arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

انتقام‌گیری جوان با انتشار تصاویر غیراخلاقی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
پلیس فتا استان خراسان شمالی یک جوان روستایی را به جرم انتشار تصاویر غیراخلاقی خصوصی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرگرد سهیل خاکشور رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اشاره به دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانمی در فضای مجازی کرده بود، گفت: چندی پیش یکی از شهروندان بجنوردی با ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر انتشار تصویر غیراخلاقی منتسب به وی در فضای مجازی و نشر اکاذیب، تهمت و افترا در محل کارش، درخواست رسیدگی به این پرونده را داشت.

وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث بر هم خوردن اوضاع محل کار و زندگی شخصی شاکیه شده بود، افزود: بررسی‌های فنی و تخصصی در خصوص صحت و سقم موضوع آغاز شد و مستندات و ادله لازم در خصوص عامل انتشار تصویر و مطالب موردنظر جمع آوری گردید.
خاکشور همچنین تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده، فردی به هویت (ه.ت) ساکن یکی از روستاهای مجاور شهرستان بجنورد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده اذعان داشت که تصاویر و مطالب مورد نظر را با هدف انتقام به دلیل برهم زدن رابطه وی با دوستش توسط شاکیه منتشر کرده است و بزه انتسابی (جرم نسبت داده شده) را قبول دارد.

خاکشور خاطرنشان کرد: پرونده متشکله به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی و ارشاد قضایی تحویل مراجع قضایی شهرستان بجنورد شد.
نظرات بینندگان