arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

مهمانپرست: به زودی به لهستان می‌روم/ اطلاع رسانی درباره مذاکرات فقط بر عهده عراقچی است

مهمانپرست در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: اطلاع رسانی در خصوص مسائل مربوط به مذاکرات را آقای عراقچی بیان می‌کنند و در وزارت خارجه به این نتیجه رسیده ایم که برای برهم نخوردن تمرکز غیر از ایشان کسی در این خصوص صحبت نکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در اواخر سال گذشته زمزمه های تغییرات زمستانی وزرا در حالی به گوش می رسید که دولت تدبیر و امید در نظر داشت برخی سفرا را در برخی از کشورها به جای تابستان که طبق رسم وزارت خارجه در این فصل جابجا می شوند، به کشور فرا خواند و یا ابقا کند.

رامین مهمانپرست،سخنگوی سابق وزارت امور خارجه، یکی از دیپلماتهای با سابقه و کهنه کار وزارت خارجه قرار بود به سفارت ایران در لهستان برود.

وی در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی تدبیر و امید در این خصوص گفت: قرار است،چند روز دیگر به لهستان برای تحویل گرفتن سفارت خانه بروم.

مهمانپرست در ادامه در پاسخ به این سوال که اراتباطتان با رسانه های داخلی قطع می شود، اظهار داشت: قطعا این ارتباط قطع نمی شود، چرا که در نظر داریم این حوزه را فعال کنیم.

سفیر جدید ایران در لهستان در ادامه در خصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: اطلاع رسانی در خصوص مسائل مربوط به مذاکرات را آقای عراقچی بیان می کنند و  در وزارت خارجه به این نتیجه رسیده ایم که برای برهم نخوردن تمرکز غیر از ایشان کسی در این خصوص صحبت نکند.

گفتنی است، وی جانشین صمدعلی لکی‌زاده است. مهمانپرست پیش از این سابقه تصدی سفارت ایران در کشورهای تایلند و قزاقستان را نیز داشته است.
نظرات بینندگان