arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

حاشیه‌های ساحل لاجوردی ادامه دارد /ماجراجویی یک خبرنگار اوکراینی روی فرش قرمز جشنواره کن

ماجراجویی یک خبرنگار اوکراینی که برای چندمین بار روی فرش قرمز ایجاد مزاحمت کرده بود، از دیگر حواشی جشنواره در روز پنجم بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آرنولد شوارتزنگر، سیلوستر استالونه، وزلی اسنایپس، مل گیبسون، هریسون فورد و گروه بازیگران و عوامل تولید فیلم «یک‌بار مصرف‌های 3» سوار بر دو تانک برای شرکت در نشست خبری این فیلم راهی هتل کارلتون شدند و بلوار ساحلی این شهر را بند آوردند. به گزارش ورایتی، حضور غول‌های سینمای اکشن دهه80 و اوایل 90 میلادی روی تانک، آن هم در شهری ساحلی و آرام که 10 روز از سال درگیر هیاهوی جشنواره‌ای هنری می‌شود که عمده فیلم‌های آن نگاه تیره و تاری به دنیا دارند، به اندازه‌ای عجیب بود که یکی از خبرنگاران در کنفرانس خبری از گروه تشکر کرد که شادی را به فضای جشنواره برگردانده‌اند.


به گزارش انتخاب، سیلوستر استالونه بازیگر نقش اول فیلم‌های قهرمانی راکی و رمبو در دهه80، در این نشست رابطه خودش را با آرنولد به رابطه محمدعلی کلی و جو فریزر تشبیه کرد و گفت: «ما مثل محمدعلی و فریزر در مسابقات هستیم. هرچقدر پیرتر می‌شویم، او مرا وا می‌دارد بیشتر کار کنم.» شوارتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا و دیگر ستاره این فیلم‌ها هم از استالونه اینطور یاد کرد: «این رقابت برای من مایه افتخار بود. او بازوهای بزرگ و ذهن بزرگ‌تری داشت. ما با هم رقابت می‌کردیم که ببینیم چه کسی می‌تواند آدم بدهای بیشتری بکشد و چه کسی موثرتر آدم می‌کشد.»وقتی از آرنولد پرسیده شد «چه موقع می‌فهمید دیگر برای ستاره فیلم‌های اکشن‌بودن پیر شده‌اید؟» پاسخ داد: «یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید دیگر توان ندارید. آن موقع می‌فهمید» و اضافه کرد: «ما کودکانی هستیم که آرتروز داریم!»در پایان این نشست استالونه و آرنولد به شوخی مثل دو رقیب بازو در بازوی هم انداختند و جمله مل گیبسون «رقابت شما در دهه 80 از الان سخت‌تر بود. مطمئنم که همه موافقید حالا چندان سخت نیست! » جو نشست مطبوعاتی را عوض کرد، همان‌طور که پیش از آن تانک‌ها فضای کن را شاد کرده بودند. حاشیه‌های کن البته به اینجا ختم نشد.

 ماجراجویی یک خبرنگار اوکراینی که برای چندمین بار روی فرش قرمز ایجاد مزاحمت کرده بود، از دیگر حواشی جشنواره در روز پنجم بود. ویتالی سدیوک که برای شبکه تلویزیونی پلوس وان اوکراین گزارش تهیه می‌کرد و در جریان فرش قرمز انیمیشن «چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2» برای آمریکا فرارا بازیگر فیلم ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر شد اما برخلاف خبرهای ابتدایی شبی را در زندان سپری نکرد.

منبع: شرق
نظرات بینندگان