arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

اول خرداد آغاز زمان نقل و انتقالات ليگ برتر

جلسه هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران روز گذشته به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز فوتبال ايران اختصاص داشت که طي آن با موافقت اعضاي هيأت رئيسه مصوباتي به تصويب رسيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران روز گذشته به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز فوتبال ايران اختصاص داشت که طي آن با موافقت اعضاي هيأت رئيسه مصوباتي به تصويب رسيد.
 

 به گزارش روابط عمومي سازمان  ليگ ،در اين جلسه علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، مهدي تاج رييس سازمان ليگ و اعضاي هيأت رئيسه سازمان ليگ حضور داشتند.

تاج در اين رابطه اعلام کرد :يکي از مهمترين موارد مطرح شده در اين جلسه آيين نامه نقل و انتقالات بود که با رويکرد جوانگرايي و پويايي ليگ با استفاده از جميع نظرات اعضاي هيأت رئيسه پس از بحث و بررسي به تصويب رسيد  ودر مدت يک هفته آينده به باشگاه ها ابلاغ  و تاريخ آغاز نقل و انتقالات  اول خرداد 93 است.

مهدي تاج بيان کرد: در اين جلسه مقررشد ليگ برتر فوتبال ايران رسما براي هميشه  با نام خليج فارس به فعاليتش ادامه دهد و ليگ هاي آماتور دسته اول ، دوم و سوم نيز با نام جام آزادگان برگزار شوند همچنين براي ليگ بانوان نيز در آينده نام در خور شاني تعيين خواهد شد.

نايب رييس فدراسيون افزود :در صورتي که اسپانسري علاقمند باشد در اين حوزه مشارکت داشته باشد مي توان نام جام را در اختيار اسپانسر گذاشت تا از اين راه منافع فوتبال نيز تامين شود.

وي گفت:يکي ديگر از موارد مطرح شده در اين جلسه تاکيد برباشگاه ها براي منطبق کردن ساختار تشکيلاتي خود بر اساس معيارهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا بود.

تاج اعلام کرد :تصويب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات و طرح ارتقاي نظارت برمسابقات و اجراي سيستم اتوماسيون يکپارچه و رايانه اي و ثبت و کنترل آن از ديگر  مصوبات اين  جلسه بود.

در حاشيه اين جلسه با حضورسيف الله دهکردي مديرعامل و حسين فرکي سرمربي فولاد خوزستان بواسطه قهرماني اين تيم در ليگ برتر با رعايت اخلاق حرفه اي و صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسا با اهداي لوح يابود قدر داني شد.

نظرات بینندگان