاضر رایان گیگز و نیکی بات هدایت این تیم را بر عهده دارند.

دیوید مویس از سرمربیگری منچستر برکنار شد

منچستر یونایتد در فصل جاری نتایج کابوس واری با دیوید مویس گرفت. شاگردان مویس با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و پس از 19 سال نمی‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند. منچستریونایتد از 34 بازی که در فصل جاری لیگ جزیره انجام داده است یازده شکست ، شش تساوی و تنها 17 پیروزی را به دست آورده است که این بدترین نتایج تاریخ شیاطین سرخ به شمار می‌آید.


نظرات بینندگان