arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

قوچان نژاد: نتايج ديدارهاي تدارکاتي مهم نيست

مهاجم تيم ملي فوتبال از رسانه ها و مردم خواست تا مانند قبل از تيم ملي حمايت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تيم ملي فوتبال از رسانه ها و مردم خواست تا مانند قبل از تيم ملي حمايت کنند.
 

به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، قوچان نژاد در خصوص حضورش در اردوي تيم ملي گفت: بسيار خوشحالم که به اردوي تيم ملي اضافه شدم و بعد از برگزاري مسابقات سنگين و فشرده براي تيم باشگاهي ام در ليگ انگلستان و بازي هاي زيادي که انجام داديم به تيم ملي اضافه شدم و در زمان باقيمانده تا جام جهاني بايد تلاش زيادي انجام دهيم تا بتوانيم نتايج آبرومندي را کسب کنيم و با آمادگي کامل به اين مسابقات برويم.

وي در ادامه افزود: خوشبختانه تيم ملي ايران ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه است و ما بازيکناني داريم که در جام جهاني 2006 حضور داشته اند و تجربه خوبي از اين مسابقات و اين سطح از بازيها دارند و قطعا کمک شايان توجهي به تيم ملي خواهند کرد. بازيکنان جوان بايد از تجربيات آنها استفاده کنند و با اين ترکيب از بازيکنان باتجربه و جوان مي توانيم اميدواري بيشتري داشته باشيم.

مهاجم تيم ملي در ادامه گفت: خوشبختانه بازيهاي دوستانه خوبي را پيش رو داريم و بايد بدون توجه به نتيجه کسب شده از اين مسابقات و بدون استرس، بازي هاي خوبي انجام دهيم و هر چه بيشتر بازي تدارکاتي داشته باشيم، مي توانيم به فرم ايده آل نزديک تر شويم و شناخت از اين تيم ها خوب است اما بيشترين کمک ديدارهاي تدارکاتي به افزايش آمادگي ملي پوشان است که از اهميت بالايي برخوردار است و بايد با شناخت از تيم هاي همگروهمان در جام جهاني به اين مسابقات برويم و تمرکزمان بيشتر روي آن ها باشد و از ديدارهاي دوستانه براي افزايش هماهنگي بازيکنان استفاده کنيم.

قوچان نژاد در پايان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: نياز به توضيح ندارد و قطعا مردم و رسانه ها مانند قبل از ما حمايت خواهند کرد و قطعا خواسته آنها بازيهاي خوب از تيم ملي است و از همه آنها مي خواهم از ما حمايت کنند و براي تشويق تيم ملي از هيچ تلاشي فروگذار نکنند.
نظرات بینندگان