arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

نماینده ولی فقیه در بسیج: اگر دیروز در شلمچه جنگیدیم امروز در وین می‌جنگیم/رهبر انقلاب وظیفه مذاکره‌کنندگان را مشخص کرده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تیم مذاکره کننده ایرانی بچه‌های انقلاب هستند، گفت: اگر دیروز ما در شلمچه می‌جنگیدیم امروز با ساز و کار جدید در وین می‌جنگیم.

حجت الاسلام و المسلمین "محمدرضا تویسرکانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به وظیفه دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات ۱+۵ اظهار کرد: وظیفه نمایندگان ایران در مذاکرات ۱+۵ را مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل قوا مشخص کردند. تقاضاهای اروپا، آمریکا و صهیونیست‌ها و ورودشان به موضوعات موشکی ایران، یک تقاضای احمقانه است و حتی مقام معظم رهبری نیز به نمایندگان و مذاکره کنندگان فرمان دادند که موضوعات موشکی ایران، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کس حق ندارد در این موضوعات وارد مذاکره شود.

وی افزود: موضوع موشک‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مهم‌ترین نقش را در بازدارندگی برای دشمنان بی‌رحم و ظالم اسلام دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: قطعا اگر جمهوری اسلامی صاحب چنین پیشرفت‌هایی نبود دشمنان ما‌‌ همان اقداماتی را که نسبت به کشورهای مظلوم و بی‌پناه اعمال داشتند، نسبت به ما بد‌تر اعمال می‌کردند، فلذا این موضوع با موضوع هسته‌ای کاملا جدا است.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مذاکره کنندگان ایرانی بچه‌های انقلاب هستند، اگر دیروز ما در شلمچه می‌جنگیدیم امروز با سازو کار جدید در وین می‌جنگیم.

وی اذعان کرد: این مذاکره خود یک جنگ فراگیر است که شاید شکست‌ها و موفقیت‌هایش بیشتر از دوران دفاع مقدس باشد، ما به تیم مذاکره کننده به چشم رزمندگان اسلام نگاه می‌کنیم که در صحنه دیپلماسی به نفع جمهوری اسلامی وارد مبارزه شده‌اند.

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری به آن‌ها اعتماد دارند مانیز به آن‌ها اعتماد داریم، یک سری اشتباهاتی ممکن است به مقوع بپیوندد ولی این به این معنا نیست که تیم مذاکره کننده در مسیر دیگری در حال حرکت است.

نظرات بینندگان