arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

زمان خروج سامانه آنالوگ از گردونه انتقال سیگنال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام و المسلمین رمضان موسوی مقدم که در جمع بازنشستگان صدا و سیمای خراسان رضوی سخن می‌گفت، در ادامه افزود: دست‌یابی به توان سیطره فضایی و ارسال امواج رادیویی و تلویزیونی از طریق ماهواره ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

حجت الاسلام موسوی مقدم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام کارشکنی‌ها و وجود تحریم‌های بین‌المللی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و این دستاورد غرورآفرین مرهون تلاش متخصصان و کارکنان متعهد سازمان صدا و سیما در سال‌های طولانی است.

وی افزود: هم اکنون 82 درصد کشور تحت پوشش سامانه دیجیتال است و به زودی سامانه آنالوگ از گردونه انتقال سیگنال خارج می‌شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیما تصریح کرد: تحقق این امر مهم حاصل تلاش همکاران و سرمایه فکری و تخصصی سازمان در کل کشور در حوزه توسعه فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با تشریح حجم تبلیغات وسیع غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: دشمنان اسلام از طریق 165 شبکه تلویزیونی علیه ما تبلیغ می‌کنند و این نشان‌دهنده‌ی عمق تاثیر برنامه‌های هدایتگر و معنویت‌گرای ما در بین مخاطبان در سراسر دنیاست.

حجت الاسلام موسوی مقدم همچنین با تاکید بر اینکه نیاز بشر امروز به معنویات و شبکه‌های پاک و اخلاق‌مدار است، افزود: جهان امروز تشنه حقایقی است که از فطرت پاک او سرچشمه می‌گیرد و پر کردن این خلاء رسانه‌ای و مقابله با انحرافات اخلاقی غرب وظیفه ماست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان