arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

اوليويرا:مبلغ قراردادباغ‌آبادي رابه‌من پيشنهاد دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: مبلغ قرارداد غلامرضا باغ‌آبادي را که در کادر فني است به من پيشنهاد دادند.
 

توني اوليويرا بعد از شکست يک بر صفر تيمش در ليگ قهرمانان آسيا گفت: از بازي گمنام‌هاي تراکتورسازي خيلي راضي هستم. اين بازيکنان روي نيمکت به اين هماهنگي رسيدند که امروز بازي زيبايي را انجام دادند. شيروند، بابايي و احمدزاده خوب کار کردند. اين جوانان آينده تراکتورسازي را تضمين مي‌کنند. امروز به بي‌تجربگي باختيم. در نيمه اول و قبل از بارندگي که فکر کنم در تبريز بي‌سابقه بود ما تيم برتر بوديم. بعد از اينکه بازي بيش از 30 دقيقه تعطيل شد بدن اين بازيکنان جوان افت کرد.

 فارس، وي افزود: اميدوارم اشتباه کنم اما فکر کنم داور تصميم درستي نگرفت که اعلام پنالتي کرد. نتيجه را از دست داديم اما فوتبال خوبي را مشاهده کردم و از بازيکنان راضي هستم.

اوليويرا در مورد اينکه نظمي اعلام کرده مبالغ پيشنهادي براي او اشتباه ترجمه شده است، عنوان کرد: اميدوارم درست گفته باشند. مي‌شود نوشتار را اشتباه ترجمه کرد اما در رياضي اعداد را مي‌شناسم. بهتر بود که اول اهداف مشخص مي‌شد و سپس مبلغ را اعلام مي‌کردند. اگر دنبال پول بودم به خاطر بدهي که باشگاه دارد به ايران نمي‌آمدم. مبلغي که به من دادند قراردادي به اندازه باغ‌آبادي است که در کنار من حضور دارد، با اين حساب ديگر حرفي باقي نمي‌ماند.

وي در مورد اينکه او بعد از جدايي از اين تيم يکسال بيکار بود و فکر نمي‌کند بعد از جدايي دوباره دچار مشکل شود؟ گفت: بايد به فکر آينده خودم باشم. تراکتورسازي تيم بزرگي است و بايد اهداف خوبي داشته باشد. با اين وضعيتي که اين تيم دارد فکر نمي‌کنم تيم به جايي برسد. تاريخ باشگاه را مطالعه کنيد فکر کنم افکاري براي تيم درست شده که تيم دچار مشکل مي‌شود. با اين برنامه‌ها خودتان مي‌بينيد چه مي‌شود. اگر تاريخچه تراکتورسازي را مطالعه کرده باشيد چند سال پيش اين تيم به ليگ دسته يک سقوط کرد. در آن زمان از يک مربي با کلاس خارجي سود مي‌بردند که بعد از رفتن او اين مشکل به وجود آمد، خيلي از تيم‌هاي بزرگ در صورت اين اتفاقات دچار مشکل شده است. استقلال هم زماني به دسته پائين سقوط کرده بود نبايد با اشتباهات کوچک چنين بلايي سر اين تيم بيايد باشگاه بزرگ بايد هدف بزرگ داشته باشد.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اعلام مبالغ باشگاه‌ها عنوان کرد: کل هزينه مبالغ فوتبال ايران هزينه يک باشگاه الهلال نمي‌شود. درست هزينه کردن را بلد نيستند و الا اين پول ها براي ورزش و فوتبال چيزي نيست.

وي در پايان گفت: از تمام خبرنگاران که من را همکاري کردند تشکر مي‌کنم و هرگز تبريز و تراکتورسازي را فراموش نمي‌کنم.
نظرات بینندگان