arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۵۴۹
تعداد نظرات: ۲۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
در پنجشبیه اخیر تلویزیون چه گذشت؟

تبلیغ ویژه تلویزیون برای «من روحانی هستم» / ورود رسمی به زمین افراطیون!

حضور حق شناس به عنوان نماینده ی حامیان دولت در شرایطی اتفاق افتاده بود که بنا بر اذعان خودش، وی پیشتر با مجله ی مثلث متعلق به زاکانی مصاحبه کرده و با وجود عدم تماشای فیلم «من روحانی هستم»، در مورد آن سخن گفته بود. با این حال، دعوت از وی در برنامه ای تلویزیونی با موضوعیت فیلم «من روحانی هستم» ، آنهم در برابر زاکانی، احتمال برنامه ریزی و هماهنگی مجری با یکی از میهمانان فیلم را تقویت می کند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



در تازه ترین اقدام جریان های ضددولت برای تبلیغ یک فیلم کوتاه با نام «من روحانی هستم»، تلویزیون سناریویی زنجیره ای در این مورد را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی «انتخاب» ؛ سیمای جمهوری اسلامی، ابتدا پنجشنبه شب در برنامه خبری «بیست و سی»، به ماجرای این فیلم ورود کرد و بدون اشاره به بخش های غیرمستند این مجموعه تصاویر بهم پیوسته، با لحنی اهنت آمیز پرسید: «بالاخره نفهمیدیم اون روحانی هست یا این روحانی هست»!

ساعتی پس از این بخش خبری، برنامه تلویزیونی «دیروز ، امروز ، فردا» راهبرد جدید تلویزیون را ادامه داد و این بار ، بدون ایما و اشاره، رسماً فیلم مذکور را تبلیغ و منتقدان این مجموعه کوتاه مستند را کوبید! 

دعوت از میهمان حامی دولت ، با هماهنگی مجری و میهمان منتقد؟!

این برنامه - که تمام محتوا و میهمانانش با تایید نهایی معاون سیما پخش می شود - با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مجری این برنامه با یکی از میهمانان و دعوت هماهنگ شده از چهره ای نه چندان جامع، مطلع و مرتبط با دولت، سعی کرد القائات جریان مقابل علیه دولت و دکتر روحانی را تکرار و آن را «ادعایی قطعی» جلوه دهد.

حضور حق شناس به عنوان نماینده ی حامیان دولت در شرایطی اتفاق افتاده بود که بنا بر اذعان خودش، وی پیشتر با مجله ی مثلث متعلق به زاکانی مصاحبه کرده و با وجود عدم تماشای فیلم «من روحانی هستم»، در مورد آن سخن گفته بود. با این حال، دعوت از وی در برنامه ای تلویزیونی با موضوعیت فیلم «من روحانی هستم» ، آنهم در برابر زاکانی، احتمال برنامه ریزی و هماهنگی مجری با یکی از میهمانان فیلم را تقویت می کند!

مجری این برنامه پس از آنکه فیلم مذکور را به عنوان موضوع برنامه معرفی کرد، در تمامی لحظات سعی کرد نقش وکیل مدافع و یار زاکانی - میهمان منتقد دولت - را بازی کند و چند بار نیز به تمسخر - یا شاید یادآوری برای آقای  زاکانی - از منتقدانی «فیلم جنجالی» سخن گفت که «حتی فیلم "من روحانی هستم" را ندیده اند» ! (اشاره به دیگر میهمان این برنامه تلویزیونی)

همچنین ادعای مکرر زاکانی در مورد «استناد فیلم سازان به مستندات تاریخی» (مثل کتاب خاطرات آیت الله هاشمی) و برای القای مظلومیت این گروه از منتقدین ، با ضعف استدلال میهمان دیگر تا حدی به نتیجه رسید. البته در بخش های پیشین این مناظره ، استدلال های نسبتاً مناسب حق شناس ، باعث عقب نشینی زاکانی شده بود.

تلاش برای دیده شدن «من روحانی هستم» و بی تفاوتی دولت!

تبلیغ متفاوت تلویزیون در مورد فیلم «من روحانی هستم» گرچه باعث می شود بار دیگر این فیلم به صدر اخبار منتقدین دولت تبدیل شود، اما بررسی های «انتخاب» نشان می دهد جریان منتقدین از ابتدا درصدد بود فیلم مذکور را «مهم» و «حساس» نشان داده و تلاش کند واکنش دولت در این مورد را برانگیزد، اما دولت برخلاف تصور منتقدان و برخلاف دولت های نهم و دهم، در این مورد واکنش تندی نشان نداد.

براساس بررسی های «انتخاب» ، از مهرماه سال گذشته برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری به طرق مختلف گزارش هایی در مورد «شفق مدیا» و «سفیر فیلم» منتشر کرده اند تا این موسسه ها را هم به جریان های خبری کشور وارد کرده و هم، نشان دهند که توجه ویژه به فیلم کوتاه این موسسه ها ، از ابتدا و از بدو تاسیس وجود داشته است!

«انتخاب» به زودی در این زمینه اطلاعات بیشتری منتشر می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۷۵
غیر قابل انتشار: ۷۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
28
445
اين تبليغات هيج اثري در ملت ندارد ارزوي عبث است كه
تاريخ به عقب برگردد با هر اب و رنگي كه تزيين شود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
درست است که رییس جمهور و دولت محترمشان همه تحصیل کرده . باسواد و با ادب هستند ولی اگر در مقابل این نفرات همچنان صبور باشند صددرصد ضرر خواهند کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
حرفی برای گفتن ندارند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
16
191
یا این فیلم واقعیت است یا دروغ. اگر واقعیت است چرا قبل از انتخابات منتشر نشد. حتما باید روحانی رئیس جمهور می شد بعد منتشر می شد. من که فکر می کنم این فقط یک سیاسی بازی باشد ولی دولت باید به فکر پاسخ گویی به اذهان مردم نیز باشد. درمورد صدا و سیما و تلویزیون میلی ما نیز بماند...............
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
به قول جناب آقای مطهری به این افراد نباید هیچ پاسخی داد ابلهان خود را واقعا کسی حساب میکنند و به وقاهت خود ادامه میدهند!
حمید رحیمی نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
چون قبل از انتخابات ساخته نشده بود در ضمن من هنوز یک نقد به این مستند ندیدم بابا به خدا اینقدر جریان پیچیده نیست اگر مستند غلط گفته بگید غلطه اگه نشر اکاذیب داشته پیگیری بشه این همه داد و غال برای چیه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
18
110
چرا به توهین به بیت امام ره در این برنامه نپرداختید زمانی که زاکانی در پی انتقاد حق شناس از افراطیونی که سخنرانی سیدحسن اقا را برهم زدند باگفتن خاطره ای که معلوم نیست ایا مانند خبرهای سایتش است یا نه می گوید اینها دارند مظلوم نمایی می کنند اما در مجموع حق شناس خوب عمل کرد ویا در بیست وسی باگذاشتن اهنگ کارتون دواحق بروی شهنان اقایان نوبخت وطیب نیا به دولت توهین کرد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
270
44
خوشم میاد هیچ حرف مستندی در مخالفت با مستند ندارید، فقط دروغ می گید و آسمون ریسمون به هم می بافید
خیلی هم خوب
پاسخ ها
علی اصغر
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این اصلاح طلب ها فقط غوغا سالاری بلدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
حالا نکه شما در رابطه با فیلمی که ساختید مستند ارایه دادید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اجازه میدن من احمدی نژادم را بسازند ؟
حمید رحیمی نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
مستند ها ارائه شده شما فقط کافی بود یک سری به سایت سازنده می زدید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
22
197
این صدا و سیمای میلی دیگر نمیتواندمثل قبل بر افکار مردم اثر بگذارد و آنها را فریب دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
مگه چند درصد مردم برنامه دیروز ، امروز و فردا را نگاه می کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
28
194
آخه آقا كي تلويزيون ايران رو نگاه ميكنه ، من كه حتي نتايج انتخابات رو هم از بي بي سي دنبال مي كردم.
پاسخ ها
علی اصغر
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خب اصلاح طلبی دیگه .
ناشناس
| Finland |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
واقعا چه برنامه جلب و مهیجی هم تدارک دیده بود یادش بخیر
رضا پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
18
113
حق شناس به عنوان نماینده حامیان دولت؟!! خیلی جالبه این شخص لغو سخنرانی سید حسن خمینی رو که مشخصا با برنامه ریزی تندروها صورت گرفته به دولت نسبت می داد!!
صدا و سیما به شدت مغرضانه داره عمل می کنه!!
پیمان
|
Germany
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
17
114
بعد از مدت ها که اتفاقی دوباره چشم ام به برنامه دیروز امروز فردا افتاد از این همه صحنه سازی و غرض ورزی و جانب داری کلافه شدم. کاش اصلا تلویزیون رو روشن نکرده بودم.
پاسخ ها
قمر تاج خانوم
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
برو کلاه فرمزی تماشا کن به سطح فکرت میخوره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
12
62
به اعتقاد بنده آقاي روحاني نبايد به مسائلي كه شخصيت وي را تحت الشاع قرار مي دهد بي تفاوت باشد. چون اين رفتار مخالفين مي تواند به عنوان يك الترناتيو براي مخدوش كردن چهره رئيس جمهور در بين مردم ادامه پيدا كند و چه بسا با بي توجه به سمت تهمت و افترا پيش رود.
پاسخ ها
کریم شیره ای
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
احشننت !
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
13
100
طب سنتی اب درمانی برای جریان تندرو را مفید می داند .
پاسخ ها
سوفیا لوره
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
و برای شما الکی معتدل حرف درمانی را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بریزن یا بخورن؟
فري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
18
422
هزينه ساخت فيلم رو از كجا اورده اند!
بالاخره كي ساخته؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
همونایی که برای یکسال نیم میلیارد دادن تا زاکانی بصیرت افزایی کنه پول این رو هم دادن حتما. آخرش همش از جیب من و شماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
انتخاب .
لطفا در مورد این مستند و توهین هاش بنویس .
کجاش دقیقا توهینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینها با این فیلم بر انتخاب درست و اصلح مردم صحه گذاشتند. این فیلم ثابت کرد جناب آقای دکتر روحانی در طول سی و پنج سال گذشته دارای مشاغل مهمی در کشور بود، حضور در سیستم های نظامی، چند دوره حضور در مجلس در کسوت نائب رئیس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مقام معظم رهبری، مشاور رئیس جمهور، دبیر شورای امنیت ملی و ... . پس نتیجه می شود امروز اقای روحانی یک سیاست مدار پر تجربه و پخته است .. یعنی آدم خلق الساعه نیست. پس می شود به او اطمینان کرد چون اگر هم برفرض در گذشته اشتباهی داشته امروز تجربه آن را در چنته دارد. سازندگان این فیلم سعی کنند بفهمند که مدیریت کلان کشور جای آزمون و خطا نیست، جای ماجراجویی نیست، محل بکار بستن تجارب یک عمر مدیریت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
موضوع مهمی وجود دارد و با توجه به طراحی‌های تخریب‌کنندگان، ابتکار عمل از دست روحانی و دوستانش درآمده که برای این موضوع خود ایشان مقصر نیز هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
جيب گشاد من و تو(بيت الحال)چرا که نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
از همون جایی که روحانی هزینه سیصد میلیونی فیلماشو آورد! میتونی از حسین دهباشی بپرسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
من دلواپسم پولش ازبیت الماله؟اگه نه ازجیب کدوم خیروطن دوسته؟دلواپسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مشکل عمده جریان اصلاحات نداشتن قدرت سخنوری و استدلال قوی است که بارها از همین جا ضربه خوردن اما طرف مقابل سفسطه میکنه چجور ...
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مثلث هم مال زاکانی بوده ما خبر نداشتیم
یک کلاس هندسه برای نویسنده و خواننده هاتون بذارین تا فرق بین پنجره و مثلث رو بفهمن
!!!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
صدا وسیما ، ازمحل تبلیغات شرکت ها ، موسسات و صاحبان کارخانه هائی که مالکین دلواپس دارد . پیشنهاد میکنم مردم آگهی دهندگان به صداوسیما را تحریم نمایند
دشتی
| South Africa |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
از اونجائی که دفتر و دستکش ممیزی نمیشه و به کسی هم حساب پس نمیده
نازنین
| United Arab Emirates |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بابا من فیلم و دیدم چه قدر مثلا هزینه میخواست دو تا انیمیشن و عکس و صدا مصاحبه
نوروز سبیل
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
همونی که فیلم رفسنجانی و روحانی رو ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
از 3000 میلیارد تومان ، ویا شاید از محل کمک محمود به دانشگاه ایرانیان بوده یعنی همون 16 میلیارد ناقابل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
20
305
چرا طرفدارهای دولت علیه اونا فیلم نمیسازن؟! اگه از بی فکریها و بی منطقی ها و سواستفاده ها و بی عدالتیهای اونا بخوان فیلم بسازن که مثنوی هفتاد من میشه، اونقدر هم راحته چون هم برای همه ثابت شده و قابل باوره و هم الی ماشاالله دسته گل به آب داده ند، به نظر تنبلی و انفعال از خودمونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
پیشنهاد می کنم فیلمی در خصوص قرارداد های نفتی و یا نامه های ارسالی مردم به احمدی نژاد و نتایج آن ساخته بشه .
اونوقت ظرفیت آقایان رو میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عزیزم فراموش کردی 8 سال ثروت کشور به کدوم سمت ذخیره شده ؟!
احیانا بودجه ندارن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
البته قطعا"مي تونند فيلم بسازند ولي مستند هرگز ،اگه مستند شخصيت كسي مثل احمدي نژاد ساخته بشه كه دروغ دوستان شما روشن ميشه و حقيقتا" همه عاشقش مي شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما هم فیلمو ندیدی؟؟
بهادر
| Finland |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر فیلم بسازند کجا پخش کنند در صدا وسیای متعلق به افراطیون یا شاید در جایی دیگر که باید گفت همه جای ایرلا مطلقا در انحصار همین جمعیت 10 نفری در هر شهر ودیار است برای نمونه در شیراز در یک سالن که مملو از جمعیت اصلاح طلب واعتدالیون بود 10 نفر بله درست خواندید فقط 10 نفر با مصونیت اهنین هر کار دلشان خواست کردندهر چه دلشان خواست گفتند و......
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خوب مگه تو دیدی فیلمو؟
سيدولي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بنده خدا اون موقع همه چي به يه جا وصل مي شه و ابرو ريزي ميشه اصلا نميشه ساختش بعد همه ميشن مثل جعفر پناهي و .. و بعدش مي گن كش نديد
کوروش گاری چی
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این دولت 8 ماه همه رو فیلم کرده دیگه احتاچی نیست طرفداران دولت فیلم کنند مردم را
عصمت بابلی
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
پیشنهاد میکنم فیلمی در مورد کرسنت و توتال و اوستایت اویل ساخته بشه حال کنیم
میرفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
27
256
به شدت به آقای روحانی انتقاد دارم...با اینکه به ایشان علاقمند هستم وخواهم بود..بازتاب مواضع انفعالی در مقابل جریانات ایچنینی نشان دهنده ضعف است و نه تحمل نقد نقادان...جواب دهید برخورد کنید..مردم از شما انتظار دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بنده با نظر شما موافقم اما اين توقع از بدنه دولت با توجه به موقعيت ايشان و اينكه يكي از اهداف آقايون دلواپس مشغول كردن دولت به حواشي است ؛ نبايد وجود داشته باشد . بلكه به نظر كارشناسان و نظريه پردازان حامي ملت مي بايست دراين خصوص حضور پررنگي داشته باشند. به عنوان مثال همان طور كه آقايان علي رغم اعلام بدون مجوز بودن راهپيمايي در تجمعات دلخواه خود حضور مي يابند ؛ اين طرف هم به صورت هماهنگ و فارغ از بدنه دولت در مواردي كه در حمايت از دولت است حضور يابند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شاید روحانی سازش کرده که مواضع اصلاح طلبان این گونه کوبیده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بله! دو میلیون و نیمی از مردم از شما توقع دارند! از دریافت یارانه انصراف ندادند که شاهد این اوضاع باشند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نباید در دام افراطی ها افتاد
آنها منتظر واکنش روحانی هستند
و روحانی با هوشمندی رفتار می کند
آسیاب به نوبت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آخه حقيقت رو انكار كنه؟!
همه چيز راسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
حالا میتونید بفهمید وقتی دولت جواب توهین های آمریکا رو نمی ده ما چی میکشیم! :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما زورت به آمریکا نمیرسه عوض شو سر ما در میاری..کسی جلو تو نگرفته برو سوریه عراق پاکستان افغانستان لبنان این همه جبهه فقط شعار دادن رو بلدین...آخرشم جنگ بشه امثال من باید بریم جبهه ...شما برید میدون فاطمی پرچم آتیش بزنید دلاور
بابا قدرت
| United Arab Emirates |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
به شدت به آقای روحانی انتقاد ندارم با اینکه به ایشان علاقه نداشته و نخواهم داشت
ایرانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
15
262
درود برروحانی دانشمند.
ملت ایران ایشان راانتخاب کرده وتا آخر از ایشان حمایت خواهد کرد.وبا این فیلم سازی نمی توانند مردم رااز آقای دکتر روحانی جداسازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ما اگرم از روحانی انتقاد می کنیم ولی مثه کوه پشتش واستادیم ما اشتباه دوران احمدی نژاد و نباستی بکنیم
hossein
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دانشمند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
14
17
اگر قرار بر نقد است است باید از دو طرف باشد پس انتظار دارید که مناظره کنندهگان هر دو از طرف دولت باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!111111بدیهیات را نادیده میگیرید
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
39
مهم اینست که روحانی بعنوان رییس جمهور حال حاضر ایران بسیار متین و موقر و البته با قدرت و صلابت برای حل معضلات بوجود آمده توسط گروهکی افراطی قدم برمیدارد و اکثریت قاطع ملت نیز حامی او هستند و توجه ای نیز به "رسانه دلواپس میلی" ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این گروهک رو خوب گفتی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
27
از این رسانه واین مدیریت جز این انتظار نداشته باشین الحمدالله این مدیرت بی کفایت تمام شد به امید شکوفای واخلاق مداری با مدیرت مومن وولای
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
28
فک کردن با این کاراشون میتونن روحانی رو خاب کنن ولی نمیدونن که محبوبیتش بیشتر از قبل شده
سین شین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
11
21
دولت اگر مقابل صدا و سیما نایستد اگر ساقط نشود بعد از 4 سال پایان دولت خواهد بود.
جواد آذربایجانی
|
United States of America
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
37
همه علیه دولت.اما ملت کنار دولت و مهم همینه.
پاسخ ها
شراره قلیان پور
| United Arab Emirates |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
فکر کنم یک لیوان آب زرشک سرد را یگجا اندختی بالا
sbp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
31
10
چقدر هم بی تفاوت
اگه حقیقت نداشت که تا حالا تهیه کننده رو دار زده بودید
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
26
عزیزان از تلویزیون میلی که انتظار دیگیه ای نمی توان داشت . اجازه بدین همه فیلم را پخش کنند .ا ن که حساب پاک است از شیطنت ها چه باک است .
پاسخ ها
علی اصغر
| United Arab Emirates |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
همین را بگو دلیل نداره اینقدر جیغ بنفش بکشین
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
19
ما به روحانی رای دادیم واو چهار سال سکاندار این کشتی امام زمان که تخریبش کرده اند ،خواهد بود ملت از این تندرویها ضربه میخورند چقدر تخریب بیایید اگردین ندارید آزاده باشید اورا یاری کنید خراب کردن راحت است بسازید
پاسخ ها
سونیا چغندر پور
| United Arab Emirates |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عمه من بود که احمدی نژاد را تخریب میکرد
محسن از خمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
14
به نام خدا
دو تا نکته اول اینکه چرا آقای روحانی بعد از انتشار کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی جیغ بنفش سر نداد که اون رو تکذیب کند و حالا بعد از بیست سال تکذیب کرده؟.
و دوم اینکه چرا آقای حق شناس درباره فیلمی که ندیده اظهار نظر میکند بنده هم اظهار نظرشان را در مجله مثلث خواندم و هم برنامه پنج شنبه شب را دیدم موضوع آنقدر حاد نبود که شما آنرا داغ می کنید افراطی کیلویی چند به قول معروف هرکس خربزه میخورد پای لرزش هم می نشیند حالا آقای به اصطلاح روحانی تافته جدا بافته است؟ این سوال همه آنهایی است که به آقای روحانی رای داده اند و او خودش را رییس جمهورشان می خواند .جالب است ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
6
نمی شه به جای واژه مجعول "ورود کرد" چیز دیگری گذاشت. امان از مطبوعاتی ها که این واژه ها را سر زبون ها می اندازند. لااقل مثل سابق بگید: "ورود پیدا کرد" مطمئنم نویسنده نمی دونه چه قدر کاربرد این الفاظ چقدر مشمئز کننده است.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
19
12
چرا بعضیا از دیده شدن این مستند اینقد میترسن؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
17
متاسفانه علیرغم شکست های مکرر از ملت بزرگ ایران ،هنوز هم فرهنگ عقب افتاده بگم بگم از تلویزیون به اصطلاح ملی حمایت می شود .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
9
تو را به هر کسی که می پرستید در مقابل این فیلم و فیلم ها و تجمع ها و انتقاد سکوت کنید. بگذراید ازاد باشند. با این به منتقدین که هیچ به دنیا درس بدهید که یک مسلمان اعتدال گرا یعنی چه؟ درس بدهید که این نظام، نظامی بود که می خواستیم. نظامی سرشار از آزادی بیان، مهربانی و گذشت. مطمئن باشید این روش پیامبرگونه شما 4 سال نه 8 سال آینده جواب می دهد و خیلی که مخالفین را جذب خواهد کرد. تو را بخدا گوش کنید این حرف یک شهروندان عادی این مملکت است. بگذارید تحمل مخالف را تمرین کنیم. راه را تغییر این کشور هموار کنیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
15
سلام...
من نمی دونم شما یکبار هم این مستند را دیدی یا نه؟!
من نمی دونم اصلاً اهل عمل هستید یا نه فقط حرف می زنید و مانند جریانات تند چپ و راست فقط حریفتان را می خواهید از راه به در کنید حالا با هر وسیله.؟!
یکبار شد بیایید و این مستند را نقد کنید و بگویید کجایش مشکل دارد و به قول آقای لاریجانی دروغ است!!!!؟ ای اصلاً بنای اثبات هیچ چیزی در این دولت را ندارید وفقط مخالف را با انگ تندرو بدرقه می کنید؟!
هیچ دیده اید رفتارتان چقدر شبیه همان گروهیست که نقد می کنید؟!
این مستند هیچ مشکلی به نظر من نداشت و خیلی هم وزین ساخته شده بود و مخالفت های شما با آن جز تشکیک مردم و بی استدلال خواندن شما هیچ ثمره ای برایتان ندارد... عزت زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
17
نگران چی هستی، مردم حقیقت را می دانند.
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
14
تهمت نزنید ... شما هم فیلمه رو ندیدید ولی نقدش کردید در حالی که فیلمه بر اساس خاطرات جناب هاشمی در کتاب اوج دفاع بودش !!! در ثانی شما در جلسه دلواپسان یادتونه تهمت زدید به مجری برنامه تا ثریا در حالی که اون مجری سایت خبر آنلاین بودش ولی در معذرت خواهی مطلبی صادر نکردید، واقعیت اینه که شما هم چشم بسته خبر می ذارید ( می دونم نظرم رو تایید نمی کنید به خصوص قسمت آخرش رو در مورد مجری تا ثریا )
دريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
22
صدا و سيما تو بي آبرويي آب از سرش گذشته و كاراش حالت انتحاري داره. ديگه براش اهميت نداره آبرو و ساير ارزش هاي انساني.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
یکی از مسببین این فتنه انگیزی ها خود خود صدا و سیماست
bgfdg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
18
لطفا روشنگری بفرمائید کجای این مستند درست نیست
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
11
اتفاقا خوبه تا تکلیف ملت با این ها کاملا روشن بشه
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
13
20
لطفا اسم را درست بيان كنيد ايشان زاكوني هست
نه زاكاني
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
4
اینکه هی می گید توهین شده وبایدجلویش راگرفت وسازندگانش هم مجازات بشن باعث می شه مردم تحریک بشن که حتما فیلم رو ببینند و این یک نوع تبلیغات مفت و مجانی برای این فیلم است من خودم بخاطر کنجکاوی فیلم رو دیدم اگه این حاشیه ها نبود هرگز نگاه نمی کردم چون بدتر از آنچه تو فیلم اومده تو جراید منتقدین هست ولی هیچگاه وقتم رو بامطالعه اون اراجیف تلف نمی کنم
حجت
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
19
266
حتی اگر اون روحانی هم باشد گوشه ی عبای آقای روحانی می ارزد به 1000 تا امثال احمدی نژاد و زاکانی و امثالهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
احمدی نژاد و زاکانی؟؟؟
این دو تا چه ربطی به هم دارن؟؟ زاکانی که 4 سال آرامش احمدی نژاد رو توی مجلس مختل کرده بود.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اصلا از مقایست خوشم نیومد. روحانی رو با کی داری مقایسه می کن؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
17
244
این یارو مجری این برنامه کلا بدجوری روی اعصابه!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بچه زرنگیه معلومه که راه ..... رو یاد گرفته .
بد جوری هم یاد گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آی گفتی...مواجب بگیر گروه انحرافیه...نه سواد داره نه صدا داره نه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
موافقم!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
منظور شما همون زنده باد مخالف منه دیگه
بله؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
202
به نظر من قضیه مک فارلین اگه حقیقت هم داشته باشه اگه سودی برای کشور و منافع ملی بخصوص تو اون زمان جنگ داشته بوده خیلی خوب بوده... حتی اگه مذاکره با امریکا باشه برای خرید سلاح...چون ما نیاز داشتیم به سلاح و پیروزی در جنگ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر! اگر کاشتند در نیامد.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چه ایرادی داره آدم با دشمنش مذاکره کنه مگه دشمنی باید تا همیشه وجود داشته باشه.؟؟؟
به فرمایش حضرت علی ع برای آدم یک دشمن زیاد است و هزار دوست کم.
hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
13
اقای حق شناس استدلال های ضعیفی داشت و زاکانی حرف خودش رو به کرسی نشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
حق با كسي نيست كه حرفش را به كرسي بنشاند
مصطفی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
9
من نمیدونم خب کجاهاش مشکل داره؟؟؟
یه مقاله بنویسید تا روشن بشیم
بجای کمپین من سنگ پا نیستم نقد باسوادانه کنید
امان از خاطرات..
گذشته هیچگاه پاک نمیشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
12
10
با تشکر از سردار ضرغامی، از ایشان تقاضا دارم فیلم در زمینه فرهنگ انفجار و شهادت بسازند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
12
165
جالبه اگه یکی به خودشون انتقاد کنه زندانی و حتی کشته میشه ولی وقتی به نماینده اصلی مردم توهین میشه این همه هم براش وقت میزارن و طرفداری می کنن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چي شد حالا ريس جمهور شد نماينده اصلي مردم والا دوره قبل كه شما 8 دائما" به رئيس جمهور با 25ميليون راي فحش وبد وبيراه مي گفتيداون موقع نماينده اصلي مردم نبود!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
14
189
این اقای رنجبر هم اگه یادتون باشه مدتی سمتی در دولت مهر و عدالت گستر داشت و میرفت نهاد ریاست جمهوری با مشایی و احمدی نژاد شلغم آب پز میخورد و از دولت مهر و عدالت تعریف میکرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نطفش مشکل داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
13
211
اینا خودشونو بکشن باز هم از محبوبیت روحانی کم نمیشه
مردم میدونن حق با کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
روحانی محبوبیت 23 خرداد 92 را ندارد اما انصاف نیست که الآن پشتش خالی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
7
آقا اصلا مهم نیس انقدر گندشون نکنین . حتی حسه دانلودشم نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
6
افسوس به دولت که صدا و سیما اینجوری براش برنامه داره و اقایون میان می کوبن میرن. برنامه رو دیدم و واقعا افسوس خوردم. بازی دادن و مسخره کردن و اهانت کردن و مقایسه کردیم با 8 سال قبل که افسوس همچین تصویری که در اون دولت مسخره بشه با موارد متعددی که برای مسخره شدنش وجود داشت اما دیده نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
7
ماکه کنجکاو شدیم دیدیم جز اینکه روحانی رو یک تندرو در اوایل انقلاب نشان دهد و حالا به طور مرموزی میان رو شده نیست حال قضیه چیست خدا میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
6
دولت از منابع مالي و انساني كافي برخوردار است كه بتواند فيلمي در رد من روجاني هستم و توضيح و تصحيح اشكالات ان بسازد . اگر اين كار را نكرده يعني يا اين مستند را قبول دارد و يا انرا مهم نميداند و يا بهترين عكس العمل را در بي توجهي به ان ميداند . به هر حال تيم تبليغاتي دولت در اين چند ماه ضعيف عمل كرده است .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
36
روز24 خرداد فردی که من بهش رای دادم به نحو معجزه آسایی با بیش از پنجاه درصد ازمجموع آرا درمیان چندین کاندیدای دیگر که درآن آشفته بازار اقتصادی کشوربا دست پرو با وعده های زیبا ورنگینی هم پابه عرصه گذاشته بودندبعنوان رئیس جمهور کشورم انتخاب شد.از آنروز دلواپسیهای من وبسیاری دیگر از مردم کشورم بسیار کمتر شد.خواسته ام از شهدا(جهان آرا وپلارک وشهید فهمیده) برآورده شد ودر دور اول کار تمام شد.رئیس جمهور منتخبم آن عزیز اکثریت ملت ایران برای خدمت به مردم وکشور حتی حاضر نشد از تمام وقت قانونیه خود برای معرفی وزرا استفاده کندووزرای انتخابی خود را به مجلس معرفی کرد.پیش بینیها درست بود.دقیقا روی همان وزرایی حساسیت نشان داده شد که مردم دوستشان داشتند.نجفی،زنگنه،میلی منفرد که البته زنگنه الحمدالله رب العالمین توانست از خان مجلس عبورکند.من دیگر آنچنان دلواپس نیستم چون رئیس جمهورم گرسنه قدرت نیست.محال اندیش نیست تا ملت را به دردسر بیندازد.به ضعف باصره وثقل سامعه برای دیدن وشنیدن مشکلات عظیم مردم وکشور مبتلا نیست.آمده است تا به آب وهوای بشدت کویری فرهنگ وسیاست واقتصاد کشور اعتدال بهاری بخشد.در عین جسوری صبور است ودر عین صبوری در دفاع از حقوق شهروندی ملت جسور است.برق عشق به ملت در چشمانش برق میزند.منتقدان ومخالفانش اکثر اوقات بی انصاف هستند وبشدت به ماکیاولیسم سیاسی معتقد.هشت سال که کشور در بحران واسترس غوطه میخورد چشمان خود بسته بودند وزبانهادرکام کشیده بودند و اجازه انتقاد به معترضان به هفت برابر شدن بنزین از 100تومان به هفتصدتومان و بیش ازیکچهارم شدن ارزش پول ملی از 800تومان به 3700تومان وهفت تاهشت برابر شدن قیمت سکه از 120هزارتومان به بیش از یک میلیون تومان وشش تاهفت برابر شدن قیمت اقلام غذایی نمیدادند ولی اعتراض وانتقاد وتمسخر به افزایش سی تا پنجاه درصدیه قیمت بنزین وگاز وگازوئیل وبرق را حق خود میدانندوکوچکترین اعتراض دولت را به آنرا نداشتن آزادی بیان.رئیس جمهور من صحبت از خدشه دار شدن کرامت انسانی بوسیله طرحهایی مثل گشت ارشاد میکندولی فردای آنروز هجمه ها به آن آغاز میشود وبسیج شهرداری تهران!!!شهر را پوسترباران با عکسهای شهید عزیز علی خلیلی میکند وشعارهای تحریک آمیزی باعنوان نگذاشتن خشکیدن غیرت درشهر واز این حرفها میکند.علیه بیحجابی تظاهرات راه میاندازند ویادشان رفته که مردم انقلاب کرند که آزاد باشند واصولا یکی از شعارهای اصلی انقلاب آزادی بود واساسا تادوسال بعد از انقلاب حجاب داشتن یا نداشتن به انتخاب اشخاص آزاد بود.صداوسیمای من که با پول بیت المال کسانی اداره میشود که حداقل پنجاه درصدشان با سیاستهای دولت اعلام موافقت کرده اند مجریهای خود را آماده باش برای پیگیری شعارهای دولت میکند وانواع اقسام خط ونشانها وتوهینهارو هم در لفافه طنز بوسیله گزارشگران خوش نمکش که شدیدا سعی در تقلید از دلاوری مجری سابق بیست وسی دارند نثار دولت وآیت الله هاشمی میکنند.حتی اعتراض به حجاب طرح کارتون زیبای خفته در روی جلد کتاب کودکان درنمایشگاه کتاب از چشمان مجری وظیفه شناس صداوسیما دورنمانده.برای دستاورد بزرگ رئیس جمهور محبوب کشورم یعنی توافق ژنو که حقیقتا بهترین خبر برای مردم ایران در ده سال اخیر بود همایش دلواپسیم برگزار میکنند وصداوسیمای آقای ضرغامی در قالب برنامه بیست وسی دولتمردان را نصیحت میکند که چرا درهمایشی که دولت قانونی کشور درآن حتی تهدید به شورش شده بود دیپلماتهای دولت حضور پیدا نکردند تا بلکه کمی از دلواپسی این دلواپسان عزیز کم کند.با سیاستهای غلط خارجی خود اجماع جهانی علیه مردم وکشور درست کردند دم از عزت ملی میزنند.برای از دست ندادن یک سفر ده پانزده روزه به اروپا تن به انگشت نگاری میدهند ولی دم از عزت ملی میزنندباپوستروشهار به بهانه بدحجابی جوانان را تهدید میکنند آنموقع دم از وحدت وعزت ملی میزنند.مدیرانشان با پول بیت المال سر از کاندا در می آورند آنموقع دم از عزت ملی میزنند.مردم را بخاطر سهل انگاری در جلوگیری از وضع تحریمها آوراه این داروخانه وآن داروخانه میکنند آنموقع دم از عزت ملی میزنند.هوای شهررا بخاطر تحریمها وتولید بنزینهای پتروشیمی مه آلود ودودآلود میکنند آنموقع دم از عزت ملی میزنند.ارزش پول کشور را با سیاستهای اقتصادی خود در دنیا رتبه آخر میکنند آنموقع دم از عزت ملی میزنند.بخاطر اوضاع اجتماعی واقتصادی مردم کشور را حتی با قبول خطرات مهاجرت غیرقانونی خوراک کوسه ها وطوفانهای دریایی میکنندحتی از افغانیها وعراقیها بیشترآنموقع دم از عزت ملی میزنند ومیگویند توافق ژنو ضعیف بوده!!!ودر حد انتظارات مانبوده!!!بله درسته "من روحانی هستم"عزیز ملت ایران،مشغول آواربرداری از ویرانیهای ایجادشده در هشت سال دولت محبوب صداوسیما ومحبوب جبهه پایداری ورهپویان انقلاب اسلامی.بله "من روحانی هستم"هشت ماه است رئیس جمهورم.اسب سرکش قیمت ارز ومسکن ومواد غذایی وهزینه های سلامت مردم را در این هشت ماه رام کردم.طرح بیمه سلامت به ملت ایران ارائه کردم.هوای پاک برای مردم ایران آوردم.هامون حالا آب دارد.یکی از بهترین مدیران کشور را (کلانتری)مسول احیای دریاچه ارومیه کردم.از فیلترینگ واتس آپ با اقتدار جلوگیری کردم.کارها ووعده های زیادی برای به ثمر رساندن پیش رو دارم.مطبوعات آزاد،رفع حصر،رونق تولید،آزادی نشر واندیشه،تک نرخی کردن نرخ ارز،رونق بورس،قطع کردن دست غارتگران از بیت المال مسلمین،ایجادامید وجلوگیری از سیل مهاجرت کور ایرانیان به خارج از کشور،بازگرداندن تاحد امکان ایرانیان کوچ کرده به وطن واستفاده از پتانسیل آنان،نجات محیط زیست کشور.برداشتن تحریمهای ظالمانه تحمیل شده از طرف کشورهای زورگو از گرده مردمم."من روحانی هستم"با بیلبورد،باپوستر،باسخنرانی،باهمایش،باتجمعات خودجوش باگزارش خبری جلوی پایم سنگ نیندازید.این خواسته ملت است.خواسته مردم برچیدن بساط نیروهای خودسر است که علنا وتوهین آمیز جلوی خواسته ورای ومنتخب مردم می ایستند.مردم دلواپسند."من روحانی هستم"بگذارید به آوار برداری خرابیهای هشت سال دولت محبئبتان ادامه دهم بعد صحبت میکنیم.خدایا به حقیقت امام زمان(عج)خودت به این مرد دوست داشتنی وعزیز ملت ایران کمک کن.والسلام

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
عالی بود هموطن ... حرف دل ملت رو یکجا بیان کردی برایت آرزوی بهترینها رو دارم ... انتخاب جان این کامنت ارزش اینو داره که با ویرایشی اندک به یک مقاله تبدیل بشه .
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
12
ریاست محترم جمهور
با سلام و تحیات الهی
جناب روحانی ، مردم ایران رئیس جمهور مردمی انتخاب کرده اند تا در برابر یه مشت افسار کسیخته ایساتده تا گرد و غبار 8 سال حقارت را از چهره هایشان بزداید. واقعا" تا کجا اجازه ی این همه بی حرمتی را به ایشان می دهید؟
ریاست محترم جمهور، آستانه ی تحمل مردم به تار مویی بسته است.........
پاسخ ها
داریوش خوش گوش
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
معلومه آب زرشک احتیاج داری
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
11
البته آقای حق شناس تنها حامی دولت نیست که ندیده درمورد فیلم "من روحانی هستم" نظر داده.
نمونه اش آقای علی جنتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
11
21
روحانی دوستت دارم
پاسخ ها
قمر تاج خانوم
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
من بیشتر
ایران اباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
14
من که برنامه رودیدم دوبه یک بود آقای رنجبر هم همصدا با اقای زاکانی بود فقط می تونم برای این آقایان مقدس نما ابزار تاسف بکنم
پاسخ ها
کامبیر سماور ساز
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ابراز بکن وگرنه از قصه میچایی
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
10
آقای روحانی باید بداند که افراط در اعتدال کمک به افراطیونه
گاهی اوقات باید محکم ایستاد
پاسخ ها
کریم شیره ای
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
باژم احشنت !
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
12
14
در مقابل افراطیون میایستیم واز روحانی حمایت میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
12
یادمون نره روحانی خوب بلده کی،کجا وچطور جواب بده.حساسیت جامعه که به اوج خودش برسه پاسخ روحانی برسر منتقدین دولت طوری آوارمیشه که نتونن اززیرش دربیان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
16
ای کاسبان تحریم بهتره فکر یه شغل جدید باشین
پاسخ ها
نوروز سبیل
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه که جناب روحانی اومد و تحریم هارا ورداشت و نون مارو آجر کرد داداش کاسبی بهتر تر شده والله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ببخشید که روحانی نمیتونه معجزه کنه
بهتر نشده ولی حداقل بدتر نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
14
من نمیدونم چرا این ضرغامی رو عوضش نمیکنن!
کلا گند زده به صدا و سیما !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
11
من فکر میکنم ماجرای حملات شدید چند وقت اخیر به دولت این است که فرصت طلبان افراطی بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی و دلخوری نسبی مردم از دولت فضا را برای کوبیدن و ضربه فنی کردن روحانی مناسب دیده اند.
پاسخ ها
چموش
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خوب شد که یکی اعتراف کرد که دولت گند زد
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
10
این موضوعات درس عبرتی برای مصطفی فقیهی است که هرچه در مقابل این تندروان و متحجران عقب نشینی کنیم بیشتر دور بر می دارند. باید علی وار و همانطور که خود آن حضرت (ع) فرمود سر فتنه را کوبید و چشم (صدا و سیما) را کورد کرد . اما در میانه این عبارت صدا و سیمای جمهوری اسلامی رو خوب اومدی !
پاسخ ها
کریم شیره ای
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
احشنت ! منم میام ولی جلو نمیام عقب وامیشتم شمارا تشویق میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
12
هدف اصلی این فیلم جداسازی بدنه اجتماعی دولت از رئیس جمهور می باشد.
پاسخ ها
سوفیا خله
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
قبول نیست تو قبلٱ قیلم را حتمٱ دیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
10
سيما خودشو جلو مردم خراب كرد
بسيجي اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
14
رئيس محترم رسانه ميلي!
متاسفم كه اين رسانه شده جولانگاه شركتهاي تبليغاتي وعيله شعور عمومي دارد تلبيغ ميكند.
متاسفم از اينكه خيلي عقبتر از سطح اطلاعات عمومي حركت مي كنيد.
وقتي از طراح سالهاي سياهي تجليل كرديد آيا به مردم اهانت نكردين؟
بدانيد كه قرن ما قرن اطلاعات است و مسير اطلاعات تنها تلويزيون شما نيست .
بدانيد يه چيزي اومده به نام تكنولوژي اطلاعات وهيچ چيز نميتواند مانع اون باشه، حتي خود!
اگر به شعور مردم احترام نگذاريد از سايرمنابع اطلاعاتي تغذيه خواهند كرد ، به همين راحتي وبعد بينندگان شما كم مي شوند وكسي هزينه براي تبليغات نخواهد داد!!
پاسخ ها
بسیچی معمولی
| United Arab Emirates |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نداشینم همچین چیزی اصلاح طلبش را از کجا آوردی بسیچ جای سیاسی کاری و باند بازی نیست که بسیچی اصلاح طلب داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
9
دوست با سوادم

"مثلث" مال زاكاني نيست
"پنجره" مال زاكاني هست!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
همه چيز مال اينهاست.خوشبينم روزي فيلم دلواپسان ساخته شه.چه شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
11
بالاخره کی دروغ گفته ؟
روحانی یا هاشمی ؟؟
پاسخ ها
سعید
| United States of America |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
احمدی نژاد و مشایی و زاکانی و حسینیان و رسایی و کوچیکف و غلامعلی
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
11
8
به نظر من دولت محبوب داره کار درستی میکنه. چرا که جواب ابلهان خاموشی است.
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
9
انتخابی ها !!! شما با همین سعه ی صدر و توهم توطئه دم از تلویزیون خصوصی می زنید ؟؟؟ اولا که فیلم کوتاه نیست و یک مستند 50 دقیقه ای است. ثانیا بیشتر طرفدران دولت ندیده دارند این مستند را می کوبند. واقعا خیلی زشته شما دارید از چی دفاع می کنید؟ تازه دکتر حق شناس یکی از باسوادترین و با تجربه ترین های جبهه ی اعتداله ولی واقعا کم آورده بود جلوی زاکانی. چرا طرفداران دولت این قدر دارند بد عمل می کنند ؟؟؟؟؟
رسواگر اقليت ناچيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
6
آقا چرا اينقدر نگران ساختن اين فيلمها هستيد؟ اصلا اهميت نديد!! فکر ميکنيدچه چيزي رو اين جماعت تندرو تغيير ميدن؟ اينهمه هجمه به خاتمي اون رو نزد ما عزيز تر کرده، به کوري چشم بدخواهان روحاني رو ما با همه سوابقش قبول داريم پس نگران چي هستيم؟ بگذاريد انقدر فيلم بسازن تا به قول اربابشون فيلمدونيشون پاره بشه، اين فيلمها و شبنامه ها و روزنامه ها و تريبونها فقط خوراک پا منبري هاي خودشونه و هيچ چيزي رو در ذهن و و دل ما تغيير تميده، يا علي.
پاسخ ها
چموش
| United Arab Emirates |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
راست میگه اهمیت ندین مگر در توزیع کلا گند زدید کسی کاری کرد
جواد
|
Finland
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
10
8
اقای روحانی اینکه این افراد به شما حمله می کنند نشانه حقانیت شماست
اینها روزی ان مرد رفته را علم کردند ولی تاریخ پاسخشان را داد
تاریخ انها را فراموش میکند
انها که با مردم نیستند هرگز نمی مانند
ایوانی کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
13
با تمام احترامی که برای خاتمی عزیز قائلم ،جناب روحانی لطفا در مقابل این کاسبان تحریم رانده شده مردم مدارا جایز نیست .پشتیبان شما و اصلاحات هستیم تا نفس آخر قاطعانه از خود ودولت دفاع نمایید
پاسخ ها
علی اصغر
| United Arab Emirates |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
به این میگن پاچه خاری تمیز
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
7
هیچ وقت مناظره زاکانی با جواد اطاعت یادم نمیره.زاکانی نمیدونست در جواب صحبتهای منطقی وکوبنده اطاغت چی بگه.به نظر من اشخاصی مانند حق ناس که قدرت بیان خوبی ندارند چرا حضور در این مناظره ها را که هدفش از پیش مشخصه قبول میکنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
6
به نظر من مردم در 24 خرداد 92 جواب این اقلیت را داه اند و لازم نیست دولت برای پاسخگویی به آنها وقت و هزینه صرف کند بلکه باید دولت در چهار چوب برنامه های دکتر روحانی اهداف خود را دنبال کند کسی برای چنین فیلم هایی تره را خرد نخواهد کرد مردم پشت سر دولت تدبیر و امید هستند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
12
من فکر میکنم سیاست صبر وعدم پاسخگویی آقای روحانی این گروهک را بیشتر عصبانی کرده است ؛ چون خداوند میفرماید " وقتی جاهلان شما را مورد خطاب قراردادند در پاسخ آنها بگوئید ســــــــــلام"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
15
11
روحانی اگه 18 میلیون رای داشته تا حالا شده 8 میلیون
نه بخاطر فیلم یا بدگویی اصول گراها از دولت

