arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

تصاویر: بدرقه پیکر عکاس انقلاب با احترام نظامی به‌سوی خانه ابدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در مراسم بدرقه پیکر عبدالحسین پرتوی عکاس انقلاب که 28 اردیبهشت‌ماه در تهران درگذشت، علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی ارشاد، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران و عکاسان پیشکسوت و جوان حضور داشتند که پیکر این عکاس شناخته‌شده انقلاب و دفاع مقدس را با احترام نظامی از مقابل خانه هنرمندان به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) بدرقه کردند.

در این مراسم که با نواختن مارش نظامی گروه موسیقی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، علی قلمسیاه از عکاسان پیشکسوت، علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد، عباس ملکی از همکاران حسین پرتوی در روزنامه کیهان، هاشم طالبی مدیر عکس ریاست جمهوری و سیاوش پرتوی فرزند این عکاس سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم نیز پیکر عبدالحسین پرتوی با احترام نظامی به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع شد تا برای همیشه در جوار نام‌آوران کشورمان آرام گیرد.









منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
farzad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
وجود هنرمندان بنامی چون استاد علی قلم سیاه که توامان در عرصه هنر و مدیریت هنری و فرهنگی خوش درخشیدند، نعمتی برای این مرز و بوم میباشند. گنجینه ای غنی از تجربه و ایده.
نظرات بینندگان