arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

واکنش ابن قاسم به شايعه جعل کارت پايان خدمت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به شايعات منتشرشده در مورد باشگاه فولاد واکنش نشان داد.
 

حسين ابن قاسم در مورد مباحثي که چند روز است در مورد جعل کارت پايان خدمت سربازي چند بازيکن فولاد مطرح شده و اينکه به نظر مي رسد بعد از قهرماني فولاد در ليگ برتر عده اي به دنبال حاشيه وارد کردن به اين باشگاه هستند، اظهار داشت: وقتي اين شايعه منتشر شد، ما واقعا از برخي برخوردها تعجب کرديم. خيلي از تيم هاي ليگ برتر وقتي فولاد قهرمان شد به ما پيام تبريک نفرستادند روي صحبتم با اين دوستان اين است که اگر پيام تبريکي نفرستاديد دنبال جوسازي نباشيد.

وي افزود: برخي ديده اند فولاد قهرمان ليگ شده و در ليگ قهرمانان آسيا هم صدرنشين گروه خود شده مي خواهند با مطرح کردن اين گونه اخبار تيم ما را در آستانه بازي حساس با السد به حاشيه ببرند.

ابن قاسم ادامه داد: اگر بازيکنان تيم متوجه چنين شايعاتي شوند آيا به اين فکر کرده ايد که چطور مي شود اين تيم را جمع کرد. خدمت آنهايي که فکر مي کنند فولاد از طريق غير قانوني قصد داشته براي بازيکنانش مجوز خروج از کشور بگيرد بگويم که من سال ها در جبهه حق عليه باطل جنگيده ام. بنده زير نظر دکتر چمران بوده ام. براي پسر خود دنبال معافي نبوده ام. کساني که چنين افکاري دارند مي خواهند همه چيز را زير سوال ببرند. مگر مي شود حوزه نظام وظيفه و سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال و اداره گذرنامه به همين راحتي به کسي مجوز خروج از کشور بدهد؟

سرپرست فولاد تاکيد کرد: آن عده از رسانه هايي که اسم بازيکنان فولاد را آورده اند هنوز اين قدر اطلاعات ندارند که برخي از اين بازيکنان اصلا زمان اعزام به خدمت سربازي يا اقدام براي معافي در استان خوزستان نبوده اند.

نظرات بینندگان