arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

انتقاد قلعه نویی از گزارش بیست و سی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان گفت: این جلسات همایش بسیار خوب است، دکتر احسانی با حضور در این همایش مباحث خوبی را مطرح کرد. برخی از دوستان که آمدند قراردادها را نشان دادند ای کاش می‌آمدند و در این جلسات حضور پیدا می‌کردند و می‌دیدند که فوتبال ما چه مشکلاتی را دارد. با بررسی‌هایی که شده ورزشکاران پولدار دنیا در رتبه هفتم و هشتم قرار دارند.

وی افزود: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که شنیده شده مربیان را تهدید کرده‌اند که باید در این همایش حضور داشته باشند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و به هیچ‌عنوان اس‌ام‌اسی هم به من نیامده است.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که ظاهرا برای بخش خبری 20:30 بود گفت: خدا کند دشمن آدم نادان باشد(باخنده). چیزی که شما در آن برنامه نشان دادید ای‌کاش می‌رفتید یک مقدار در مورد آن تحقیق می‌کردید موضوعی که از رختکن باشگاه استقلال نشان دادید برای 7 سال پیش بود من نمی‌دانم چه لزومی داشت داستان 7 سال پیش را شما در تلویزیون نشان دادید.

قلعه‌نویی در ادامه در مورد فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: یک اعتقادی در بین مربیان است و اینکه فصل نقل و انتقال برای آنها بسیار مهم است. مربیان باید در این فصل حواسشان را جمع کنند، این فرصت در حال حاضر از استقلال گرفته می‌شود. به اعتقاد من فصل، فصل خوبی نیست که مدام زمان را از دست بدهیم.

وی در مورد هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سیاست‌گذاری تصمیم می‌گیرد که پیشکسوتان در این جمع حضور داشته باشند در همه‌جای دنیا به این صورت است که حتما نباید مدیر باشگاه فوتبالی باشد به هر حال باید در مورد این مسائل وزارتخانه تصمیم بگیرد.

قلعه‌نویی در مورد فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده یک سرمایه برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال است، فوتبال فرازونشیب زیادی دارد که یک سال هم اینطور شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دین ما دین اعتدال است، افراط و تفریط نباید شود. همان انتقادها افراطی بود پشتیبانی‌ها نیز تفریط بود. حمایت از تیم‌ملی خیلی خوب است ما باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم همینکه فوتبال ایران در جام جهانی ایرانی فوتبال بازی کند برای ما و مردم مهم و راضی‌کننده است. نباید بگوییم تیم‌ملی صعود می‌کند و تیم‌ملی را تحت فشار قرار دهیم.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید چه تیمی پدیده جام جهانی می‌شود‌،‌گفت: من یک گزینه بین شیلی و آلمان دارم. شیلی تیم خوبی است که می‌تواند پدیده باشد. هر چند بازی را به آلمان باخت.

وی همچنین درمورد اینکه چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود، گفت: منظورتان بعد از ایران است؟ (با خنده). این مسابقات چون در برزیل برگزار می‌شود آنها شانس خوبی دارند من هم خودم دوست دارم برزیل قهرمان شود. پس از برزیل اسپانیا هم تیم خوبی است و فوتبال را روان بازی می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد آقای گل جام جهانی اعلام کرد: کریستیانو رونالدو و مسی شانس‌های اول هستند اما باید بازی‌ها شروع شود و پس از آن نظر دهیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه زرینچه گفته بود دوست دارم با قلعه‌نویی همکاری کنم عنوان کرد: جواد از رفقای قدیمی من است و یکی از سرمایه‌های بزرگ فوتبال محسوب می‌شود. من هم دوست دارم با آن همکاری کنم ولی باید دید شرایط چطور می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان