arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

کاظم جلالی: برخی نقدها منصفانه نیست/ اگر مرتب یکدیگر را تضعیف کنیم، از اصل کار باز می‌مانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه نقد مشفقانه، منصفانه، و مدلل، برای اصلاح امور لازم است، گفت: بعضی از نقدهایی که وجود دارد، منصفانه‌ نیست و باید در رویکرد آنها تغییراتی به وجود آید.

کاظم جلالی، نماینده مرد شاهرود در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره سخنان اخیر سرلشگر فیروزآبادی در خصوص رسانه‌های وابسته به نیروهای مسلح اظهار کرد: مواضع سرلشگر فیروزآبادی دلسوزانه و ملی بود، امیدوارم این مواضع تاثیر لازم را بر رسانه‌های مربوطه بگذارد.

وی افزود: بر اساس تاکید رهبری باید همه به دولت کمک کنیم تا مشکلات کشور حل شود. به نظر می‌رسد رویکرد کمک کردن به دولت‌ها و همین طور دولت فعلی باید نهادینه شود؛ البته کمک کردن معنایش تنها حمایت محض نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه نقد مشفقانه، منصفانه، و مدلل، برای اصلاح امور لازم است، ادامه داد: بعضی از نقدهایی که وجود دارد منصفانه‌ نیست و باید در رویکرد آنها تغییراتی به وجود آید.

وی گفت: امروز مشکلاتی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری، هدفمندی یارانه‌ها و سیاست خارجی وجود دارد که باید به کمک دولت آنها را برطرف کرد. اگر قرار باشد مرتب یکدیگر را تضعیف کنیم، طبعا از کارهای اصلی باز می‌مانیم.
نظرات بینندگان