arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۳۳۷
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

همراهی نماینده دوم بروجرد با تیم تخریب/ مگر سید حسن می خواست میتینگ سیاسی برگزار کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: اینکه عده‌ای معدود که از نظر حاکمیت چهره‌های ناشناخته نیستند برای کشور تصمیم گیرند، یک فاجعه است.

اشرف بروجردی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام حسن خمینی در دانشگاه بروجرد نتوانستند سخنرانی کنند، گفت: اگر قرار بر این است عده‌ای معدود که چهره‌های ناشناخته‌ هم از نظر حاکمیت نیستند و حاکمیت کاملا آنها را می‌شناسد بتوانند تصمیم‌گیر اول برای مدیران ارشد نظام باشند، این فاجعه است.

وی افزود: به طوری که استاندار که بالاترین مقام یک استان است رسما اعلام می‌کند که من نمی‌توانم امنیت این مجموعه را تامین کنم و این فاجعه است. در واقع اگر قرار باشد شخصی که مسئولیتی را پذیرفته برای اینکه امنیت منطقه را متقبل شود و توسعه را به آنجا ببرد، نتواند از پس عده‌ای افراد معدود برآید بهتر است از مسئولیت خود کنار رفته و این مسئولیت را به کسانی بسپارد که توانایی و ظرفیت را دارند.

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب همچنین خطاب به مردم بروجرد اظهار کرد: مردم نباید اجازه دهند عده‌ای که سخنرانی نوه امام(ره) و همچنین نوه آیت‌الله بروجردی را نمی‌توانند تحمل کنند و مایل نیستند که از واقعیت‌ها، حقیقت‌ها و دیدگاه‌های امام (ره) دفاع شود، برای آنها تصمیم بگیرند.

بروجردی همچنین تاکید کرد: ایشان که نمی‌خواستند میتینگ سیاسی راه‌اندازی کنند که این برخورد صورت بگیرد و من به عنوان کسی که متعلق به آن منطقه هستم احساس شرم می‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد و مردم هیچ واکنش و حرکتی از خود نشان ندهند.

وی همچنین نمایندگان بروجرد در مجلس را مورد خطاب قرار داد و گفت: نمایندگان هم باید جواب دهند،‌ نمایندگانی که نتوانند مردم شهر را نمایندگی کنند و جواب مردم را دهند تا جایی که در برابر این رفتار سکوت کنند به نظر من برای آنها بسیار سرافکندگی است و بهتر است که این افراد به خودشان اجازه ندهند که دیگر خود را نماینده بدانند که آنها نماینده شهر بروجرد هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به آنچه که در این مساله اتفاق افتاده، ‌تصریح کرد: در ابتدا رئیس دانشگاه بروجرد تصمیم می‌گیرد در ارتباط با نگرش فقهی حضرت امام (ره) همایشی را برگزار کند که در یک سخنرانی اعلام می‌کند همواره دیدگاه‌های امام(ره) در عرصه سیاست و حکومتداری تشریح می‌شده اما دیدگاه‌های فقهی جای بحث چندانی نداشته است و جا دارد که دانشگاه آیت‌الله بروجردی چنین فضایی را فراهم کند که هم منسوبین امام(ره) دیدگاه‌های فقهی امام را تشریح و تبیین کنند.

وی ادامه داد: بنابراین برای برگزاری چنین همایشی با یکسری از آقایان از جمله آیت‌الله مکارم شیرازی برای سخنرانی صحبت‌ می‌کنند اما آنها استنکاف می‌کنند و می‌گویند که از نظر جسمی توانایی نداشته و نمی‌توانند بیایند. نهایتا آقای دری نجف‌آبادی امام جمعه شهر اراک و حاج حسن آقا توافق می‌کنند و قرار بر این می‌شود که این دو بزرگوار سخنرانی کرده و دیدگاه‌های فقهی امام(ره) را تبیین کنند.

بروجردی در ادامه اظهار کرد: بنابراین وقتی برنامه هماهنگ می‌شود و پس از نصب بنر و اعلام عمومی که چنین همایشی برگزار خواهد شد، چند نفری در بروجرد وجود دارند که برخی از آن‌ها طلبه هم هستند آغاز به سنگ اندازی می‌کنند و ابتدا با بیانیه و شب‌نامه سعی دارند که مانع از برگزاری همایش شوند و بعد این افراد با مراجعه به فرمانداری با فرماندار مذاکره کرده و فرماندار به آنها می‌گوید که وظیفه ما تامین امنیت است اما آنها می‌گویند چون حاج حسن آقا می‌خواهند بیایند این برنامه‌ای است که در راستای موضوع فتنه و حمایت از فتنه و ... است.

وی همچنین افزود: نهایتا فرماندار نیز به استانداری رفته و پس از مشورت با استاندار آقای استاندار اعلام می‌کند که شورای تامین تشکیل شود و شورای تامین تصمیم می‌گیرد که این مراسم را برگزار نکند و تحت این عنوان که اگر برگزار شود مستلزم این است که درگیری به وجود آمده و اهانت به ایشان شود لذا به قم رفته و این موضوع را با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن خمینی در میان می‌گذارند و با این صراحت می‌گویند که ما نمی‌توانیم امنیت شما را تامین کنیم. در نتیجه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن خمینی نیز می‌گویند که من بدون دعوت نیامده‌ام و من به کسی که از من دعوت کرده تعهد اخلاقی دارم یعنی رئیس دانشگاه، پس می‌آیم.

