arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

وضعيت نکونام تا سه‌شنبه مشخص مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم ملي فوتبال مي‌گويد تا قبل از سفرش به کويت شانسي براي حضور نکونام در اردوي تيم ملي قائل نبوده اما الان به اين اتفاق اميدوار است.
 

مهدي محمدنبي درباره آخرين وضعيت کاپيتان تيم ملي، جواد نکونام، گفت: ما ديروز در کويت با مسئولان تيم نکونام صحبت کرديم و شرايط‌مان را توضيح داديم. به آن‌ها گفتيم که نکونام را لازم داريم. در ادامه صحبت‌مان به مراودات ورزشي ايران و کويت هم رسيد. به هر حال قرار شد تا اين مسئله را به هيات مديره تيم الکويت ببرند و نتيجه را دوشنبه يا سه‌شنبه اعلام کنند.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا خودش به اين قضيه اميدوار است يا نه اظهار کرد: قبل از اينکه به کويت بروم واقعا شانسي براي حضور نکونام در اردوي تيم ملي وجود نداشت اما با جلسه‌ي ديروز ما شانس حضور او در اردوي تيم ملي بيشتر شد.

سرپرست تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا نکونام به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌رسد يا نه عنوان کرد: قطعا نه. اما ان‌شاءالله او در اردوي تهران و اتريش در کنار تيم ملي است.

نبي در پاسخ به اين سوال که آيا در اردوي اتريش حاضر خواهد بود يا خير عنوان کرد: ما 24 ارديبهشت جلسه‌اي خواهيم داشت و بعد از آن جلسه من به اردوي تيم ملي اضافه مي‌شوم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه برنامه‌ي نمايندگان AFC در تهران چيست، افزود: نمايندگان AFC در قالب دو گروه به مدت سه روز امکانات ما را مي‌بينند. يک دسته مشهد، کرمان و تبريز را بررسي مي‌کنند و دسته دوم تهران، اصفهان و شيراز را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.
برچسب ها: وضعیت ، نکونام ، سه‌شنبه ، مشخص
نظرات بینندگان