arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

اژه ای در مجلس: قوه قضاییه هزینه و سختی مبارزه با فساد اقتصادی را تحمل می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای که برای ارایه گزارشی درباره مبارزه با فساد اقتصادی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حضور یافته است، حضور در مجلس را فرصتی برای تشریک مساعی دو قوه برای رفع کمبودها برای رفع مفاسد اقتصادی ارزیابی کرد.

دادستان کل کشور اظهار داشت: لزوم مبارزه با فساد اعم از فساد مالی و اداری و سیاسی بر کسی پوشیده نیست و اگر فساد خصوصا فساد مالی با فساد سیاسی با هم ممزوج و دست در دست هم داد، می تواند برای نظام بخصوص برای نظام اسلامی گرفتاری های جدی فراهم کند.

اژه ای تاکید کرد: اگر فساد نهادینه شد و گسترش پیدا کرد، قطعا به عدالت که یکی از اهداف اصلی و مهم نظام اسلامی است، دسترسی پیدا نخواهیم کرد.

روز گذشته قرار بود وزیر دادگستری برای پاسخگویی به سوال شماری از نمایندگان درباره نقش یقه سفیدها در مفاسد اقتصادی در صحن مجلس حضور یابد اما به دلیل مرتبط نبودن سوال با حوزه وظایف وزیر، هیات رییسه مجلس این سوال را از دستور کار مجلس خارج کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس به نمایندگان توضیح داد که طبق تماس تلفنی رییس قوه قضاییه، قرار است دادستان کل کشور برای توضیح به نمایندگان مجلس درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی در صحن مجلس حضور یابد.

خبر در حال تکمیل است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان