arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

شايعه حضور برانکو در پرسپوليس تکذيب شد

مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس با تکذيب شايعه حضور برانکو ايوانکوويچ در پرسپوليس گفت: من با علي دايي دست يا علي دادم و هيچ کدام براي يکديگر شرط نگذاشتيم، بنابراين شايعات مطرح شده صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس با تکذيب شايعه حضور برانکو ايوانکوويچ در پرسپوليس گفت: من با علي دايي دست يا علي دادم و هيچ کدام براي يکديگر شرط نگذاشتيم، بنابراين شايعات مطرح شده صحت ندارد.
 

 عليرضا رحيمي که به صورت تلفني با برنامه "ورزش و مردم" صحبت مي‌کرد، شايعه حضور برانکو ايوانکوويچ در پرسپوليس را تکذيب کرد و گفت: نمي‌دانم چرا چنين شايعاتي را مطرح مي‌کنند و اين در حالي است که من با علي دايي دست دادم و يا علي گفتيم تا پرسپوليس را موفق کنيم. ضمن اين که در صحبت‌هايي که بين ما بود، هيچ کدام براي يکديگر شرطي نگذاشتيم و اصلا شانيت من و دايي به گونه‌اي نيست که براي يکديگر شرط بگذاريم. ما همه تلاشمان را مي‌کنيم تا فضايي براي علي دايي و تيم ايجاد شود تا آنها بتوانند به کار اصلي شان بپردازند و دغدغه‌ پول هواپيما و هتل و ... ديگر نداشته باشند.

وي با بيان اين که انتقاداتي که بعضا عده‌اي از ترکيب اعضاي هيات مديره پرسپوليس دارند، نمي‌تواند درست باشد، گفت: جمع کردن تک تک اعضاي هيات مديره پرسپوليس براي وزارت ورزش و جوانان کار آساني نبود و به واقع هيچ کدام از اين افراد براي کسب شهرت به پرسپوليس نيامده‌اند. آنها به لحاظ تمکن مالي و جايگاه اجتماعي وضعيت بسيار خوبي دارند و نيازي به ديده شدن ندارند. برخي مي‌گويند اعضاي هيات مديره پرسپوليس فوتبالي نيستند و اين موضوع در مديريت چندان معنايي ندارد، چون خود من که به هندبال رفتم اصلا تخصصم هندبال نبود و رشته ‌اي که در آن کار کرده بودم چيز ديگري بود.

مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس در واکنش به اظهارنظر‌هايي که از سوي بعضي پيشکسوتان پرسپوليس درباره انتخاب او به اين سمت مطرح شده است، گفت: من به برخي از صحبت‌ها مثل رخصت گرفتن و يکسري حرف‌هاي کليشه‌اي کاري ندارم و فکر مي‌کنم در عمل بايد خودم را به همه آنها ثابت کنم. پرسپوليس را پيشکسوتان آن به وجود آورده‌اند. اگر دست من بود دلم مي‌خواست نصف اين 30 ميليارد پول اسپانسر را داخل پاکت گذاشته و ميان پيشکسوتاني چون علي پروين، حسين کلاني، جاسميان، محمد مايلي کهن و ... تقسيم کنم، آنها پرسپوليس را به اينجا رسانده‌اند.
نظرات بینندگان