arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

سفر یک روزه رئیس جمهور به ایلام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا مروارید عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: رئیس جمهوری روز چهارشنبه 17 اردیبهشت در چهارمین سفر استانی خود از ایلام دیدن می کند.

مهر: وی بیان داشت: دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.

وی بیان داشت: وزرای معین دولت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری در شهرستان های مختلف استان مشخص شده و وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رئیس جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دره شهر و بدره ، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی ها و تمهیدهای لازم برای استقبال باشکوه از هیات دولت انجام شده و ایلامی های قهرمان و غیور آماده خلق حماسه ای دیگر در پذیرایی از کاروان دولت تدبیر و امید هستند.

وی افزود: ایلامی های مرزدار با شرکت همه جانبه در آیین های استقبال از دکتر روحانی و هیات همراه خاطره شرینی را برای دولتمردان به ارمغان خواهند آورد.

استاندار ایلام یادآور شد: تیم های کارشناسی متعددی از ماه های قبل برای بررسی توانمندی ها و نیازهای واقعی ایلام تشکیل، مسائل و اولویت های اصلی در بخش های مختلف شناسایی و مشخص شده است.

مروارید تاکید کرد: زیرساخت های متعددی برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی به ویژه در حوزه نفت و گاز در ایلام مهیا شده و این استان آماده جهش برای فتح قله های پیشرفت و توسعه است.

مروارید در پایان ابراز امیدواری کرد: سفر نخست رییس جمهور دولت تدبیر و امید به ایلام منشا خیر و برکات بسیاری برای استان شود و بخشی از مشکلات و نارسایی های حوزه های مختلف برداشته شود.
برچسب ها: سفر ، یک روزه ، رئیس جمهور
نظرات بینندگان