arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

8 بازيکن برزيل در جام جهاني مشخص شدند

سرمربي تيم ملي برزيل 8 بازيکن اين کشور براي حضور در جام جهاني را معرفي کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


 

برزيل ميزبان بيستمين دوره جام جهاني در اولين ديدار خود برابر کرواسي قرار خواهد گرفت.

لوئيز فيليپه اسکولاري سرمربي برزيل روز گذشته پس از يک کنفرانس درباره روانشناسي و ورزش در دانشگاه سائوپائولو درباره مسائل مختلفي با خبرنگاران برزيلي به صحبت پرداخت.

 ايسنا، اسکولاري درباره فهرست 23 بازيکن اين تيم براي حضور در جام جهاني گفت: فهرست بازيکنان برزيل براي جام جهاني چيز پنهاني نيست که به همسرم هم نگفته باشم. من تقريبا بازيکناني که قرار است در جام جهاني پيراهن برزيل را بر تن کنند شناسايي کردم. بازيکناني که براي جام جهاني دعوت کردم همان بازيکناني هستند که خيلي‌ها از آن اطلاع دارند. فکر نمي‌کنم هيچ شگفتي درباره بازيکنان دعوت شده براي جام جهاني وجود داشته باشد. اگر هر کدام از شما خبرنگاران فهرست 23 بازيکن برزيل در جام جهاني را بنويسيد، قطعا 22 بازيکن آن درست خواهد بود.

سرمربي تيم ملي برزيل در ادامه 8 بازيکن اين کشور براي جام جهاني را معرفي کرد و گفت: ژوليو سزار، داويد لوئيز، ويليان، اسکار، راميرز، پائولينيو، فرد و نيمار بازيکناني هستند که قطعا در ليست من حضور دارند و به آن‌ها اطلاع دادم. به اين خاطر که چهار بازيکن من براي جام جهاني از تيم چلسي هستند، دوست دارم که آتلتيکو مادريد در بازي برگشت چلسي را شکست دهد تا بازيکنانم بيشتر استراحت کنم.

سرمربي تيم ملي برزيل در پايان درباره شرايط نيمار، ستاره تيمش گفت: نيمار با وجود اينکه سن کمي دارد اما از اعتماد به نفس بالايي برخوردار است و مي‌داند انتظارات زيادي از او براي جام جهاني وجود دارد. او در تيم بارسلونا در چند بازي اخير نمايش خوبي نداشته اما بعيد مي‌دانم اين نمايش تاثيري در شرايط نيمار براي جام جهاني داشته باشد. نيمار تاثيرگذارترين بازيکن من براي جام جهاني خواهد بود.

فيل بزرگ که در جام جهاني 2002 موفق شد همراه برزيل به قهرماني در جام جهاني برسد اميدوار است بتواند اين قهرماني را تابستان سال جاري در خاک برزيل تکرار کند. برزيل يک بار در سال 1950 ميزباني جام جهاني را بر عهده داشت که با شکست برابر اروگوئه از رسيدن به قهرماني باز ماند.

نظرات بینندگان