arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

نمی‌توانیم با دولتی که تنفیذ رهبری را دارد مخالفت کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمی‌توانیم با دولتی که مستظهر پشتیبانی رای ملت و تنفیذ رهبری است مخالفت کنیم.

محمدکاظم انبارلویی اظهار کرد: مبانی نقد و ادبیات آن مشخص است. کسی که فعل دولت یا مجلس و یا دستگاه قضایی را به قصد اصلاح نقد می‌کند با کسی که به قصد مچ‌گیری و با بی‌تقوایی با هدف تخریب مسائلی را عنوان می‌کند فرق می‌کند.

وی افزود: چنین واکنش تخریبی باعث می‌شود که آنچه باید اصلاح شود همچنان به صورت اصلاح نشده باقی بماند.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه منتقدین دولت دارای شناسنامه مشخصی هستند، گفت: کسانی که به تخریب می‌پردازند به این دلیل است که مشروعیت دولت و یا بخش‌های دیگر نظام را قبول ندارند و به قصد سرنگونی و تخریب نظام چنین فعلی را انجام می‌دهند و در این مسیر عده‌ای که در خارج از کشور هستند با یکسری افراد در داخل کشور چفت می‌شوند و مطالبی را مطرح می‌کنند که قصد تخریبی دارد.

انبارلویی گفت: جریانی که منتقد دولت است از مراجع عظام و تقلید گرفته تا علما و نخبگان دانشگاهی و احزاب و گروه‌ها مخالف دولت نیستند؛ چرا که نمی‌توانیم با دولتی که مستظهر پشتیبانی رای ملت و تنفیذ رهبری است مخالفت کنیم. ما می‌توانیم نقد کنیم و این نقد هم ادبیات خاص خو را دارد و باید اخلاق را در آن لحاظ کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از باب دفاع از نظام و انقلاب بایستی در برابر تخریب مخالفان نظام و دولت بایستیم. این در حالی است که متاسفانه در فتنه 88 برخی با تخریب‌کنندگان و مخالفان نظام و دولت همراهی کردند و این همگرایی در این دولت هم مشاهده می‌شود.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: صدای ما باید با صدایی که از بی‌بی‌سی و صدای آمریکا شنیده می‌شود متفاوت باشد و ادبیات‌مان نیز باید با آنها فرق داشته باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان