arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

باقري: نسبت به سال 98 تيم ملي بهتري داريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي شروع مربيگري ترديد داشتم و در اين فصل ديدم چه کار سختي است، براي اينکه تاثيرگذار باشم بايد در دوره‌هاي مختلف شرکت کنم.
 

به گزارش سايت باشگاه پرسپوليس، کريم باقري گفت: براي شروع مربيگري ترديد داشتم و در اين فصل ديدم چه کار سختي است، براي اينکه تاثيرگذار باشم بايد در دوره‌هاي مختلف شرکت کنم. فصلي که گذشت براي من تجربه خوبي بود تا مربيگري را تجربه کنم. در ابتدا مطمئن نبودم که بخواهم وارد اين عرصه بشوم اما بد هم نبود. در اين يک فصل تجربه کردم که اينکار چه قدر سخت و سنگين است.

وي درباره اينکه در گذشته همواره از ورود به عرصه مربيگري اباء داشت، ادامه داد: در ابتدا براي اين کار اشتياق نداشتم. آمدم تا از نزديک با اين عرصه برخورد داشته باشم. در طول فصل اتفاقات خوب و بد و لحظات تلخ و شيرين زيادي را تجربه کردم. به اين نتيجه رسيدم عرصه سخت و بسيار پر مسئوليتي است. فشارهاي آن به کلي با دوران بازيگري متفاوت است و هر کسي نمي‌تواند موفق باشد.

کاپيتان پيشين سرخپوشان درباره اينکه آيا با توجه به تجربه‌اي که داشت، تصميم به ادامه فعاليت در اين عرصه دارد يا نه، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌اي که پشت سر گذاشتم به اين نتيجه رسيدم که براي ادامه کار مربيگري بايد دانش داشته باشي، براي اينکه تاثير‌گذار باشم بايد در کلاس‌هاي متعدد شرکت کنم. درباره فصل آينده فعلا صحبت نکرده‌ايم. آقاي رحيمي را يکبار ديده‌ام و درباره مسائل گوناگون صحبت کرديم و يک بار هم گفتگوي تلفني داشتيم.

باقري درباره تيم ملي و بازي‌هاي جام جهاني گفت: هر دوره جام جهاني مشکلات خاص خود را دارد. آرژانتين هم تيم بزرگي است و ارزش‌هاي خاص خود را دارد ولي نبايد فقط آنها را بالا و خودمان را پائين ببريم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: هميشه از تيم جام جهاني 98 صحبت مي‌شود ولي من فکر مي‌کنم اين تيم از جهات مختلفي بهتر است. لژيونرهاي بيشتري در اين تيم هستند و تعداد بازيکنان ملي‌پوش که تعداد بازي‌هاي ملي زيادي دارند بيشتر است. به نظرم بايد متناسب با شرايط، توقع داشته باشيم.
برچسب ها: باقری ، نسبت ، سال 98 ، تیم ملی ، بهتر
نظرات بینندگان