بلکه بخاطر وضعیت اقتصادی که قادر به درست کردنش نیست

مردم اگر بدونن احمدی نژاد با اون کارنامه افتضاحش حداقل بتونه اقتصاد رو درست کنه بازهم بهش رای میدن

کلا با این وضعیت درست نشدنی اقتصاد و انحصار اقتصادی دولت و ادامه ی گرونی ها ، خیلی هنر میخواد که روحانی 3 سال دیگه هم در بیاد

آدم گشنه روحانی و احمدی نژاد سرش نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
روحانی نمیتونه معجزه کنه برادر ما حداقل به این دلمون خوشه که دیگه رئیس جمهورمون فحش نمیده
دست از سر ما برداريد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
7
آقاي انتخاب آقاي فرارو آقاي عصر ايران آقاي دولت آقاي مسئولين آقاي ملت آقااااااااااااا زوره ما نخواهيم بريم بهشت کي رو بايد ببينيم؟؟؟؟ تو اين دنيا به اندازه کافي از شما جماعت بي منطق تندرو به والله کشيديم داريم دق ميکنيم از دست شما، آقا ما باشما نخواهيم بيائيم بهشت چه خاکي به سرمون بريزيم؟ آخه بيائيم اونجا که باز گير شما ميافتيم!!! بازم صبح تا شب راهپيمائي بازم صبح تا شب ناله و ... بابا بسه ما آرامش و آسايش ميخواهيم!!! شما که همه رو از ما گرفتين ديگه چي ميخواين؟؟؟ آقا مگه دين اسلام فقط حجابه؟؟؟؟ مگه تو قرآن خدا فقط راجب حجاب گفته؟؟؟ مگه راجب غيبت و دروغ و اختلاس و حيف و ميل اموال عمومي و ربا و ريا و رانت و خوردن حق بندگان خدا و تهمت به بندگان خدا و .... گفته نشده؟؟؟؟ چرا با دين خدا بازي سياسي و ابزاري ميکنيد؟؟؟؟ چرا براي قدرت و از دست ندادن صندلي هاي دنيائيتون عوامفريبي ميکنيد؟؟؟؟ بابا دنيا مارو از ما گرفتيد به والله گرفتيد به قرآن گرفتيد خودتون رو به کوچه ... چپ نزنيد لااقل به دين ما رحم کنيد اونو ازما نگيريد ديگه بسه.
پاسخ ها
علی اصغر
| United Arab Emirates |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بازم خاله بازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
4
تقصیر خود جناب روحانیه
تا زمانی که با این افراد متصل به باندهای عظیم قدرت و ثروت برخوردی حداقل زبانی نکنه و پشت مردم و کسانی که زمینه به قدرت رسیدن ایشونو فراهم کردن ، خالی بکنه.همین وضع ادامه پیدا خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
2
10
ابهام باعث ايجاد توجه مي شود. لطفا اين فيلم را از تلويزيون پخش كنيد و قضاوت را به مردم واگذار كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
5
ما هنوز در فکریم که این همه دلواپس قبلا کجا بودن ما یکبار در مورد بابک زنجای و وزیر نفت سابق دلواپس بودن ، در مورد اوضاع اقتصادی..اما به نظر من لازم در یک ماه ایند جواب محکمی به دلواپسان داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
7
اینکه صدا و سیما از روحانی بد بگه باعث افزایش محبوبیت اون میشه وگرنه الان باید جلیلی رییس جمهور بود
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
4
جالبه که این جماعت این همه ادعای ولایت مداری دارند اما بازی سیاسی که شروع میشه با وجود تاکید مقام رهبری بر حمایت از دولت، این همه توهین و تهمت و افترا به کار می برن تا شاید از محبوبیت روحانی و دولت به نفع خودشون کم کنن.
درود بر روحانی که جواب اینها رو هم نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
5
من اين مناظره رو ديدم. نظر شما رو در مورد حق شناس رد نمي كنم ولي خودم به اين نتيجه رسيده بودم كه حق شناس جرأت حرف زدن نداشت. خيلي ملاحظه مي كرد و دقايق پاياني با همكاري مجري و زاكاني تقريبا به ضرر روحاني تمام شد!
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
5
دفاع از این فیلم کجا و کشته شدن وبلاگ نویس کجا.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
6
انشاءالله رسانه ملی هر چه زودتراز دست ضرغامی ویار غار هایش خارج شده و از این بازیهای سخیف و نخ نما دست بردارد و بیش از این به شعور مردم توهین نکنند.
حاتم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
6
مجله زاکانی مثلث نبوده و نیست یه خوردم تحقیق بخدا بد نمیشه قول میدم شما اصلا فیلما ندید بعد دربارش کتابها مبی نویسید اگه همه تحقیقاتون همین باشه که وای به حاله..... مستند کاملا مستند حرف میزنه شما یه مطلب غیر مستند نمی بینید حالا شما نمیخوایید قبول کنید اون بحث جداس
حسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
11
10
دلواپسان شکست خورده بدانند....

ما روحانی هستیم ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
الله اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
8
هر وقت زاکانی پیدایش می شود، بازتاب های عصبی و عجولانهو استرسی شما خنده را بر لب آدم می نشاند. 3-0 باختید. برای تحقیر دولت این ارنج خیلی خوب بود. هرچند قویا معتقدم همه طرفدران دولت از هیمن ضعف و بی سوادی رنج می برند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
5
والا اینا اینقدر منسجم عمل میکنن و نفوذ دارن که سایت الف مطلبی رو با عنوان من روحانی نیستم که به نقد این مستند پرداخته بود رو از رو سایتش حذف کرد.
مسعود
|
Germany
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
4
دقت كرديد هميشه اين برنامه ديروز امروز فردا طوري تنظيم مي شه كه سخن پاياني بيفته براي فرد اصولگرا؟!
ع الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
7
اون قسمت مناظره که آقای زاکانی گفت چرا رئیس جمهور ما را بی سواد نام برده خیلی جالب دو. آقای حق شناس در جواب گفت: منظور رئیس جمهور به اون تعداد نماینده بود که پای یک نامه که در اون بجای NPT به فارسی نوشتن ام پی تی رو امضا کردند.
آقای زاکانی کم اورد و گفت چرا اهانت می کنین.
خیلی لذت بردم
حميد
|
Germany
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
6
مگر رهبري در ابتداي شروع به كار اين دولت نگفت همه و تاكيد مي كنم همه ارگانها و نهادها و افراد بايد به اين دولت كمك كنند؟! باز هم برگ سياه ديگري در كارنامه مدعين دروغين ولايتمداري افزوده شد.
سیاری
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
4
آقای دارابی، پورحسین و تیم تندرو در معاونت سیما که عرصه را بر نیروهای سازمان نیز تنگ کرده اند در زمان آقای احمدی نژاد لب خندزنان بیت المال را هدر دادند و در این دولت چون دستشان از بیت المال کوتاه است حملات شدیدی را آغاز خواهند کرد. منتظر حملا شدیدتر از آقای دارابی و تیمش به دولت، پس از ماه رمضان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
5
دولت بايد فقط از كار اونها (مسكن مهرشان ) فيلم بسازد كار اونها ساخته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
4
آقايون رهاشون كنيد هرچقدر كه ميخوان دست و پا بزنند آخه كي برنامه هاي تلويزيون رو ميبينه،من كه طرفدار پخش مستقيم فوتبال هستم بعضي وقتا با اكراه فوتبال ميبينم (چون زير نويس ها و تبليغات قبل و بعدش تنفر آميزه)چه برسه به برنامه هايي مثل "ديروز پريروز پس پريروز".
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5
5
دوست با سوادم

