arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

عضو موتلفه: رسانه‌های وابسته از دروغ بستن به دولت پرهیز کنند/تذکر فیروزآبادی بجا بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: رسانه‌ها و مطبوعات به خصوص آن‌ها که وابسته به نهادهای مسئول هستند امانت‌دارانه عمل کنند و در تحلیل‌ها و اخبار خود نسبت دروغ به دولت ندهند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در مورد انتقاد سرلشکر فیروز آبادی نسبت به عملکرد رسانه‌های وابسته به نیروهای مسلح، گفت: بعضی از رسانه‌های مجازی و مکتوب نقل قول‌ها و خبرهایی در خصوص جشن سعدآباد مطرح کرده بودند که صحت نداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مثلا موضوع توزیع سکه در این جشن واقعیت نداشت، نمی‌شود به صرف شنیدن یک حرف از سوی کسی، رسانه‌ها بدون مطمئن شدن از صحتش اقدام به انتشار آن کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتظار این است که رسانه‌ها و مطبوعات به خصوص آن‌ها که وابسته به نهادهای مسئول هستند امانت‌دارانه عمل کنند و در تحلیل‌ها و اخبار خود نسبت دروغ به دولت ندهند.

ترقی افزود: رسانه‌هایی که وابسته به برخی نهادها هستند باید در راستگویی و نقل خبرهای موثق الگوی رسانه‌های دیگر باشند، لذا تذکر آقای فیرزوآبادی بجا بود، هم مطبوعاتی که وابسته هستند و هم دیگر مطبوعات، باید از دروغ بستن به دولت پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: ما مجاز نیستیم در ارزیابی عملکرد دولت‌ها مطلب خلاف و دروغ به آنها نسبت بدهیم، این موجب سلب اعتماد مردم از دولت می‌شود، شکل گرفتن قضاوت‌های ناعادلانه نسبت به دولت و تشویش افکار عمومی  به زیان جامعه  و نظام خواهد بود.
نظرات بینندگان