arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

عليرضاحقيقي: اميدوارم مسافر برزيل شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ بايد در جام جهاني از نام و حيثيت ايران دفاع کنيم.
 

عليرضا حقيقي پيش از تمرين عصر امروز تيم ملي فوتبال در خصوص شرايطش در ليگ پرتغال گفت: وضعيت خوبي دارم اما شايد خبرهاي ليگ پرتغال به خوبي به گوش اهالي فوتبال نرسد. نيم‌فصل بازي کردم و عملکرد خوبي داشتم و خوشحالم که حالا در جمع ملي‌پوشان هستم.

 فارس، وي در خصوص حضورش در اردوي تيم ملي گفت: تمام تلاشم را مي‌کنم و همه چيز دست خداست که اينکه در ترکيب مسافران اعزامي قرار بگيرم يا نه. تمام بازيکنان با انگيزه هستند و مي‌‌خواهند جزء نفرات اصلي باشند من هم از اين موضوع مستثني نيستم اميدوارم شرايط طوري رقم بخورد که من هم مسافر برزيل شوم.

حقيقي در خصوص امکانات اردوي تيم ملي و اگر در اين خصوص از کي‌روش حمايت نکنيد، ممکن است از ترکيب خط بخوري، گفت: اولين جلسه‌اي است که با تيم ملي تمرين مي‌کنم. خيلي از دوستان در اين خصوص صحبت کردند و اگر من صحبت نکنم بهتر است.

وي در پاسخ به اين سوال که کيفيت لباس‌هاي تيم ملي را چطور ارزيابي مي‌‌کند، با خنده گفت: خيلي خوب است، عالي است و حرف ندارد.

حقيقي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود به علت نيمکت‌نشيني در يکي از بازي‌هاي تيمش در ليگ پرتغال قهر کرده است، گفت:‌ در اروپا خبري از اين مسائل نيست. در حين گرم کردن از ناحيه مچ پا مصدوم شدم و با سرمربي توافق کردم که روي نيمکت بنشينم اما از شانس خوب يا بد من دروازه‌بان اول مصدوم شد و من به زمين رفتم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به بازي در ليگ پرتغال ادامه مي‌دهد يا خير، گفت: قراردادم با اين تيم تمام مي‌شود و به روبين‌کازان برخواهم گشت.

حقيقي ادامه داد: بعد از مدت‌ها و بعد از بازي با گينه به تيم ملي آمدم. اولين جلسه تمريني است و اميدوارم تمرينات خوبي داشته باشيم. بايد طوري عمل کنيم که در جام جهاني نتيجه مطلوبي کسب کنيم.

وي در خصوص شناختش از حريفان گفت:‌هر کسي که با فوتبال سر و کار دارد آرژانتين را مي‌شناسد، بوسني هم بازيکنان بين‌المللي دارد و همه از اين تيم شناخت دارند. در اردوي پيش رو تمام نکات به بازيکنان گوشزد خواهد شد مهم است که در جام جهاني از نام و حيثيت ايران دفاع کنيم.
نظرات بینندگان