arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

علیرضا حیدری: برای گرفتن پست و مقام به کشتی نیامده ام/فدراسیون از نظر مالی با تنگاه های شدیدی روبرو است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: حتی اگر پستی در فدراسیون نداشته باشم، به قول همکاری که داده ام، وفادار می مانم.

 اظهار کرد: : برای گرفتن پست و مقام وارد فدراسیون کشتی نشده ام و هدفم تنها خدمت است. حتی اگر روزی بگویند نایب رئیس هم نباشم تا آخر در کنار خادم باقی می مانم.

دارنده شش مدال جهان و المپیک ادامه داد: بدست آوردن جایگاه در فدراسیون جهانی کشتی یک افتخار برای کشتی ایران است و فدراسیون با یک دیپلماسی فعال در حال رایزنی برای تحقق این امر است ولی این کار زمان بر است و نمونه این رایزنی ها با حضور بیش از ده عضو هیئت رئیسه فیلا و روسا و نایب رئیسان کشورهای مطرح دنیا در جام جهانی فرنگی تهران رقم خورد.

حیدری در مورد وضعیت کشتی فرنگی گفت: شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بعنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در مسائل فنی این رشته آقای احد پازاج از کشتی گیران فنی و با اخلاق سابق کشتی کشور را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است و وظیفه فدراسیون کشتی نیز حمایت از کادر فنی فعلی است که امیدوارم با رعایت اصل مسابقات انتخابی و با توجه به زمان بسیار نزدیک رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی بتوانیم در یک فضای آرام در این رویدادها در هر دو رشته آزاد و فرنگی موفق باشیم.

وی در پایان در مورد وضعیت مالی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی با بدهی انباشته از دوران مدیریت های گذشته، برنامه های بسیار زیادی را نیز در حال اجرا دارد و جدا از بودجه محدود دولتی نیازمند یک حمایت فرادستی از سوی دستگاه های مختلف از جمله بنگاه های اقتصادی است. با توجه به انتظار مردم از این ورزش باید حمایت ویژه از کشتی صورت گیرد و فدراسیون در حال حاضر از نظر مالی با تنگاه های شدیدی روبرو است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان