arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

انصاری: امیدواریم شاهد تغییر اساسی در رویکرد رسانه ها نسبت به دولت باشیم/ از اقدام به جا و قاطع سرلشگر فیروزآبادی قدردانی می کنیم

مقام معظم رهبری همواره بر حفظ اخلاق، شرع و قانون در فضای رسانه ای و حمایت کلی از دولتی که با خلق حماسه سیاسی مردم روی کار آمده، تاکید داشته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مجید انصاری» امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از اقدام به جا و قاطع سرلشگر فیروزآبادی قدردانی می کنیم. ایشان مسائل مهمی را مطرح کردند که نیاز امروز فضای رسانه ای کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ اخلاق، شرع و قانون در فضای رسانه ای و حمایت کلی از دولتی که با خلق حماسه سیاسی مردم روی کار آمده، تاکید داشته اند.

وی افزود: رییس جمهوری دارای سوابق بسیار درخشان در عرصه های مختلف بوده و با انتخاب ایشان امید و نشاطی در سراسر کشور و بین حامیان انقلاب اسلامی در جهان به وجود آمده و این دولت با تمام ظرفیت برای حل مشکلاتی همچون رکود، تورم، توسعه اشتغال، ایجاد انضباط مالی در دستگاه های دولتی، جذب سرمایه، حل مشکل بیکاری، تعامل سازنده با دنیا و مذاکرات هسته ای به خواست مردم وارد عرصه شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: شرط انصاف، عقل و منافع ملی اقتضا می کند که اگر نقدی وجود دارد رسانه ها نقد سازنده و مشفقانه داشته باشند و از تخریب، تهمت و بداخلاقی سیاسی به جد پرهیز کنند.

انصاری افزود: اینها دستورات دین و قانون مطبوعات کشور است و طبعا رسانه های منتسب به نیروهای مسلح در رعایت این موارد سزاوارتر هستند زیرا این نیروها تحت امر فرماندهی کل قوا هستند و طبیعی است وقتی فرمانده کل قوا تدبیری دارند که این تدبیر توسط رییس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ می شود، هم به دلیل انضباط درون تشکیلاتی و هم رعایت اخلاق اسلامی و مصالح ملی این دستورات به دقت رعایت شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت بدون حمایت رسانه ها و نیروهای مسلح نمی تواند در تحقق اهداف بلند مدت خویش موفق باشد و ما این اقدام را به فال نیک می گیریم.

سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته در سخنانی با بیان اینکه مسوولان سیاسی و رسانه ای باید جلوی تفرقه ها را بگیرند، گفت: بعضی اخبار بی ارزش و تفرقه انگیز هستند . بعضی ها هم شایعه، تهمت و بی مبنا هستند؛ حتی رسانه هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند، خطا می کنند و برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی کنند. باید روش شان را اصلاح کنند و الا ما با آنها برخورد می کنیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردم سالاری دینی و رییس جمهوری تعیین شده است. رییس جمهور ما روحانی و تحصیلاتش دینی است. دکترا در سطح بین المللی هم دارد و در دوران مبازرات انقلابی و 35 ساله بعد از انقلاب، در سنگرهای حساس امنیتی - دفاعی و سیاست گذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رییس جمهور افتخار و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همت مان را بگذاریم در پشتیبانی از دولت که بتواند در این شرایط حساس کشتی کشور را به پیش ببرد .
منبع: مهر
نظرات بینندگان