arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

تماس با مدافع فجر سپاسي محرز شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ گفت: تماس‌هاي مشکوک با بازيکنان فجرسپاسي و سياه‌جامگان در مرحله پلي‌آف ليگ برتر بررسي مي‌شود.

حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد اظهارات جعفر جعفري مديرعامل باشگاه فجر سپاسي مبني بر تماس‌هاي مشکوک با بازيکنان اين تيم گفت:‌ مديرعامل فجر با من هم اين صحبت‌ها را در ميان گذاشته و گفته است که از چند شماره تلفن پيامک‌ها و تماس‌هايي با بازيکنان تيم فجر سپاسي گرفته شده است. همواره در مسابقات حساس شيطنت‌هايي انجام مي‌شود اما نمي‌توان آن را به شخص يا جريان خاصي نسبت داد ولي آنچه مهم است اينکه شماره تلفن‌هايي که با آنها پيامک زده شده و تماس‌هايي با بازيکنان فجر گرفته شده است، موجود است و اين مسئله را بررسي خواهيم کرد. تاکنون تماس قطعي با مدافع وسط فجرسپاسي (سعيد قزل) محرز است البته فجر سپاسي و بازيکنان اين تيم گل سرسبد بازي جوانمردانه هستند.

فارس، وي در مورد اينکه اما ياوري روز گذشته از بازي سعيد قزل در پايان مسابقات تمجيد کرد، گفت: همانطور که گفتم بازيکنان فجرسپاسي بسيار اخلاق‌گرا هستند و شاگردان مکتب شهيد فجرسپاسي را نمي‌توان خريد. البته گزارش‌هايي به ما واصل شده که قبل از بازي با سياه‌جامگان هم تماس‌هاي مشکوکي با برخي از اين بازيکنان گرفته شده است. بنابراين ما در مورد اين تماس‌هاي مشکوک بررسي‌هاي لازم را انجام خواهيم داد و تا روز چهارشنبه نتيجه اين بررسي‌هاي را اعلام خواهيم کرد.

عليپور در مورد اينکه آيا اين تماس‌ها از سوي باشگاه پيکان گرفته شده است،‌ گفت: نه هيچ ارتباطي با باشگاه پيکان ندارد اما برقراري اين تماس‌هاي مشکوک قابل تأمل و بررسي است.

وي در مورد اينکه نتيجه بررسي‌ها ممکن است در نتايج پلي‌آف ليگ برتر تأثيرگذار باشد، گفت: اين مسئله را به طور مجزا بررسي خواهيم کرد و تا روز چهارشنبه نتيجه بررسي‌ها اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان