arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

وقتي ظريف با مربي مالديو مقايسه مي شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قانون نوشت: روز چهارشنبه هفته اي كه گذشت جلسه اي در سازمان بسيج دانشجويي برگزار شد كه براي بزرگداشت و سالروز تاسيس يك برنامه به اصطلاح طنز بود.برنامه طنزي به نام «دكتر سلام» كه متصديان آن معتقدند به هيچ گروه و طيف خاصي وابستگي ندارند ولي در جشني كه براي سالروز يك برنامه برگزار مي كنند افرادي مانند رسايي،صفار هرندي،بذرپاش،وحيد جليلي وغيره شركت مي كنند و از چهره هاي غالب اين مراسم هستند.

مسئولان اين برنامه كه مخاطبان خود را ميليوني مي دانند،ادعا مي كنند: درخواست هایی برای برگزاری این برنامه در دانشگاه ها و سینماهای مختلف داشتیم که با آن موافقت نشد وحتی اجازه نصب پوسترهای این برنامه را نمی‌دادند. اين سخنان اهميت چنداني ندارد ولي مهم چرايي اختصاص دادن اين همه وقت و سرمايه به يك برنامه مطلق سياسي و وابسته به  يك جناح خاص است.اگر يك بارهم اين برنامه را رصد كرده باشيد خواهيد فهميد كه اين برنامه به اصطلاح طنز بارها سياست دولت روحاني و تيم مذاكره كننده را زير سوال برده و هيچ انتقادي از روند اشتباهات ديگران كه هم سمت و سوي مديران اين رسانه هستند ندارد.

براي مثال مهرداد بذرپاش كه الطاف احمدي نژاد به او براي رسيدن به جايگاه حال و حاضرش بر هيچ موجود زنده اي پنهان نيست در اين مراسم دعوت داشته و با توهين به رئيس جمهور و كوچك شمردن اقدامات انجام شده در دستگاه ديپلماسي كشور تلاش‌هاي ظريف را با  بازی ایران و مالدیو مقايسه مي كند و مي‌گويد: در بازی ایران و مالدیو که با نتیجه ۱۷ بر صفر به سود ایران تمام شد مربی مالدیو اعلام کرد تیم ایران قوی بود و ما گل خوردیم. اکنون نیز تیم مذاکره کننده پس از پایان مذاکرات از قدرت تیم مذاکره کننده می‌گوید.

نظرات بینندگان