arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

فراز و فرودهای امروز قیمت جهانی طلا

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: قیمت هر اونس طلا روز چهارشنبه همچنان بیش از کف قیمت بازار در یک هفته اخیر است، زیرا سرمایه گذاران درگیری ها در اوکراین و علایم افزایش تقاضا در چین را در مقابل بهبود اقتصادی آمریکا سبک و سنگین می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از بلومبرگ و براساس سیستم قیمت گذاری عمومی این پایگاه خبری، قیمت تحویل فوری یا نقد طلا در ساعت 15:29 روز چهارشنبه به وقت محلی در سنگاپور سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و 297 دلار و 37 سنت در هر اونس رسید.

قیمت ها دیروز (سه شنبه) پس از آنکه آمار و اطلاعات خرده فروشی آمریکا نشان داد اوضاع اقتصادی این کشور می رود تا در سه ماهه دوم سال 2014 افزایش یابد، دو دهم درصد کاهش یافت.

قیمت طلا در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت) به یک هزار و 280 دلار و دو سنت در هر اونس کاهش یافت که پایین تری سطح از دوم مه (12 اردیبهشت) است.

قیمت طلا در سال میلادی جاری 7.8 درصد افزایش یافته که تنش میان اوکراین و روسیه با بالا بردن تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن، عامل اصلی آن بوده است.

قیمت طلا برای تحویل در ماه ژوئن (خرداد) امروز در بازار کامکس نیویورک در ساعت یادشده یک هزار و 295 دلار و 20 سنت در هر اونس بود که از قیمت پایان روزی یک هزار و 294 دلار و 80 سنتی دیروز، بیشتر بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اونس ، درگیری ، بلومبرگ ، تنش
نظرات بینندگان