arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

پنجعلي: کاش صادقيان از جام‌جهاني جا نماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم پيام صادقيان از جام جهاني جا نماند و ملي‌پوشان نظر باشگاه‌هاي معتبر را جلب کنند.
 

سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي در خصوص همايش دانش افزايي مربيان گفت: به نظر من همايش خوبي است و مطالب مفيدي مطرح شده است که براي مربيان کارآيي خواهد داشت. زحمت زيادي کشيده شد و به همين دليل فکر مي‌کنم جا دارد که در سال‌هاي آينده، حتا زمان بيشتري براي اين امر در نظر گرفته شود تا فشردگي اطلاعاتي که ارائه مي‌گردد کم شود.

وي با اشاره به سفر تيم ملي براي اردوي اتريش و دشوار شدن مذاکرات با بازيکنان ملي‌پوش ايراني در صورت دريافت پيشنهاد خارجي بعد از جام جهاني ادامه داد: ما استعدادهاي زيادي در فوتبال ايران داريم. همين الان نفراتي هستند که مي‌توانند در همين تيم حضور داشته باشند. اگر بازيکنان بتوانند نظر باشگاه‌هاي معتبر اروپايي را جلب کنند باعث خوشحالي است و من مثل هر ايراني ديگر آرزو دارم که بچه‌ها بيش از هر زماني بدرخشند، به ويژه که تيم ملي و در کل فوتبال ما وابستگي زيادي به خلاقيت‌هاي فردي دارد.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: به نظرم جاي بازيکناني مثل پيام صادقيان در تيم ملي خالي است. او سرعت و خلاقيت بالايي دارد که با هدايت درست آن، مي‌توان منتظر اتفاقات خوبي بود. من همچنان اميدوارم او شانس حضور در جام جهاني را پيدا کند. ضمن آنکه در تيم ما نفرات ديگري هم بودند که مي‌توانستند حداقل تا اين مرحله در اردو باشند ولي شايد زياد شدن تعداد اعضاي پرسپوليسي، مانع از اين امر بود. با تمام اين اوصاف نظر و سليقه آقاي کي‌روش براي ما محترم است.

پنجعلي درباره ارزيابي خود از نتايج تيم ملي در جام جهاني تصريح کرد: فکر مي‌کنم ما اول بايد اين مساله را تعريف کنيم که در جام جهاني دنبال چه هستيم و در چه شرايطي مي‌توانيم بگوييم نتيجه گرفتيم. از نظر من با توجه به شرايط موجود، تيم ملي ايران بتواند بازي‌هاي خوبي انجام دهد. از نظر تيمي بتوانيم حرفي براي گفتن داشته باشيم و از نظر فردي، نظر کارشناسان بين‌المللي جلب شود. اگر يک نمايش خوب داشته باشيم به نتيجه رسيده‌ايم و نبايد با فشار غير منطقي روي تيم، اين شرايط را هم به خطر بيندازيم.
نظرات بینندگان