arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

کريمي: فقط با سايپا صحبت کرده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در واکنش به شايعه حضور نماينده‌اش در باشگاه پرسپوليس گفت: هر کسي موضوع را نوشته از قول خودش است. اگر قرار به مذاکره‌ با من باشد قطعا با خود من حرف مي‌زنند و نياز به وکيل ندارم.
 

علي کريمي ابتدا در خصوص برخي شايعات مبني بر مذاکراتش با چند تيم اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات هميشه صحبت‌ها و شايعات مطرح بوده است. يک بازيکن به آن تيم مي‌رود و بازيکني ديگر به تيم ديگري خواهد رفت، نمي‌توان جلوي اين موضوع را گرفت.

به گزارش فارس، وي افزود: من دوست دارم درباره خودم اظهارنظر کنم و کاري به هيچکس ندارم، از مديران باشگاه‌ها مي‌خواهم وقتي که روزنامه‌ها و سايت‌ها از خودشان مطالبي را درباره من مي‌زنند اول از صحت و سقم آن باخبر شوند و بعد به دنبال تکذيب آن بروند. مگر من حرفي زده بودم که از فلان تيم پيشنهاد دارم.

کريمي ادامه داد: قصد بي‌احترامي به هيچکس را ندارم اما انتظار دارم که اين موضوع را مديران عزيز رعايت کنند. من حتي در مصاحبه‌هاي قبلي‌ام نگفتم که از اين تيم يا آن تيم پيشنهاد دارم اما برخي خودشان نوشته‌اند و از مديران هم تکذيبيه مي‌گيرند.

کريمي در پاسخ به اين سؤال که آيا تا امروز با باشگاهي صحبت کرده‌ايد يا خير، گفت: من فقط تا امروز با آقاي جلالي که هميشه به من لطف دارند گفت‌وگويي در حد تلفني داشته‌ام و هيچ اتفاقي بين من و باشگاه سايپا نيفتاده است و فقط از مجيد جلالي خواستم که به من اجازه دهد تا بعدا بيشتر درباره‌اش صحبت کنيم. الان همه به فکر جام جهاني هستند و من هم در حال استراحت و پيگير کارهاي شخصي هستم.

وي افزود: البته باز هم مي‌گويم تا به اين لحظه هيچکس جز آقاي جلالي با من مذاکره رسمي نداشته است. هر وقت نماينده رسمي يک باشگاه با من مذاکره کرد با کمال ميل و با احترام پاسخ آنها را خواهم داد ولي تا به اين لحظه اتفاق خاصي نيفتاده است. متأسفانه برخي‌ از خودشان مطلب زده‌اند و برخي مديران هم که از آنها انتظار دارم بيشتر در مورد اخبار و صحت و سقم آن وسواس نشان دهند و بعد عکس‌العمل، آن را تکذيب کرده‌اند. من هيچ وقت دنبال بازارگرمي و اين حرف‌ها نبوده و نيستم و در مورد آينده باز هم مي‌گويم دست خداست و بايد ببينم قسمتم چه مي‌شود.

هافبک سابق تيم ملي فوتبال کشورمان درباره خبري مبني بر حضور نماينده‌اش در باشگاه پرسپوليس و گفت‌وگو با مسئولان اين باشگاه نيز گفت: من وکيلم را جايي نفرستادم! هر کسي موضوع را نوشته از قول خودش است. اگر قرار به مذاکره‌ با من باشد قطعا با خود من حرف مي‌زنند و من وکيل ندارم. حالا شايد بنده‌‌هاي خدا براي پيگيري کار خودشان به باشگاه رفتند که آقايان همه چيز را به من ربط دادند.
نظرات بینندگان