arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

مجموعه استفتائات اعتکاف آیت الله شبیری زنجانی منتشر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب و نزدیک شدن ایام اعتکاف، مجموعه استفتائات اعتکاف بر اساس فتاوای  آیت الله شبیری زنجانی دامت برکاته در تارنمای اطلاع رسانی این مرجع عالی قدر منتشر شد.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله شبیری زنجانی، مسئول هیأت استفتاء آیت الله شبیری زنجانی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه در واقع یک بانک اطلاعات جامع از سوالهای رایج و مورد ابتلای مومنین در موضوع اعتکاف است. این سوالها از میان مجموعه استفتائات پرسیده شده از معظم له در طول سالیان گذشته و مجموعه استفتائات سایر مراکز، استخراج و پاسخ داده شده و پس از تایید نهایی توسط مرجع عالی قدر، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ایشان افزود: این مجموعه شامل 135 سوال می باشد که مجموعه سوالها در عنوانهای جداگانه انتشار یافته تا به راحتی در دسترس عموم مومنین خداجوی معتکف و مراکز برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قرارگیرد. با توجه به گستره و تنوع سوالات این مجموعه،پیش بینی می شود سوالات رایج و عمومی معتکفین مطرح و پاسخ درخور آن درج شده باشد،اما در صورتی که مساله ای غیر از مسائل مطرح شده پیش آید، دفتر استفتائات در کمترین زمان ممکن به سوالهای ارسال شده از طریق سامانه الکترونیکی پاسخ خواهد داد.

نظرات بینندگان