"مثلث" مال زاكاني نيست
"پنجره" مال زاكاني هست!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
7
ضرغامی تی وی فکر می کنه روی چند درصد از افکارعمومی جامعه تاثیر داره هنوز که هنوزه متوجه عدم اعتماد اکثر مردم به این رسانه میلی نشده
shady
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
6
از آقای روحانی انتظار داریم ما را از شر ضرغامی خلاص کند.... صدا و سیما نباید دست تندروها باشد
نباتلخ
|
Germany
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
11
والله ما فیلم رو دیدیم و هیچ توهین و خلاف واقعی علیه رئیس جمهور ندیدیم...
میشه لطفا انتخاب بفرماید دقیقا کدام قسمت از فیلم اهانت و تخریب رئیس جمهور و خلاف واقع است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
انتخاب وقتی برا جواب دادن به سوال تو نداره جوابت را در انتخابت مجلس میگیری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
5
با دوستانی که نوشتند چرا آقای روحانی جواب اینها را نمی دهد مخالفم. اتفاقا کم محل دادن به اینها بیشتر از هر چیز برایشان سوزش آور است. رفتند فیلم ساختند هزینه کردند وقت گذاشتند و ..... ولی هیچ کس تحویل نگرفت که شما ........ کی هستید
احمدرضا
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
6
صدا و سیما هم مثلا زیرکانه این فیلم مزخرف رو تبلیغ می کنه و نمایش میده!!
ایوب آرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
4
آخه تو دنیا کم دشمن داریم که خودیها وخودی نماها با پسوپیش کردن الفاظ شخصیت ی انسان برگزیده ملت رو زیر سوال ببرند ...که چی بشه روحانی روحانیی است که مردم بادر نظر گرفتن همه گذشته اش به او رای دادند.دیگه نیاز به تعریف اینچنینی ازاین مدل دلسوزنماها ندارد.خداروزیتونوجای دیگه حواله کنه
عباس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
4
این دولت واقعا نمی داند که این کارهای صدا وسیما برنامهریزی شده برای ضعیف کردن دولت و زیر سوال بردن ان است
مسعود
|
Germany
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
4
منتقدان امروز دولت همان جماعت اقليت جبهه پايداري هستند كه حتي در جناح اصولگرا هم در اقليت هستند. واقعا بايد از بزرگاني چون لاريجاني. محسن رضايي و قاليباف تشكر كرد كه علي رغم رقيب بودن براي رييس جمهور فعلي. كار درست را كردند و واقع نگري كردند و در اين شرايط حساس كشور در زمينه هاي اقتصاد و مذاكرات خارجي. از مذاكره كنندگان ايراني حمايت كردند همانگونه كه رهبري مذاكره كنندگان را تاييد كرده اند و فرزندان انقلاب خوانده اند. اتفاقا اين انتقادهاي غيرسازنده و خارج از منطق اثبات ديگري بر ادعاي دروغين مدعيان ولايتمداري است. بزرگان اصولگرا بايد جريان اصولگرايي را كه در چند سال اخير متاسفانه ضربه خورده است از انحراف و متشبث شدن به انحرافات فكري و سياسي و اقتصادي دور كرده و بار ديگر جريان اصيل اصولگرايي را كه باز هم متاسفانه توسط جرياني اقليت و منفعت طلب به نام دفاع از مقدسات و عدالت و ... مصادره شده است نجات دهند. البته آقاي روحاني با جريان ميانه روي اصولگرا هيچ مشكلي ندارد و حتي همسو است كما اينكه جناب اسماعيلي را كه مشاور آقاي قاليباف در انتخابات بودند به قلب رسانه اي دولت منتقل كردند كه در دولتهاي جمهوري اسلامي كم سابقه است. آقاي روحاني حتي با نقد غيرسازنده و غيرمنطقي نيز مشكلي ندارد فقط مي گويد بدون توهين باشد بعد با شناسنامه خود صحبت كنند نه از طرف همه ملت ايران و بگويند ملت اين را مي خواهد آن را نمي خواهد و چه و چه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
5
فعلن که این روزا صدا و سیما با این مستند بهانه ای پیدا کرده واسه کوبیدن ایت الله
mpt
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
7
ای کاش علت کوتاه آمدن دولت و حامیان دولت در برابر مافیای خبر را می فهمیدیم.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
6
من که طرفدارروحانی ودولتم،اصلاً فیلم توهین آمیزرانگاه نمی کنم حالاهرچه قدرمی خواهند برایش تبلیغ کنند.خیلی ها هم مثل من همین کاررامی کنند. بازندگان برای خودشان ساخته اند وخودشان هم بادیدنش لذت می برند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
8
جوری اقای زاکانی می فرمود در حق سازنده جفا شده که ادم گریه اش می گرفت.
علیه شخص رییس جمهور انواع اتهامات را در 57 دقیقه ساخته و مدعی هستند با استناد به خاطرات اقای هاشمی بوده .
اقای هاشمی خیلی چیزهای دیگر در خاطراتشان گفته اند انها را هم استناد و فیلم کنید ایا کل سوابق دکتر روحانی 57 دقیقا بوده در بعد انقلاب؟
اقدامات ایشان در گاز انبری اقدام نکردن در سال 78 که ایشان در مناظره گفتند را هم نشان بدهید .
فیلم را همگی ببینید تا تاريخ روایی را یاد بگیرید.
در دوران اصلاحات که ایشان رییس شورای عالی امنیت ملی بودند بسیار فضا مناسب بود و نگاه امنیتی اصلا به مسایل نبود.
با سواد
|
Germany
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
12
کلا ما علاق نداریم تولیدات آقای زاکانی و رفقا رو ببینیم ندیده میدونیم چیه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
پس نظر نده بهتره چون سبک میشی
Admin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
6
اتفاقا در زمان پخش این برنامه هم سوالی که ذهنم را مشغول کرده بود این بود که چرا از جریان حامی دولت نفر دست چندم و غیر مطلع را دعوت کرده اند و از جریان مخالف سردسته ی مخالفین را؟!
بی انصافی تا این حد؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
15
من بعنوان کسیکه به آقای روحانی رای داده با دیدن فیلم ارادتم به ایشان بیشتر شد. با تشکر از دوستان دلواپس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
6
صداسیما به دو دلیل با این دولت زاویه داره 1- این دولت اعتدال گراست و مقام های ارشد صداسیما از تندروترین ،تندروهای جناح راست هستند2- دولت به خاطر گرفتن زمین های نمایشگاه بین المللی از صداسیما که میلیاردها تومان میارزید مورد غضب مسئولین صداسیما هاست .... نتیجه اینکه همان بلای که احمدی نژاد سر مملکت آورد با لجبازی ،صداسیما هم در عرصه هنری و فرهنگی کشور میاورد
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
11
19
آقای زاکانی ، ما میدونیم جیره سالیانه میلیاردی نشریه شما با رفتن احمدی نژاد قطع شده و شما ناراحت هستید.
جنا زاکانی جیر خوار ، تک تک این مردم مظلوم سر پل صراط منتظر شما خواهند بود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
7
هیچ توجه کردین هر موقع یکی از اختلاس ها ( و اخیرا اختلاس مربوط به کارت سوخت ) رو می شه اینها یک واکنشی نشون می دن؟ مثل یک مریض که دست به زخمش می زنی دادش در می آد . وقتی اینها عصبی می شوند نشان از اینه که دولت راهش درسته . اما دولت باید یک تو دهنی محکم به اینها بزند چون مدارا با اینها آن ها را طلبکار می کند . ما هم در انتخابات مجلسین شورا و خبرگان تکلیف آنها را روشن می کنیم .
سعید
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
11
حماقت این افراد از اونجایی شروع میشه ک فکر میکنند مردم از راهی ک امدند برمیگردند من از همین الان دارم میگم برای دور بعد باز هم ب اقای روحانی رای میدم چرا چونکه ایشان حداقل جنجال براه نمیاندازند دروغ هاله نور نمیگوید تحریم ها را کاغذ پاره نمیخواند ب هولوکاست ک برای ما هیچ منفعتی ندارد کاری ندارد سعی دارد با دنیا رابطه مناسبتری داشته باشند اقتصاد از اولویتهای ایشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
13
صدا و سیما را گروهک پایداری اشغال کرده است. اقای ضرغامی بیدار شو در این 8 سالی که بودی صدا و سیما را مال خود کردند. در این روزهای آخر ریاستت نفرین مردم برای خودت خریداری نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
5
آقای شما هم یه فیلم بسازید یا یه سریال طولانی از ماجراهای آقاسی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
9
17
تحرکات صدا وسيما از هر دشمنی خطرناکتر است، عامل اصلی بدبختی های کشور همین صداوسيما ست،به مردم حق میدهم که ماهواره نگاه کنند، اگرشبکه خارجی واقعیت را نگوید ایرادی نیست ولی صداوسيما که عمدا ... میگوید دیگر قابل اعتماد نیست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
10
مردم هر چی رسانه میلی بگه عکسشو انجام میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
2
2
حالانگفتید روحانی هست یا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
11
افطراتی، بیسواد، جنگ طلب،بی شناسنامه و ....
یعنی کسی که از روحانی انتقاد کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
5
بعيده تلوزيون ضرغامي تعدادمخاطب دندانگيري داشته باشه
ولي بهرحال بخاطر عملكردعصبي وناشيانه نتيجه مثبتي حاصل ميشه!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
7
10
انتخاب جان منتشر کن لطفا
آقا با عرض احترام وادب، شدیدا دلم می خواد کفن بپوشم و مملکت رو از لوث وجود یه عده مفت خور جیره خوار پاک کنم!!!
ما کار می کنیم،حقوق می گیریم، حلال، بخورو نمیر، جوونی و آرزوهامون به فنا رفت!
جماعت دلواپس خوب می دونیم شما هم حقوق می گیرید، کارت بانکی دارید که حقوقتونو میریزن توش! درست مثل ما، ولی تفاوت هست بین حقوق ما و حقوق شما!!!!
8 سال چپاول کردید و زدید و خوردید و بردید، مملکت و ملت رو به خاک سیاه نشوندید، ببندید! سکوت کنید و مطمئن باشید ما هم خوب بلدیم کفن بپوشیم! نه واسه اینکه از دیوار سفارت کشورای مترقی بالا بریم! برای پاک کردن خاک ایران از وجود ناپاکانی که این ملت مظلوم رو به خاک سیاه نشوندن،
دوستان، اکثریت مطلق جامعه، کسایی که حرف حقیر رو درک می کنید، باید یک بار و برای همیشه راهپیمایی کنیم و بگیم چی میخوایم! اینا باید تعداد و قدرت ما رو ببینن.
ارادتمند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ولی به ما که مجوز نمی دهند!!!!
محمدعرفان
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
6
محض اطلاع
مثلث برای زاکانی نیست
پنجره تحت نظرشه

توهم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
1
اتفاقا حق شناس فوق العاده بود و حرف دل مارو زد
بخصوص وقتی گفت شما کلا 4 میلیون هستید و خودتونو نماینده کل ملت میدونید! در حالی که آقای روحانی 18.5 میلیون رای داشت!
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
5
3
صدا وسیما متعلق به ملت است نه هیچ گروه یا حزبی . من با دیدن بعضی کارهای صدا و سیما دیگر به صداقت آن شک دارم و اعتماد خود را از دست داده ام لذا امیدوارم خلاف آن برای جلب اعتماد امثال من ثابت شود.
الی 19 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
5
4
لطفا ی مستند هم از بخوربخورهای سه هزار میلیاردی بسازن تا بالاخره بفهمیم کی برد کی خورد کجا رفت اینهمه مال مردم.کاش از ماجرای بیمه و هزارتا کوفتو زهر مار دیگه هم مستند بسازن حتی شده پنج دقیقه......کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
7
مگه هنوز کسیم هست که رسانه میلی رو ببینه؟؟؟
یاسین حکمت علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
8
حداقل یک اشکال منطقی از این مستند بگیرید ما هم توجیه شیم!!!!!!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
3
کلید مذاکرات مک فارلین را چه کسی زد؟/ آیا امام، هاشمی را در این ماجرا مورد بازخواست قراردادند؟/ چرا گفتگوها شکست خورد؟
دوستان این خبر که انتخاب زده را مطالعه کنن حقایق روشن میشه
نظرات بینندگان