arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

اعتراض 40 نماینده مجلس به لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در بروجرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر کشور که به امضای 40 نماینده مجلس شورای اسلامی رسید به لغو سخنرانی سید حسن خمینی در شهرستان بروجرد اعتراض کرد.

به گزارش مهر، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در حال جمع آوری امضا برای تذکر به وزیر کشور است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در اعتراض به لغو برنامه سخنرانی سید حسن خمینی در شهرستان بروجرد حدود 40 امضا جمع آوری کرده و به وزیر کشور در خصوص تهدید سیدحسن خمینی و لغو برنامه سخنرانی وی تذکر داده است.

به گزارش خبرگزاری آنا محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس و کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل بخاطر  لغو سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی به وزیر کشور تذکر دادند.

متن این تذکر بدین شرح است:

«استحضار دارید به منظور تدوین اندیشه های علمی حضرت امام (ره) هفته گذشته مقدمات برگزاری سمیناری در دانشگاه بروجرد با پیگیری مستمر و اصرار رئیس این دانشگاه که خود در زمره آزادگان سرافراز است، فراهم شده بود و از حضرات آقایان دری نجف آبادی، رسولی محلاتی و سید حسن خمینی دعوت شده بود تا در این مراسم به تبیین اندیشه های علمی حضرت امام (ره) بپردازند.

متاسفانه با اعمال فشار گروه‌های افراطی و بعضا خودسر مبنی بر عدم حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی در این مراسم فرماندار و شورای تامین بروجرد که خود باید تامین کننده امنیت این گونه محافل و مجالس باشند از وظیفه اصلی خویش تخطی و آسان‌ترین راه یعنی لغو مراسم را بر می‌گزینند که استاندار لرستان نیز نسبت به حل مشکل پیگیری لازم را انجام نمی‌دهد.

جای تاسف دارد در دولتی که برگرفتن نگاه امنیتی از جامعه سرلوحه شعار های آن است در بروجرد، شهری که زادگاه حضرت آیت الله سلطانی بروجردی است، نواده این بزرگوار و حضرت امام(ره) نتواند به ایراد سخنرانی بپردازد. لطفا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با خاطیان و تعلل کنندگان برخورد قانونی صورت پذیرد.»

به گزارش خبرگزاری آنا، این تذکر را 40 نماینده دیگر مجلس نیز امضا کرده‌اند و به هیئت رئیسه ارائه شده است.
نظرات بینندگان