arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

زاکروني:در جام‌جهاني از هيچ تيمي هراس نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آلبرتو زاکروني سرمربي تيم ملي فوتبال ژاپن اعلام کرد شاگردانش در رقابت هاي جام جهاني برزيل از هيچ تيمي هراس ندارند.
 

به گزارش خبرگزاري فرانسه ،‌ سرمربي 61 ساله و ايتاليايي تيم ملي ژاپن گفت ديدار مقابل تيم ملي ساحل عاج در روز 14 ماه ژوئن در چارچوب رقابت هاي جام جهاني آزموني بزرگ براي شاگردانش محسوب مي شود اما در عين حال تأکيد کرد شهرت يک تيم در جام جهاني تعيين کننده نيست.

زاکروني يک ماه مانده به ديدار مقابل ساحل عاج گفت:« ما براي حريفان خود احترام قائليم اما مطمئنا از آنها هراسي نداريم.»

او همچنين گفت:« اگر با ترس وارد زمين بازي شويم دچار مشکل خواهيم شد. ما با آمادگي کامل به ميدان مي رويم و عملکردي با کيفيت از خود ارائه خواهيم داد. ما بازيکنان تهاجمي بسياري در اختيار داريم.»

تيم ملي ژاپن در گروه سي جام جهاني همچنين بايد به مصاف تيم هاي کلمبيا و يونان برود.

زاکروني گفت:« مدت زماني بود که فهرست بازيکنان دعوت شده را مورد بررسي قرار دادم اما مي خواستم بازيکنان زيادي را مورد آزمايش قرار دهم.»

سرمربي تيم ملي ژاپن ابراز اطمينان کرد کاپيتان ماکوتو هاسبه و آتسوتو اوچيدا در موعد مقرر از بند مصدوميت رهايي خواهند يافت و به بازي هاي جام جهاني خواهند رسيد.

او گفت:« کاهش تعداد بازيکنان و رساندن آنها به 23 بازيکن برايم دشوار بود . مي خواستم با سپ بلاتر رئيس فيفا تماس بگيرم و از او بخواهم اجازه دهد بازيکنان بيشتري را به تيم ملي دعوت کنم. اما اين گروه از بازيکنان مي دانند بايد به چه شيوه اي بازي کنند.»

او درباره ترکيب خط حمله خود نيز گفت:« شينجي کاکاوا بازيکني تأثير گذار براي ژاپن است. او همواره کاري را که از او مي خواهيم به خوبي انجام مي دهد. هوندا نيز بازيکني قدرتمند است و ما اميدواريم او نيز بتواند وظايف خود را به خوبي انجام دهد.»
برچسب ها: زاکرونی ، جامجهانی ، هیچ ، تیم ، هراس
نظرات بینندگان