arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

نظر ضرغامی درباره چالش صدا و سیما و فدراسیون فوتبال

رییس سازمان صداوسیما درباره توافق با فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات لیگ برتر اعلام کرد: تا اینجا رسانه ملی ده‌ها میلیارد تومان و ده‌ها میلیون دلار به فدراسیون فوتبال پول داده است؛ در حالی که به لحاظ قانونی سوابق این مساله با توجه به اینکه صدا و سیما دولتی است پیچیدگی‌های دیگری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید عزت‌الله ضرغامی که شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره اینکه آیا درست است فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات لیگ برتر رقم بالاتری از سال گذشته را دریافت کرده است؟ توضیح داد: به هر حال هر چند وقت یک بار گفت‌وگوهایی توسط معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما با فدراسیون فوتبال انجام می‌گیرد و با یکدیگر به تفاهم می‌رسند. قاعدتا این قضیه هم مستثنی نیست و مشکلی نداریم. حداقل تا اینجا رسانه ملی ده‌ها میلیارد تومان و ده‌ها میلیون دلار به فدراسیون فوتبال پول داده است، در حالی که به لحاظ قانونی سوابق این مساله با توجه به اینکه صدا و سیما دولتی است پیچیدگی‌های دیگری دارد.

او در عین حال تاکید کرد:‌ ما اصولا علاقمندیم که با فدراسیون فوتبال همکاری کنیم و به فوتبال کمک کنیم و در هر شرایطی هم این اقدام را انجام داده‌ایم. در حال حاضر هم با وجود اینکه وضعیت مالی سازمان صدا و سیما خوب نیست اما سعی می‌کنیم همکاری‌هایمان را همچنان ادامه دهیم و کمکمان به فوتبال را قطع نکنیم.

ضرغامی درباره پخش مسابقات جام جهانی هم تصریح کرد: ان‌شاالله هر 64 مسابقه جام جهانی را پخش خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان