arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

واکنش وزیر اطلاعات به ادعای حمید رسایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : این نماینده از وزیر اطلاعات درباره فردی که در جلسه ۲۰ /۱۲/ ۹۲ در دیدار جمعی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونان ایشان در محل هیأت رئیسه مجلس حضور داشت و وزیر از معرفی وی خودداری کرد، می‌پرسد؛ اینکه چه کسی بود و تابعیت چه کشوری را داشت و چه کسی متن پیاده شده این جلسه را ‌‌تحریف شده در اختیار رسانه‌ها گذارده است؟

علوی ‌در پاسخ به پرسش این نماینده می‌گوید: «اولا بنده فرد مذکور را معرفی کردم و گفتم ایشان صابریان است. تابعیت ایران را دارد و غیر از کربلای معلی به هیچ کشور خارجی هم نرفته است. وی از دوستان رسانه‌‌ای اینجانب است. جلسه مذکور هم نه جلسه کمیسیون بوده و نه محرمانه بوده و آمدن فردی همراه وزیر در چنین جلسه‌ای نه ممنوعیت داشته و نه ضرورت هم داشته که معرفی شود. خبر منعکس شده اصلا تحریف شده نیست و اگر تحریف شده، مطابق قانون اقدام کنید و علیه نشریه تحریف کننده شکایت کنید».

پس از پاسخ‌های وزیر اطلاعات، آقای رسایی اعلام می‌کند که از پاسخ‌ها قانع نشده است. در همین حال، امروز آقای رسایی در مطلبی در وب سایت شخصی خود موضوعاتی را مدعی شده است؛ برای نمونه، وی پیرامون حضور این خبرنگار در جلسه اسفند سال گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدعی شده است: «آقای علوی اصرار داشتند که در جلسه با نمایندگان اسم این فرد را ذکر کرده است، در حالی که چنین اقدامی را نکرده».

در همین زمینه، علوی وزیر اطلاعات در گفت‌و‌گوی کوتاهی با خبرنگار تابناک پیرامون مسائل پیش آمده در نشست کمیسیون مجلس بیان داشت: اینجانب شأن وزارت اطلاعات را بالا‌تر از آن می‌دانم که وارد مباحثی اینچنینی شوم.

وی ادامه داد: در صورتی که سؤال در صحن علنی مجلس مطرح شود، پاسخ‌های لازم را به ایشان خواهم داد و قضاوت را به نمایندگان محترم ـ که عصاره فضائل ملت هستند ـ و به مردم شریفمان خواهم سپرد و همه چیز روشن خواهد شد.
نظرات بینندگان