arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

با مسئولان پيکان براي فصل بعد صحبت کرده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي پيکان پس از پيروزي مقابل فجر و صعود به ليگ برتر گفت که از طرف باشگاه فجر 20 هزار بار با او تماس گرفته‌اند.
 

فرهاد کاظمي پس از پيروزي برابر فجر سپاسي و صعود پيکان به ليگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و توانستيم به ليگ برتر صعود کنيم. من اين صعود را به عوامل و کارکنان ايران خودرو تبريک مي‌گويم. اين صعود با حضور تماشاگران لذت‌بخش تر شد. براي فجر، مربيان اين تيم و مردم شيراز احترام زيادي قائلم.

تسنيم، وي افزود: شانس بيشتري هم براي گلزني داشتيم و مي‌توانستيم دروازه فجر سپاسي را بيش از يک بار باز کنيم. اميدوارم فصل آينده هم بازي‌هاي‌مان در همين ورزشگاه شهداي شهر قدس برگزار شود.

سرمربي پيکان ادامه داد: از بازيکنانم تشکر مي‌کنم و به آنها تبريک مي‌گويم. آنها با وجود حاشيه‌هايي که وجود داشت براي من سنگ تمام گذاشتند.

کاظمي در مورد اظهارات مسئولان فجر مبني بر اينکه از طرف باشگاه پيکان با برخي از بازيکنان آنها تماس گرفته شده بود، گفت: با من هم 20 هزار بار از طرف باشگاه فجر تماس گرفتند. اين صحبت‌ها در فوتبال ايران زياد است. نبايد بدون مدرک حرف بزنيم. مي‌دانم چه کسي اين حرف‌ها را مطرح مي‌کند و خدا پاسخ رفتار ناشايست آنها را مي‌دهد.

او در مورد داوري‌هاي ليگ يک نيز گفت: امسال داوري‌هاي خوبي را شاهد بوديم.

سرمربي پيکان در مورد فصل آينده حضور پيکان در ليگ برتر خاطرنشان کرد: با مسئولان پيکان براي فصل آينده صحبت کرده و حتي بودجه را هم مشخص کرده‌ايم. براي حضور در ليگ برتر بايد تغييرات زيادي در تيم اعمال شود.

برچسب ها: مسئولان ، پیکان ، فصل
نظرات بینندگان