وی همچنین اظهار کرد: استاندار وقتی این موضوع را متوجه می‌شوند رئیس دانشگاه را خواسته و به وی می‌گوید که من هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرم تمام مسئولیت برنامه بر عهده خود شما است از جمله تامین امنیت. در واقع رئیس دانشگاه هم متوجه می‌شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد و خدایی نکرده اهانت به بیت امام خمینی(ره) شود از این موضوع استنکاف کرده و نهایتا اعلام می‌کند که شما که استاندار هستید این موضوع را اعلام می‌کنید من چه حرفی می‌توانم داشته باشم و علیرغم اینکه هزینه زیادی کرده‌ام حاضرم مساله را منتفی اعلام کنم.

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه پس از همه این اتفاقات رئیس دانشگاه نیز نهایتا به قم رفته و از حاج حسن آقا عذرخواهی کرده و اعلام انصراف از برگزاری همایش می‌کند.

وی با بیان اینکه نماینده دوم شهر نیز متاسفانه با تیم تخریب همراهی کرده ادامه داد: وی نامه‌ای را برای استاندار نوشته و با صراحت از وی خواسته که برنامه را لغو کند و این هم خوب است که مردم بشناسند که نماینده‌شان چه کسی است و چگونه عمل می‌کند. البته آقای علاءالدین بروجردی از برگزاری همایش حمایت نکرده و این انتقاد به وی وارد است علیرغم اینکه مخالفتی هم نداشته است، اما چون حمایت جدی‌ نکرده این نقطه ضعف برای یک نماینده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹۳
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
10
281
چه مملکتی هست اونها هرچه دوست دارن میگن اما ما جوانان به خاطر ترس که هشت سال پبش ایجاد کردن هیچ چیز نمی تونیم بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
5
209
خدایا جز تو در برابر بنده هایت که تو را بنده نیستند فریادرسی نداریم!به فریاد مملکتمان وآینده فرزندانمان برس! انتخاب اگه جسارت داری منتشر کن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
10
252
استاندار لرستان باید به خاطر بی تدبیری و توهین به بیت امام هرچه سریعتر عزل شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
13
160
وای چه وحشتناک! بروجرد شهر درست و حسابی با مردمی درست و حسابی بود. ببین این ها آن را به چه روزی انداخته اند. معلوم نیست سر مردم نازنین این شهر چه بلایی تا حالا آورده اند و بعدا خواهند آورد. چند روز پیش که نوشته معاون فرماندار را در انتخاب خواندم، به خودم گفتم وای به حال مردم بروجرد شهر محبوبم با این آدم ها. چنان بوی دروغ بودن حرفهاش شامه آزار بود. حالا معلوم می شود ... که به جان مردم افتاده اند از یکی و دو تا بیشترند. لطفا فکری بکنید.
میهن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
140
هوا بس ناجوانمردانه دلگیر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
15
103
اینها همان کسانی است که از فکر و اندیشه امام در گذشته ضربه خوردند ویا اربابانشان ضررکرده اند اینها ببهانه های مختلف از امام عزیز انتقام میگیرند فتنه 88 یک بهانه است برای انتقام گیری ... خدا کند رهبر بزرگوار خودش شخصا جلو اینها را بیگیرد چون اینها اگر گستاختر شوند من میترسم در مقام شما هم بی احترامی کنند چون نظر شما با امام سرسوزن تفاوت ندارد پس اینها را اجازه ندهید حرکتی کنند همین طور که فتنه 88 را با علم خنثی کردید انشالله این سوئ استفاده گران از فتنه را هم سرجایشان بنشانید انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
117
پس فرق این استاندار با استاندار احمدی نژآد که سال قبل سخنرانی انتخاباتی بنده را تحت فشار گروه فشار لغو کرد چیست؟!!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
11
103
لااقل بخاطر بروجردي ها بوي‍ژه شهيد محمد بروجردي يه كم غيرت اهاي بروجردي ها يه كم غيرت
از اذربايجاني ها ياد بگيرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
71
نمی دانم چرا این روزها این تعبیر بلند امام علی(ع) رهایمان نمی کند که شرک را به حرکت موری برسطحی لغزنده در تاریکنای شب توصیف کرده اند . و ما اینک دچار شرک سیاسی نشده ایم که در آستانه سالگرد امام راحل(ره) همو که عزت ملی ، حیات و آگاهی سیاسی و فهم پیرامونی و اجتماعی به ما ایرانیان بخشید، مراسمی را به یاد و گرامیداشتش در بروجرد لغو می کنیم؟
یوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
10
87
به هرحال این اتفاق برای استان لرستان که از مریدان جانثار حضرت امام خمینی ره هستند یک نکته منفی وتاریک میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
110
این همان کشوری است که برخی مدعی اند آزادی مطلق دارد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
92
خدای متعال شر این نابخردان را از سر ایران اسلامی وملت سربلند وشهید پرور کوتاه کند. آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
91
آفرین به این بانوی شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
124
15
این خانم چرا روزی که طرفداران خودشون سخنرانی اقای جلیلی رادر بجنورد لغوکردند یادر دانشگاه دیگری در وسط سخنرانی شعارهای ساختار شکنانه دادند وجلسه رابه هم ریختند ناراحت نشدند وبه قول معاون اول رییس جمهور رگهای گردنشان متورم نشد.به قول معروف مرگ خوبه به شرط اینکه برای مانباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
128
مردم محترم بروجرد!
با نماینده شهرتان حرفی ندارید؟
تذکری ندارید؟
شما از عملکرد نماینده خود راضی هسید؟
نمی خواهید با برگزاری یک تجمع با مجوز به این اهانت بزرگ پاسخ بدهید؟
نظرات بینندگان